❤SEDMÁ KAPITOLA

7 0 0
                                    

Ve škole
Celý den jsem se snažila vyhýbat našemu učiteli tělocviku, Adamovi.
Ale poslední 6. hodině jsme měli tělocvik, a co se nestalo, měli jsme ho spojeny holky s klukama.
Celou dobu na met Adma koukal a Filip se koukal na Adama jako by ho chtěl zabít.
Asi mi chtěl něco říct nebo nevím, ale řekl, že my dva ja a on pujdeme k němu do kabinetu, že mi chce dát posledniz šanci ve zkoušení a ostatní jakože budou mít vybiku. Šla jsem teda za nim.
"Chyběla jsi mi. Máš dneska odpoledne volno?"
"Nemám nech mě už být."
V tu chvíli mě chytil za prso a lehce m ho zmáčkl, zase jsem se prohnula ale řekla jsem ať mě nechá. V tom vtrhl do kabinetu Filip.
"Okamzite nech mojí holku napokoji."
Adam mě pustil a řekl co je? My tady zkoušíme.
"Na porno?"Zařval Filip a uhodil Adama do obličeje.
"Nazdar"Rekl Filip, chytil mě za ruku a utekli jsme ze školy.

Další den
Dneska ráno jsem se probudila a měla jsem hroznou chuť na sex s Filipem. Napsala jsem mu to do zpráv.
Messenger
¤Filip
Dobre ráno miláčku,za chvíli ve skole. Neumíš si představit jakou mám chuť se s tebou pomilovat. :*
...
F: Ahoj lásko od toho našeho posledního sexu taky, nejradši bych tě tvrdě ojel. <3
....
Já: A kdy?
F: Musíme dneska, ale odpoledne nemůžu, mám florbal. Ale kašlu na něj tak odpoledne u mě jo? Brácha ze školy přijde pozdejc, prej jdou s mamou něco koupit a tak bude byt jen pro nás. A víš ze máme bazén že jo?
:-D
Já: super, vezmu si plavky :* ale tak dlouho nevydržím, sejdem se o první hodině na holčičích zachodech?

F:Jasně, to bude rychlovka, miláčku přece vis že plavky potřebovat nebudeš.:-DDD
Já: jasný

Ve škole
"Ahoj Lili, promiň ted na tebe nemam moc času ale co takhle, zítra, ze by to byl nás den po dlouhý době?"
"Jasně Leno, bude to super" řekla s plným úsměvem.

Crrrr.
"Paní učitelko, můžu dojít za paní učitelkou Vírovou? Ona řekla, že při hodině mam dojít pro nějaké práce a ještě mě prý vyzkouší" ale jo a Filip se vymluvil jestli nemůže jít na zachod ze ho strasne boli hlava a břicho.

Na záchodě
"Ahoj kočko"
"Nazdar kocoure" řekla jsem se smíchem.
Zavřeli jsme se v jedné kabince a zamkli. Já i on se sám svlékl.
Dohodli jsme se že on bude stát a já budu před nim predkolnena a on bude mít přímo vyhled na moji vaginu. Mě ani nijak uvolňovat nemusel protože jsem byla strašně vzrušená a on ho do me zase rychle vrazil. A vic a rychleji. Zapomnela jsem, že jsme ve škole a zavzdychla jsem. Potom mi ho tam nechal dlouho a ja jsem vyjekla: "auuu". Ale on porad přidával na rychlosti. Ošukal mě tak, až mě bolela vagína. Potom jsem tam ucítila tu teplou tekutinu, která byla naštěstí v kondomu.
"Asi bychom už měli jít ne?" zeptala jsem se ho. "No asi jo, ale mě se nechce." Řekl." tak ještě chvilinku " řekla jsem.
Ta chvilinka už byla pro pouhe líbání a osahavani, jinak bychom snad už do té hodiny nepřišli.
Oblékli jsme se a první vyšel Filip, že pujde na klučičí záchody "že je mu špatně" a já pujdu rovnou do třídy.

Po škole jsem byla domluvena s Filipem, u něho doma. Nejdřív jsem se stavila u sebe doma, abych si odložila učení a trošku se zkulturnila. Navoněla jsem se a moc hezky nalíčila. Taky jsem si vzala svou oblíbenou kabelku a vyrazila jsem.

Asi za 15 jsem došla jeho domu. Měli opravdu nádherný dvoupatrový dům. Už jsem ho viděla, i jsem byla uvnitř, ale vždycky si říkám: takový bych si přála.

"Crrrrr" zazvonila jsem na zvonek a ve dveřích stál Filip. Měl na sobě košili a džíny, ale strašně mu to slušelo.
"Ahoj Leno, moc ti to sluší." Zalichotil mi.
"Děkuju moc." Odpověděla jsem.
"Proč jsme se oba dva vlastně takhle vyfikli?" Zeptala jsem se.
"No abychom, když pujdeme na procházku vypadali krásně" odpověděl mi.
"Já nechci jít na procházku, já se s tebou chci jenom mazlit, pujdeme k vam domů prosím?"
"No jasně."

"Máma mi po tom co viděla nás dva řekla už k nám nesmíš." Smutne jsem mu řekla. "Pokusim se ji ale ještě přemluvit."
"To nevadí, nějak to vyřešíme" Dořekl a vrhl se na mě.
"Promin ale sílu na sex bych možná měla ale moje vagína, by to už asi nedala, promiň ale do tedka mě bolí, nějak jsme to přehnali." Smutně jsem řekla.
"Tak dobře ale ja ti ji jenom pofoukám a olížu jo?" Tak jo zasmala jsem se.
Sundal mi kalhotky. Lehce mi ji pofoukal a olízal ji snad ze všech stran. A potom se jazykem doszal hlouběji a to už jsem se prohnula v zádech.
"Hele!" Křikla jsem. "Dneska už fakt ne miláčku, opravdu mě bolí."
Tak mě tam už jenom hladil. A ja jsem v 16:07 usnula.

Probudila jsem se az ráno mym zvoněním v 7:00. "Kde je Filip, to už je ráno, já nejsem doma?
Filip přišel do pokoje s osuškou kolem sebe a mokrými vlasy.
"Co se děje?" Zeptal se. "No já nejsem doma, a máma se vude bát a nemam věci do školy."
"V klidu, včera kolem páté jsem napsal tvý mamce z tvého mobilu za tebe, že dnes přespáváš u Lili a jestli ti to dovolí, ona napsala že ano, tak jsem to dál nehrotil."
"Aspoň, že tak, dekuju moc." A políbila jsem ho.
"A co tvoji rodiče?"
"V klidu, řekli mi že tě přece nebudu budit, ale musel jsem spát v jinem pokoji."
"Promiň, měl jsi mě vzbudit." Řekla jsem.
"Ale no tak, chápeš, že jsme poprvé takhle byli spolu, je to pěkný."
"To jo, takhle se probudit."
"Ale nemam tu čistý oblečení"
"No tak kalhotky jsem ti zdovolením přepral, když jsem tě v noci převlékal do mého trička a triko si můžeš vzít moje, aspoň bude vidět, že jsi moje."
"Ty jsi pral moje kalhotky jo?" Začala jsem se smát.
"Miluju tě."dořekla jsem.
"Já tebe taky."
Pojď, nikdo není už doma, tak se pojď dolů najíst ať to stihneme do školy."Řekl
"Už jdu."
"Promiň, ale dneska odpoledne s tebou být nemůžu, mám den jen s Lili, slíbila jsem ji to."
"Jasně, v pohodě, ale zítra jsi zase jenom moje!" Pousmál se na mě jako kdyby mi.

Šli jsme spolu do školy.

Ve škole
Když jsem šla po chodbě zatáhl mě Adam do kabinetu.
"Ty jsi tomu kriplovi řekla, že jsi ho podvedla?"
"Jo a už jsme v pohodě tak mě nech být." Křikla jsem na něj.
"Tak si to se mnou můžeš znovu rozdat ne?"
"Ne!"chytla jsem za kliku, jako že odchazim a on mi nedovolil odejít tím, že zamkl a řekl že az se s nim pomiluju, ten klíč mi dá. Řekla jsem ať mě pustí a ze se s nim nevyspim.
"Vždyť se to ten tvůj nedoví, když mu to zase neřekneš."
"Já ho ale nechci podvést, miluju ho!" Zavřela jsem a marně jsem se snažila otevřít dveře.
Vzal nějaká pouta a řekl: po dobrem, nebo po zlém?
"Pusť mě, nevyspim se s tebou!"
"Takže po zlém."
Měl dvoje pouta jedny použíl: moji ruku k jedné noze stolu a druhou k druhe noze stolu. Nemohla jsem nic dělat, sevřela jsem teda nohy nejvíc k sobě. Věděl, že mám ještě nějaké oblečení s sebou domu na vyprání z těláku tak mi to moje začal stříhat. Byla jsem úplně nahá.
"Crrrr."zazvonilo na hodinu.
"Pusť mě musím jít na hodinu."
Ani mi neodpověděl a sundal ze sebe oblečení on. Strčil mi jeho penis do mé pusy ale ja jsem nic nedělala.
"Delej!, vždyť ti to tak šlo!"
Strčil mi ho ještě vic do krku a já jsem ho kousla. Vyjekl a řekl :"co to děláš? "
Vyndal mi ho z úst a řekl: "když mě to boli, tebe bude taky holčičko!"
Vrazil mi ho tam a ja jsem zařvala, vrážel mi ho tam vic a vic, rychleji a ryhleji, že mi až tekla trochu krev, strašně mě bolela ale on nepřestával, ještě mi ho tam vrážel a já jsem omdlela.
"Leno! Vzbud se!" Začala jsem se probírat a jen jsem brečela a řvala na něj, že mě zneužil. S roztrhaným oblečením jsem běžela za Filipem do třídy a brečela jsem mu do klína. On vyhodil všechny ze třídy a dal mi svoje triko na převlečení.
"Leno, v kliduja si to jdu s tim hajzlem vyříkat."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 11, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

MY LIFEKde žijí příběhy. Začni objevovat