2.bölüm

27 8 36
                                    


Kızlarla ankara'da buluşma planımızın üzerinde tam 1 hafta geçmişti ve son bir hafta kalmıştı buluşmamıza gün geçtikçe daha da heyecanlanıyorduk ve sanki günler geçmek bilmiyordu yada biz heyecanlandığımız içindi bilmiyorum...

(Buluşmaya son 2 gün kala)

Evett son iki gün kalmıştı ve biz çok heyecanlıydık ve tabi grubumuzda gelemeyen kızlar olduğu için de üzgündük ama biz buluştuğumuz zaman onları aramayı onlarla da öyle görüşmeyi düşünüyorduk.

Ankarada bir hafta kalacağımız için eşyalarımı hazırlamaya başlamıştım.

Hem eşyalarımı hazırlıyor hem de kızlarla mesajlaşıyordum, kızlardan bazıları da benim gibi eşyalarını hazırlarken bazıları çoktan hazırlamıştı bile.

Kızlarla şakalaşmalarımız bile oluyordu birbirimize 'belkide bu tatilde aşkık oluruz' yada 'bakalım kim aşık olacak' diye ama hepimiz gülüyorduk hiçbirimiz böyle bir şey olabıleceğini düşünmüyorlardı şakalaşmak için konuşuyorduk zaten hem böyle şeyler anca film ve kitaplarda olurdu yada belkide gerçekten de aşk bizi bulabilirdi.

Ama şöyle bir sorun vardı hayatımda hiç aşık olmamış aşkı film ve kitaplardan bilen bir kız yani ben aşık olsam da nasıl anlayacaktım ki?

Neyse neyse... gerçeğe dönelim!!!!!!!

Bavulumu hazırlamam bitmişti annem de yarım edince işim daha kolay olmuştu.

Kızlarla mesajlaşmaya başladım;

Ben: kızlar bavul hazırlamam biti sizde durumlar ne

Eslem: evet bende hazırlandım ve çok heyecanlıyım

Ben: evet bende hem çok mutlu hem çok heyecanlıyım

Ela: benim de şimdi bitti bende heyecanlıyım canlar

Zeynep: ben de hazırladım ay çok heyecanlııı

Aleyna: bendee hazırladımm çok mutluyum

Sude naz: bende hazırladım bende çok heyecanlıyım kızlar

Azra: benim de hazırlamam şimdi bitti yanıma hangi kitabımı alayım ona karar veremedim

Azra: bendee bende çok heyecanlıyımm

Elif: bende hazırladım çok çok mutluyum

Nur: ben de şimdi hazırladımmm

Beril: benim de hazırrr çok heyecanlııı

Bende dahil olmak üzere herkes çok heyecanlıydı böyle mesajlaşmaya devam ederken serap'ın hiçbir mesaj atmadığını fark ettim ve belki işi vardır diye bir şey demedim. Akşam olmuştu çoktan, yine her zamanki gibi yemeğimizi yemiştik ve çay içiyorduk ben herkese iyi geceler dileyip odama gittim biraz kitap okuyup yattım çünkü yarın büyük gündü yarın ankara'ya gidiyordum,kızlarla tatil yapmak içinn.

Sabah saat 7.30 da kalktım ve çok heyecanlıydım,çünkü bugün kızlarla buluşmaya ankara'ya gidicektim.

Kaltığım gibi elimi yüzümü yıkadım giyeceğim kıyafetlerimi ayarladım ve kahvaltı yapmaya mutfağa gittim annemler de kalkmış sofrada oturuyorlardı benim gelmemle hemen kahvaltı etmeye başladık kahvaltı ederken de ankara'ya gideceğim için sohbet ediyorduk.

Kahvaltımı yaptım ve anneme sofrayı toplaması için yardım edip hemen hazırlanmaya odama gittim, yatğımın üzerine bıraktığım dar siyah pantolonumu, pantolonumun üzerine bebe mavisi dizim altına kadar uzun, kolları ispanyol kol tuniğimi giydim ve siyah şalımı yaptım.

Pek makyaj yapan biri olmadığım için maskara ve açık renk bir ruj sürdüm aynada son kez kendime baktım evet bana göre çok güzel olmuştum.

Çantama rujumu maskaramı cüzdanımı herşeyimi koyduktan sonra bavulumu da alıp odadan çıktım. Çok heyecanlıydım gruba kızlara fotoğraf atarak mesaj attım hepsi de heyecanlı olduklarını hazırlandıklarını yazmışlardı,sadece serap yazmamıştı yine.

Neden yazmadığını merak ettim ve serap'a mesaj yazdım

Ben: günaydın serap neden hiç mesaj atmıyorsun bugün buluşacağız ankaraya geliyoruz hepimiz unutmadın değil mi???

Serap: hayır unutmadım

Şaşırmıştım bir günaydın bile dememişti ve yazmaya devam ediyordu...

Serap: evet unutmadım ama ben gelmekten vazgeçtim size iyi eğlenceler...

Serap'ın böyle yazmasına çok şaşırmış ve kızmıştım çünkü kaç hafta önceden herşeyi ayarlamıştık

Ben: neden gelmiyorsun serapp!!! Kaç hafta önceden her şeyi ayarladık ve madem gelmeyecektin neden daha önceden demedin ki!! Bir sorun mu varr??

Serap:son anda canım gelmek istemedi başka planlarım var baybay...

Bu yazdığına çok sinirlenmiştim herşeyi ayarlamıştık planlar yapmıştık şimdi bizimle görüşmek istemediğini diyordu, hemen gruba kızlara olanları anlattım ve onlar da serap'a çok sinirlenmişlerdi.

Her birimiz başka şehirlerde olduğu için yavaş yavaş yolla çıkmaya başlamıştık, yolla çıkanlar gruba yazıyordu bende otogara varmıştım 10-15 dk sonra otobüse binicektim ve gerçekten çok heyecanlıydım.

Otobüsümün olduğu yere gelmiş bavulumu vermiş otobüse binecekken benim yaşlarımda birinin bana baktığını gördüm pek anlam veremesem de oyalanmadan otobüse bindim 5 dk sonra otobüs harekete geçicekti ve yolcular yavaş yavaş binmeye başlamışlardı.

Herkes binerken birde ne göreyim az önce bana bakan çocuk'ta otobüse binmişti göz göze gelmiştik ve ilk gözlerini kaçıran ben olmuştum.

Allah'ım ne oluyor bir an aklıma kızlarla grupta konuşmalarımız olan acaba"aşık olan olacak mı" diye şakalaşmamız geldi ve biran gülümsedim ve böyle bir şey olmaz diyerek telefona bakmaya başladım.

Çocuk benim oturduğum tekli koltuğun yanındaki çift kişilik koltukta cam kenarında oturuyordu...

Ve gerçekten kızların dediği gibi bir şey başıma gelir mi dedim içimden ama saçmalamıştım belki de birine benzetmişti ondan bakıyordu...

Ve nihayet otobüs hareket etmişti gitgide daha da heyecanlanıyordum...

1.Çünkü kızlarla buluşacaktımmm...

2.Serap hakkında ne düşünüyorsunuz?

3.Ela gözlü çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz?

4.Kızımızı aşk buldumu ne dersiniz?

5.Oy ve yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim...

DOSTLUĞUN GETİRDİĞİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin