Günlerden cumaydı ben yine oturmuş odamda kitap okuyordum kitap okumak bana mutluluk ve huzur veriyordu...
Size kendimi tanıtayım ben nursima elmas 17 yaşındayım 11.sınıfa gidiyorum. En sevdiğim aktivite kitap okumak ,müzik dinlemek ve uyumak...
Akşam yemeği için odamdan çıktım ve mutfağa gittim annem'e yardım ettim sonra ailecek oturduk ve yemeğimizi yedik,daha sonra ben sofrayı toplayıp çay demlemeye başladım,çayımızı içip biraz daha oturduktan sonra annem ve babama iyi geceler dileyip odama gelip kitabımı okumaya devam ettim gerçekten kitap okumak beni çok mutlu ediyordu. Birkaç saat daha kitap okuyup yatmıştım,ne zaman uyudum ne zaman sabah oldu anlamadım annemler kahvaltı için çağırıyorlardı.
Kalkıp elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim. Kahvaltımızı yaptıktan sonra sofrayı toplayıp yine odama gittim ve ödevim çok olmadığı için telefonda sosyal medyada gezineyim dedim...
Birkaç saat baktıktan sonra en sevdiğim yazar kitabı için bir grup kurmuş ve hemen bende katılmak istedim ve katıldım. İlk defa bir gruba katıldığım için çok heyecanlıydım, grubun kurallarından bahsediyorlardı grubun kurallarından bahsedildikten sonra herkes kendini tanıtıyordu bende hemen kendimi tanıttım. Gruptaki herkes çok tatlı çok içten kişilerdi hiç tanışmamıza rağmen çok iyi anlaşmıştık. Hergün mesajlaşıyorduk,hepsini çok sevmiştim.
Gruba gireli 2 yada 3 hafta olmuştu yeni yeni kişiler gelmeye devam ediyordu gruba,herkesle çok iyi anlaşmıştım. Grubumuzdan bazı kızlar başka bir grup daha kurmuşlardı ben ona da katılmıştım ve herkesle çok iyi anlaşmış çok iyi arkadaşlık bağı kurmuştuk. Burada her şeyden konuşuyorduk derslerden kitap önerilerinden müziklerden aklınıza ne geliyorsa kız kıza sohbet ediyorduk. Birbirimizi motive ediyorduk hepsini çok sevmiştim onlarla konuşmak bana iyi hissetiriyordu,her şey çok iyi giderken grubumuzda bir kız bir sorun yaşamış bize söylemişti biz ona destek olurken o bize güvenmediğini gruptan çıkmak istediğini söylemişti aslında hepimizi çok kırmıştı takipleşirken hepimizi takipten çıkarmıştı ve bizim kalbimizi çok kırmıştı...
(Ertesi Gün)
Grubumuzdan bize güvenmediğini söyleyen kalbimizi kıran kız tekrardan grubumuza girmişti ama biz onu 'bize güvenmiyorsan burada ne işin var' diyip geri çıkarmıştık grubumuz 60 kişilik falandı ve biz diğer kızlarla en samimi olduğumuz kızlarla 16 kişilik best friends grubu kurmuştuk bu grupta daha da samimi daha kardeş gibi olmuştuk sınavlar hakkında dersler hocalar her şey hakkında konuşuyorduk.
Ve yine günlerden bir gün kızlarla sohbet ederken zoomdan görüntülü sohbet etmek geldi hepimiz bir saat belirleyip yarın o saatte konuşmaya karar verdik hepimiz çok heyecanlıydık...
(Ertesi Gün)
Sabah yine saat 10-11 gibi uyanmıştım kahvaltımı yapıp derslerimi yapmıştım derslerimden fırsat buldukça kızlarla mesajlaşıyorduk çünkü bugün akşam saat 10'da görüntülü sohbet edicektik. Hepimiz çok heyecanlıydık ve biran önce akşam olmasını istiyorduk biraz daha sohbet ettikten sonra kitap okumak için telefonu bırakmıştım heyecandan kalbim deli gibi atıyordu. Ve sonunda akşam olmuştu kızlarla görüntülü sohbetimize sadece 1 saat saat kalmıştı ve bu 1 saat'in geçmesini beklerken sohbet ediyorduk hepimiz heyecandan bayılacaktık. Ve sonunda vakit gelmişti hemen hazırlanmıştım siyah şalımı kafama bağlamıştım çünkü tessetürlü bir kızdım.
Kızlarla sohbet etmeye başlamıştık ilk başlarda utansak da sonra alışmış ve kitaplar hakkında falan çok güzel sohbet etmiştik, sohbet ederken biran zoom zamanı bitmiş ve biranda yüzümüze kapanmıştı hepimiz şaşırmıştık ve sohbetimize mesajlaşarak devam etmiştik.
Günlerim dersler kitap okumak ve kızlarla sohbet ederek geçiyordu.
Tam tamına kızlarla tanışalı 3-4 ay oluyordu ve yaz tatili gelmişti,biz kızlarla sohbetimize devam ediyorduk ara sıra zoomdan görüntülü konuşma da yapıyorduk . Kızlarla sohbet ederken yaz tatilinde buluşmak gelmişti aklımıza hepimiz farklı farklı şehirlerde oturuyorduk ama bir şehir seçip orada buluşmayı düşünmüştük bu durum hakkında bir hafta boyunca konuştuk ve gelebilecek olan birkaç kişi olduğu için ankara'da buluşmaya karar vermiştik 2 hafta sonra Ankara'da buluşacaktık. Bu iki hafta boyunca ankara'da neler yapacağımızı konuşuyorduk. Ee biz böyle konuşuyorduk ama ailelerden izin alması vardı hepimiz grupta konuşmuş ve şimdi ailelerden izin alma vaktiydi annemlere söyledim anlattım ve sonunda izin vermişlerdi. Böyle okul gezilerine de izin verilerdi ah benim canlarım.
Ailemden izin alınca hemen kızlara mesaj yazım;
Ben: Kızlarrrrr ben izin aldım siz ne yaptınız.?
Ve kızlardan da mesaj gelmeye başlamıştı.
Azra: bendeeeee izin aldım ballarım
Seher: bendeee aldım kuzular
Elif: veee bende aldımmm
Serap: bende aldım tatlışlarım
Beril: bende aldım bende
Ela: bende aldım aşkolar
Zeynep : bendeeeee aldımmmm
Aleyna: bende aldım canlar
Hayrun Nisa: bendeee aldımm canlarr
Sude Nur: bendee aldımm...
Herkes izin aldığını yazarken 'eslem' izin alamadığını söylemiş bizi üzmüştü ama daha sonra şaka olduğunu söylemişti. Yani hepimiz ailemizden izin almıştık ve 2 haftanın geçmesini bekliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUĞUN GETİRDİĞİ AŞK
Teen FictionKızımız bir yazarın kitap grubuna katılır ve daha sonra ordan çok tatlı kızlar ile tanışır ve çok iyi arkadaş olur ve bu arkadaşlarla buluşmaya giderken "aşk" ile tanışır. Aşk neydi? Nerde karşına çıkardı? Aşk aslında heryerdeydii...