Hepimiz taksiye bindik ve kalacağımız otele doğru yola koyulduk,zaten 2 hafta önceden kalacağımız otele rezarvasyon yaptırmıştık.
Odalarımız 5 kişilikti ben,Zeynep,ela,eslem ve aleyna bir odada kalıyorduk.
Hemen bizim yan odamızda sudenaz,nur,hayrun nisa,elif ve azra kalıyorlardı. Hem zaten biz odalarımızı sadece yatmak için kullanıyor otelin cafe bölümünde hep beraber vakit geçiriyorduk.
Saat çok geç değildi,8.30 falandı benim aklıma gelemeyen kızlar geldi ve kızlara hadi hepimiz buradayız bizim kızları arayalım dedim.
Hep birlikte bizim kızları aramaya kara verdik ankaraya gelemeyen canım arkadaşlarım rümeysa, esma, ırmak, sinem ve diğer ırmağımız gelememişlerdi maalesef. Ama biz onlara "üzülmeyin kızlar yaz bitmeden sizin de gelebildiğiniz bir tatil daha yaparız" demiştik .
Kızları da aradık şimdi hepimiz bir aradaymış gibi olmuştu. Biraz sohbet edip odalarımıza yatmaya gittik, çünkü hepimiz yol yorgunuyduk ve tatilimizde yapılacak gezilecek yerler vardı dinlenmeliydik.
Yatağa yattığımda yine aklıma o ela gözlü tatlı çocuk geldi,bu yaşadığım olayı kızlara anlatacaktım ama sohebete dalıp unutmuştum.
Acaba kızlara anlattığım zaman ne tepki vereceklerdi merak ediyorum.
Sabah 8.00 da uyanmıştım kızlar hala uyuyorlardı hemen elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim ve kızları uyandırdım.
Kızlar uyanınca diğer odadaki kızların yanına gittim ve onların çoktan uyandıklarını gördüm. Hepimiz hazırlandıktan sonra kahvaltı yapmaya indik. Evet kızlara şimdi anlatacaktım otobüste yaşadıklarımı neden biran heyecanlanıp stres olmuştum anlamadım ama kızlara anlatmalıydım onlar benim kardeşlerimdi ve bana akıl verip destek olurlardı.
Bölümun sonu...nasıl buldunuz bölümü?
Kızımız arkadaşlarına anlattığında arkadaşları nasıl tepki veriri sizce?
Kızımız ve ela gözlü çocuk yine karşılaşır mı ?
Oy ve yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUĞUN GETİRDİĞİ AŞK
Teen FictionKızımız bir yazarın kitap grubuna katılır ve daha sonra ordan çok tatlı kızlar ile tanışır ve çok iyi arkadaş olur ve bu arkadaşlarla buluşmaya giderken "aşk" ile tanışır. Aşk neydi? Nerde karşına çıkardı? Aşk aslında heryerdeydii...