2 Kasım 2015
Saat, 07.08
''Hadi uyan seni uskumru, göreve geç kalacaksın. Daha Chuuya'yı uyandıra-''
Danielle, içeri girdiğinde partnerlerini sarmaş dolaş bir şekilde yatarken görünce beyninden vurulmuşa döndü. İçinde tutamadığı kıkırtısını ortama salıverince neredeyse yere düşüyordu. Düşmemek için yaslandığı sehpadan bir kaç parça eşya düşünce Dazai fırlayarak uyandı.
''Kim va- Danielle!'' Kahveli gülen mor saçlı kızın tepkisine dayanamayarak yanakları pembeleşirken kızılın yanından bir hışım kalktı. Kafası, Dazai'nin omzundan koltuğa düşen Chuuya sanki bir rezidanstan düşermişçesine gözlerini açtı. ''Ah orospu çocukları! Neler oluyor!?''
Danielle gülmekten yere düşecekken Dazai onu tuttu ve bir kez daha gülmeye başladılar. Kızıl olan partnerlerine sinirle bakıp yeteneği ile aldığı battaniyeyi onlara fırlattı. İkilinin nesefleri kesilirken Chuuya kalktı ve camı açtı. ''Saat 7'yi 10 geçiyor, lanet olsun Dan! Bu saatte ne işimiz olabilir?''
Danielle aynanın karşısında yakasını düzeltti ve partnerine bakarak gülümsedi. ''Bugün Mori-san ile bir yere, görüşmeye gideceğiz-''
''Nereye?'' bunu soran kahvelinin sorusunu es geçerek konuşmaya devam etti. ''Sanırım ateşkes imzalanacak, SDA ile.''
Chuuya ve Dazai birbirlerine baktı, daha sonra kıza döndüler. İlk ağzını açan Chuuya oldu. Ensesini kaşırken esnedi ve gözlerini ovuşturdu. ''Eee, bundan çıkan sonuç bizi boktan bir haber için uyandırmış olman.''
''Hayır, bugün Guild'e bir mektup bırakma görevim vardı. Onu benim yerime siz bırakacaksınız! Bol şans çifte siyah!''
Mor saçlının mutfak tezgahına attığı mektubu Dazai eline aldı ve arkasını çevirip kızın odadan çıkmasıyla yazıyı okudu. ''Liman Mafyası Yöneticisi Chuuya Nakahara Tarafından?''
Chuuya sessizce küfür etti ve partnerinin dibine girip okumaya çalıştı. ''Azıcık eğer misin! Boyum 170 değil!''
Dazai iç çekti ve gözlerini devirerek mektubu kızıla verdi. Chuuya'nın her okuduğu kelimede yüz şekli değişiyordu. ''Bu ne sikim böyle?''
''Sorgulama, hazırlan sümüklü böcek.''
''Yüzünün ortasına yumruk yemeden kapa çeneni.''
Chuuya mektup ile kendi odasına koşar adımlarla ilerledi ve Dazai nihayet tek kalmanın verdiği huzurla iç çekti ve önce saate, sonra Odasaku'nun fotoğafına bakıp güldü. ''Sanırım vasiyetini yapma vaktim yaklaşıyor, yaptığım planı Mori kabul ettiği için şanslıyız Oda. Öcünü alacağız, merak etme, daha fazla kötü bir çocuk olmayacağım.''
Çerçeveye yaklaştı ve başparmağı ile Odasaku ve Ango ile olan fotoğrafını okşadı. Ango'nun yüzünü karalamıştı, çünkü Oda ile tek fotoğrafı buydu. Duyduğu ses ile arkasını döndü. ''Gidelim uskumru, sadece beni gereksiz yere yorma. Yolsuzluk kullanmam gerekirse, işimiz bittiğinde beni durdur, olur mu?''
Dazai evet anlamında başını salladı ve mafya binasının asansörüne binip binadan çıktılar. Kızılın motoruna bindiler ve Chuuya dikiz aynasından partnerine baktı. ''İnanılmaz, ilk kez kabanını giymedin.''
''Bir şeylerin değişmesi lazımdı Chuuya. Her şey geçmişteki gibi kalamaz, kalmamalı da.''
Chuuya partnerine ara sıra bakarken yaklaşık 10 dakika sonra Guild'in binasına gelmişlerdi. ''Biz yakıp yıktıktan sonra yeni binaları çokta kötü değilmiş.''
''Boş konuşma Dazai, içeri girelim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling in Love.
Fanfiction¦|¦ '2021' ¦|¦ "Gözlerini kapatır mısın? Bana bakmaya devam edersen, buradan gidemeyeceğim." ¦|¦ 2021; Dazai Osamu + Chuuya Nakahara ¦|¦ Bungou Stray Dog's ® ¦|¦ Angst | Main Character Death ¦|¦