♥️ Boyfriend ♥️
Chcąc ci zaimponować, BF kupi wam bilety do jednego z najpiękniejszych i największych miast. Spędzicie wspólnie czas chodząc po różnych atrakcjach turystycznych jak również pójdziecie do wesołego miasteczka gdzie wygra dla ciebie wielkiego pluszowego misia.
♥️ Girlfriend ♥️
Uznacie że to będzie idealny czas na miłą zmianę i wynajmiecie domek na wsi z piękną polaną i widokami na góry. Będziecie słuchać jazzu i piec ziemniaczki przy ognisku.
♥️ Mom ♥️
Pójdziecie na duuuuuuuuuUUUUże zakupy. Następnie zaprojektujecie zaproszenia na kompie, które wydrukujecie i roześlecie po znajomych. Zrobicie świetną domówkę.
♥️ Dad ♥️
Pomyślisz, że nic nie zrobił. Nic się nie starał, nawet nie powiedział ci o planach na majówkę. Lecz wtedy w pierwszy dzień po nocy obudzisz się w samolocie do Francji. Spędzicie go zwiedzając różne miejsca a także często zajdziecie do kawiarenek... No i raz będziecie walczyć bagietkami jak mieczami.
♥️ Pico ♥️
Jako atrakcje ten chłopak wybierze dość niecodzienną rzecz, albowiem zabierze cię w miejsce, w którym nauczą was jak ważyć piwo i inne nalewki. Poza tym, mimo, że najbardziej posmakuje mu cydr i stwierdzi że nic innego nie weźmie, to po tym jak ty zrobisz swój napój i go nim poczęstujesz, od razu go wypije.
♥️ Senpai ♥️
On nie jest osobą, którą by interesowały popijawy z wieśniakami. Chcąc być dżentelmenem zaprosi cię do najdroższej restauracji na randkę. A resztę dni... Spędzicie ponuro w domu bo będziecie mieć ostrego kaca.
♥️ Cytrynian ♥️
Na majówkę przygotował coś ciekawego. Pójdziecie polować na Girlfriend by zrobić z niej zupę. Co prawda jej nie złapiecie, ale... Nie poddacie się, nie spędzicie w smutku reszty majówki. Zamiast tego zrobicie maraton Poradniku Uśmiechu oraz zagracie w CS:GO i będziecie wyzywać ruskie dzieci. Bo czemu nie.
♥️ Tankman ♥️
Wyjmiecie grilla z piwnicy, wykupicie całą biedronkę ze steków i lemoniady. Pojedziecie na swoją działkę którą dzielicie razem i zrobicie imprezę. Przy okazji wbije Steve, Boyfriend i Girlfriend wraz z Pico, który będzie chciał zrobić lemoniadę z Cytryniana.
CZYTASZ
Friday Night Funkin' [] Preferencje
OverigPreferencje śmieszkowie nie 18+ - Family friendly. Postacie w pierwszym rozdziale przedstawione. Żadne zdjęcia/rysunki wykorzystane w tej książce nie należą do mnie o ile nie napiszę o tym przy danym obrazku.