3.bölüm

30 8 75
                                    


Vee ankara'ya varmama 1 saatten az kalmıştı. Kızlarla hala mesajlaşıyorduk. Ben bana bakan çocuktan bahsetmemiştim bizim kızlara çünkü gerek duymadım çocuk bana bakıyor diye bir şey olacak değildi ya..

Bazen muavin içecek bir şey dağıtacağı zaman çocukla göz göze geliyorduk ve çocuk bana ufak da olsa gülümsüyordu bende başımı sallamakla yetiniyordum çocuk hafif esmer tenli ela gözlü tatlı bir çocuktu sonra içimden "diyelim ki aşk seni buldu (bulmaz ama )hem böyle yakışıklı tatlı bir çocuk sana neden baksın" sonra da dedim ki "neden bakmasın" ayy iyice deliriyorum hemen daldığım düşüncelerden çıkıp hayata döndüm çok az kalmıştı ve kalbim heyecandan deli gibi atıyordu, bu çocukla bakışmamızı mesajlaşırken hiç bahsetmedim kızlara ama eğer anlatmasam da bana kızabilirlerdi evet çok önemli bir şey değil ama olsun anlatmalıydım. Kızlarla buluşmama az kaldığı için mesaj yazmakla uğraşmak istemedim. Buluşunca anlatmaya karar verdim.

Ankara otogarına gelmiştik ve otobüs park ediyordu anons yapıldı ve yolcular yavaş yavaş inmeye başladılar bende inmek için kalmıştım ki ela gözlü çocuk ta aynı anda kalktı yine göz göze geldik ve bana önce geçmem için müsaade verdi ufak bir tebessüm ile teşekkürler dedim ve oda aynı şekilde tebessüm etti.

Gerçekten çok tatlı centilmen birine benziyordu, bavulumu almak için muavinin yanına gittim ve bavulumu aldım, benim hemen arkamdan ela gözlü çocuk geldi. Ben de yavaş yavaş otogardan çıkmak için ilerlemeye başladım ve içimden "eminim bir daha bu ela gözlü çocukla karşılasmayacağım" dedim ve herkesin bildiği kuğulu parka gitmek için taksiye bindim ve otogardan uzklaştım takside giderken son kez ela gözlü çocuğu gördüm ve silik bir tebessüm yerleşti dudaklarıma.

İlk defa görmeme rağmen gerçekten çok hoş, tatlı biriydi, taksi şöförüne nereye gideceğimi söyledim ve gruba kızlara mesaj yazdım.

Ben: kızlar ben ankaradayım buluşacağımız yere gidiyorum ve çok heyecanlıyım sizde durumlar nasıl??

Eslem: benim de gelmeme az kaldı gitgide heyecanlanıyorum

Elif: bende şimdi taksiye bindim bende çok heyecanlıyım sizi göreceğim

Ela: bende 2dk önce bindim taksiye çok mutluyum canlarım

Nur: bende buluşma yerine varmak üzereyim 3-5dk ya orda olurum

Sude naz: geliyorum bende az kaldııı

Aleyna: ben de bindim taksiye birazdan yanınızda olurum

Zeynep: ben geldim sizi bekliyorum heyecanla

Hayrunnisa: ben de 5 dk ya yanınızda olurum

Azra: bende gelmek üzereyim

Hepimiz buluşacağımız yere gitgide yaklaşıyorduk, hepimiz çok heyecanlıydık , heyecanlanmamız da çok doğaldı çok yakın arkadaş olmuştuk ve ilk buluşmamız ilk tatilimiz ilk beraber vakit geçireceğimiz zamandı.

Parka gelmiştim taksiye parasını ödeyip bavulumu da alıp etrafıma baka baka yürümeye başladım biraz ilerledikten sonra ilerde bankta oturan telefonuna bakan güzeller güzeli zeyebimi gördüm Zeynep diye selenmemle hemen bana baktı ve ayağa kalktı bende heyecanla hızlıca yanına gittim daha kimse gelmemişti zeyneple birbirimize bakıp sıkıca sarıldık.

Fotoğraflardakinden daha güzel daha talı bir kızdı altında siyah pantolonu çok güzel siyah beyaz bir kısa kollu t-shirt vardı.

Diğer kızlar gelesine kadar sohbet ettik ve fotoğraf çekilip kızlara attık daha gelen olmamıştı bizim fotoğrafımızı gören kızlar daha da heyecanlanmıştı.

Benden sonra ilk gelen eslem olmuşu ona da sarıldık oda çok güzel bir kızdı o da mavi bir pantolon üstüne açık mavi t-shirt giymişti benim gibi hafif makyaj vardı.

Sonra diğer kızlar da gelmeye başladı eslemden sonra sudenaz, nur, aleyna,ela,elif,hayrun nisa ve azra da gelmişti.

Hepsi birbirinden güzell kızlardı.

Parkta biraz oturduk sohbet ettik fotoğraf çekildik gruba attık.

Birbirimizi daha yakından tanıdık.

Gerçekten iyiki tanımışım onları diye geçirdim içimden.

Biran aklıma otobüste yaşananlar geldi ve ufak bir tebessüm ettim kızlar hemen fark edip ne olduğunu sordular yok bir şey diyerek geçiştirdim otelde yemek yerken anlatmayı düşünmüştüm biraz daha oturduktan sonra kalacağımız otele gitmek için kalktık ve taksilere bindik otele doğru yola koyulduk.

3.bölümün de sonuna geldik nasıl buldunuz?

Kızımız ela gözlü çocuktan hoşlandı gibi sizce?

Kızlarımızın arkadaşlığını nasıl buldunuz?

Diğer bölümde bizi ne bekliyor olabilir?

Oy ve yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim...

DOSTLUĞUN GETİRDİĞİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin