IX - Pure

91 11 17
                                    


23 Haziran 2018

Saat, 04.56

"Kurtar onu!"

"Sana ihtiyacı var!"

Osamu'nun kulaklarında yankılanıyordu duymak istemediği türden sesler. Can pazarının kurulduğu meydanın ortasında etrafı daha da harap hale getiren Chuuya için bir şey yapılmalıydı artık.

Ama ne Osamu yetişebiliyordu, ne de Chuuya ona.

Herkesin yüreği ağzındaydı adeta.

Amaçları Yokohama'yı kurtarmaktan çok Chuuya'yı kurtarmak olmuştu. Bu pekala gurur okşayıcı idi ve herkes Dazai'ye güveniyordu.

Fakat Chuuya'nın kollarında öleceği gerçeğini idrak etmek istemediği için yeterince de zorluk çekiyordu.

Uçurumun kenarına doğru var gücüyle koştuğu zaman artık başka çaresi kalmadığını anladı ve öne doğru atıldı. Vücudu artık ondan gerçek anlamda nefret ederken hareket etmesi ona büyük bir acı lütfediyordu.

Gecenin karanlığında Chuuya bir tanrıça gibi parlıyordu.

Onu bıraktığı güne lanet etti çünkü eğer gitmeseydi onu şuan kurtarmış olurdu.

Ama gitmek zorunda olduğunu asla anlamak istememişti.

Avazı çıktığı kadar sevdiği adamın adını haykırınca herkes bir savaşın sonsuza kadar mağlubiyet ile devam edeceğini fark etti.

Çünkü Chuuya sert bir şekilde yere çakılmıştı. Ve minik bedeni zaten son zamanlarda yolsuzluk kullanmaktan direncini kaybetmişken yerden 4 metre yükseklikten düşmesi onun onu olmuştu. Son fırlattığı yuvarlak ortalığı toz bulutu yaparken yarı açık bilinci ile yanağında bir el hissetti. Daha sonra yüzüne doğru değen birkaç gözyaşı.

"D-..D-Dazai..?"

Osamu cevap veremeyecek kadar her şeyi kabullenmişti.

O gün orada sadece Chuuya ölmedi. Onunla beraber Osamu hayata olan inancını tamamen kaybetti fakat ona kazandıran kişi tekrardan Chuuya oldu.

"Eğitim ver, Osamu.."

"Git ve Odasaku'nun izinden ilerle.."

"Ona selamını söylerim."

Yavaşça tebessüm etti ve gözleri yavaş yavaş birbirini takip etmeye başladı. Son cümlesini söylediği zaman Dazai'nin yüzü artık bir yağmurdu.

"Beni.. Öper misin?"

İki çift dudak birbirinin üzerine kapandı ve belki de yüzyıllar geçse de asla bu kadar kuvvetli olacak bir aşk bu Dünya'ya uğramayacaktı.

"Gözlerini kapatır mısın?"

Dazai'nin gözyaşları sular seller oldu.

"Bana bakmaya devam edersen, buradan gidemeyeceğim.."

Titreyen parmaklar Osamu'nun gözlerine kapanınca anladı bazı şeyleri.

Artık Dazai'nin bir düşmanı yoktu.

Artık Dazai'nin bir partneri yoktu.

Dazai bir düşman ve partnerden daha büyük bir şey kaybetmişti.

Yol arkadaşını.

Falling in Love.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin