"Ahoj" řekla jsem. "Ahoj krásko" odpověděl a políbil mě. Procházeli jsme se a drželi za ruce. Zastavili jsme se a řekl mi, že mě má moc rád a já, ze ho mám taky moc ráda. Začal mě znovu líbat. Nikdo na cestě neprocházel a byla opravdu tma. Otevřel mi poklopec u kalhot a lehce mě dráždil po kalhotkách. Bylo to opravdu vzrušující a lehce jsem mu dýchla horký vzduch na ucho. Potom zajel i pod kolhotky. Odlepila sem se od jeho úst. "Nemyslím si že dělat venku tyhle věci je vhodný" dořekla jsem a začala jsem se smát. Nechapu co to se mnou bylo a že jsem ho nechala dojít až takhle daleko. Teď mě ale začal více dráždit pod kalhotkami a to už jsem mu lehce vzdychla do ucha. " Hele to bychom opravdu neměli" zapla jsem si poklopec, odlepila od jeho úst a šla jsem cestou domu. On ke me hned přiběhl a ptal se na tu party. A že se taky moc těší.
Když jsme došli ke mně domu tak mi dal pusu na čelo a řekl dobrou noc. "Dobrou noc" dořekla jsem a už jsem odemykala dveře.A je to tady, je sobota a přesne v 10:05 mi bude 15. Všichni pozvaní mají přijít na oběd. Lily jsem samozřejmě pozvala asi o hodinu dříve aby i pomohla s obědem. Udělaly jsme špagety, ano špagety protože nic jiného neumíme. Mezitím jsme si samozrejmě suprove pokecaly o tom jak máme obě dvě teď kluky. Jako oficialne ne, ale tak na půl.
"Crrrrrr"...oh muj Boze Lily už jsou tady. Ano právě přišel Filip a přivítal mě nádhernou růžovou růží. " děkuju moc strašně moc ještě nikdy jsem od nikoho nedostala kytku."
Po pár minutach přišli i ostatní. Dali jsme si oběd a začali jsme hrát hry. "Co takhle si zahrát nějakou hru?" Nakonec jsme si zahráli hru KONCEPT a ja jsem pri tom rozdala každému zmrzlinu.
Potom jsme po celem domě hráli na schovávanou. Když měl hledat Filip tak mě nasel a začal me líbat, pry by chtěl být sam pouze se mnou a já jsem řekla že to nejde ale něco mě napadlo.
Blížil se večer a ja jsem pro každého z nás objednala pizzu. Pustila jsem nahlas písničky a všichni jsme tančili. Bylo to skvělý. Nasledovali dárky a nejdříve jsem dostala od Filipa.
" Takže miláčku, všechno nejlepší hodně štěstí, zdraví a lásky. Tady mas ode mě dárek. Kytku už jsi dostala a doufám že se ti bude líbit." odpověděl a mě ukápla slza. Známe se tak kratce ale připadá mi to jako bychom se znali kdo ví jak dlouho. " Děkuju moc" a začala jsem otevírat ten darek. Dostala jsem knížku Příliš mnoho Kateřin a potom tam dole byla krabička kondomů. "Filipe, co to má byt?" Zakřičela jsem na něj. " To měla byt jenom sranda, promiň." Omluvil se."Fajn" a pořád jsem dělala naštvanou.Tančili jsme asi do dvou do rána a potom jsme se domluvili ze když doma jsou 3 notebooky tak kdo má náladu na romantický kdo na komedii a kdo na nějaký horor. Tak se rozdělime na 3 skupiny. Všichni včetně Filipa chtěli komedii tak nakonec šli všichni na jeden film. "Hele já jdu k sobe a budu se koukat na nějaký romantický, nemam moc náladu na komedii. Ahoj" byla jsem nastavana na Filipa, který se semnou chtěl asi hned vyapat nebo co.
"Ťuk, ťuk" klepal někdo na dveře. "Dále" odpověděla jsem. Jak jsem očekávala ve dveřích se objevil Filip.
"Konečně jsme spolu sami viď Leno?" řekl."Hmmm...doprdele ja nejsem nejaka děvka na jednu noc." Rozeřvala jsem se az jsem si myslela že to slyšeli i ostatní. " A copak já si něco takového myslím? Ten kondom byl jen tak třeba az někdy budeš připravena." Smutne dořekl. "Ok ale budeš vedle mě spat celou noc? Cítím se jinak hrozně sama." "Jasně že budu." Hladil mě a pak se mě zeptal jestli nechci namasírovat záda. " A víš že jo?" Začala jsem se smát. "Ale ted se otoč potrebuji si sundat tričko a podprsenku aby se mi neumastily od toho olejíčku, který ti za chvíli dám. " poučila jsem ho. Jen co jsem se začala svlékat tak se otočil. "Hele otoč se." křikla jsem a on se naštěstí otočil. " Jsi moc krásná, víš to?" Začal když mě masíroval. "To určíte, jsem tlusta." "Tak to teda nejsi jsi nádherně štíhlá. " zvýašil hlas. Při masírování mě začal líbat, vyzdvihl si mě a teď viděl moje prsa, což jsem nechtěla ale v tu chvíli jsem to vypustila z hlavy. Jako minule mě přitiskl na zed a úplně mě zlíbal. Začal mě olizovat po dekoltu. Já jsem mu při líbání vykousla. "Promin nebolelo to? Ja to chtěla jen zkusit." Zeptala jsem se. "Rozhodne ne ale spis mi to přišlo sexy." Rozepnul mi poklopec a sjel pod kalhotky. "Rrr tak ty sis vzala krajkový jo?" Začal se smát. "Hele!"
Nevim co to se mnou bylo ale sundala jsem mu triko a on mě dráždil tam dole. "Uuuuuhhh" zavzdychala jsem mu do ucha.
Svlékl mi kalhoty a já měla jenom kalhotky. "Teď ale musím svléknout i ja tebe aby to bylo vyrovnaný" vypustila jsem ze sebe. "No jasne tak si mě svlékni."
Začala jsem mu rozepínat poklopec a cítila jsem jak se začal vzrušovat.
"Tak ted si akorát dosvlékni ty kalhoty milej zlatej." "Pro tebe cokoli kočko! "
Teď mi svlékl i kalhotky. A začal mi povídat, že se do mě asi zamiloval. "Víš že k tobě nejspíš cítím to stejný? Po pár dnech si s tebou opravdu rozumím. " pošeptala jsem mu do ucha.
Zase mě začal dráždit a ted už do mě vnikl dvěma prsty. "Auuu" ukápla mi až slzicka jak to bolelo a to byly pouze prsty. Z kapsy vytáhl kondom a řekl jestli to chci abych na něj zitra nebyla naštvana a já že jsem si na 100% jistá akorát se bojim. "Neboj, myslím že to nejhorší je za tebou to jak te to moc bolelo ale nevím to. Se mnou to zvládneš" dořekl a dal mi pusu na čelo. "Chceš mi ten kondom navléknout ty?" "Tak jo." kývla jsem.
Po navleknutí ho do mě vrazil, ale to byla taková bolest. Milionkrát větší než ta předtím. Teď jsem začala už úplně plakat. "Promin lásko, ja nevim jestli to bylo moc, také to pro mě bylo poprvé." Smutne se na mě koukal "Je to už lepší ale taková bolest."
Za chvíli jsem řekla že se ho pokusim uspokojit i ja. Nejdříve jsem řekla at si sedne a nejdříve mi to přišlo nechutne ale potom jsem se do toho vnořila. Doprdele najesnou jsem cítila tu lepkavou hmotu v puse. Vyplibla jsem ji a on se mi strasne omlouval že to nechtěl udělat naschvál.
Znovu mě hodil na postel a teď mě dodělal pusou. Byla jsem opravdu v sedmem nebi. Znovu ho do me vrazil a už do mě vrážel víckrát. Tak strasne jsem vzdychala." Promin, ale bez vzdychani nevim jak bych to dala" "ani nevíš jak je to sexy " odpověděl mi."Dobre ráno krásko! " pohladil mě po vlasech. "Jé ty jsi nám udělal snídani to je od tebe hezky ale neměli bychom jít i za ostatními už tak jim to asi bylo divný." Dořekla jsem.