Pomsta v Prasinkách

202 18 7
                                    

Druhý den se Hermiona společně s Harrym a Ronem vydala ve smluvený čas před Bradavickou bránu, kde se k nim měli připojit dvojčata. Harrymu ani Ronovi o jejich plánu nic neřekli, měli vymyšleno, že se od nich prostě až narazí na Draca a Pansy pod nějakou záminkou odpojí a provedou svůj plán se záškoláckými zákusky. Naštěstí pro ně Ronovi první kroky, hned co došli do Prasinek, vedly k Medovému ráji. Draca ani jeho kamarádku v něm ale nenašli.

,,Vidíte je někde?" šeptl George směrem k Fredovi a Hermioně.

Oba nesouhlasně zakývali hlavou, ale nepřestávali se rozhlížet kolem sebe. Cukrárna byla plná jejich spolužáků, zmijozelského blonďáka nebo jeho kamarádka mezi nimi ale nezahlédli.

,,Fakt si nic nekoupíte?" promluvil na ně Ron s plnýma rukama všemožných sladkostí, které si zrovna koupil.

,,Ne," odpověděli mu na to dvojčata nastejno. Hermiona na jeho slova vůbec nereagovala, jen se stále mlčky rozhlížela kolem sebe. Společně s Ronem pak čekali na Harryho, který ještě stál ve frontě u kasy.

,,To moc nevyšlo," konstatoval zachmuřeně Fred, když opouštěli Medový ráj. Harry i Ron na něho namířili nechápavě pohledy, on si jich ale nevšímal, byl až moc zklamaný z jejích selhání.

,,Harry, Rone běžte napřed, ja..chci ještě dvojčatům něco ukázat v knihovně..kvůli jejich obchodu," vysoukala ze sebe najednou Hermiona, když už byli skoro pryč z Prasinek a zastavila se.

Všechny její slova překvapila. Ron a Harry nakonec ale jen mlčky pokrčili rameny a pak se sami vydali k hradu.

,,Máš snad něco v plánu Hermiono?" namířila na ní dvojčata svůj pohled, když byli oba dva z dohledu.

,,To tedy mám," uličnicky se na ně usmála.

,,Vím kde je Draco,"

,,Kde?" vytřeštili na ní překvapeně oči.

,,Před chvíli vešel i s Pansy, Crabbem a Goylem do chroptící chýše," oznámila jim a rukou ukázala na nemalý domeček, který stál nedaleko od nich.

,,Pojďte," natěšeně se usmála a rukou naznačila, aby jí následovali. Všichni tři se rychle vydali do kopce, na kterém chýše stála. Neslyšnými kroky se přiblížili ke dveřím. Fred a George byli celí zvědaví, co má jejich kamarádka v plánu.

,,Clausa," zašeptala Hermiona a namířila svojí hůlku na kliku dveří. Pak se s prstem přiloženým na rtech otočila na dvojčata. Oba naštěstí pochopili, že mají mlčet.

Netrvalo to dlouho a z chroptící chýše byly slyšet přibližující se kroky. Klika se otočila směrem dolů, když za ní někdo vevnitř vzal.

,,Co je?" poznali Malfoyův hlas.

,,Nejdou otevřít," ozval se zase hlas Crabbea.

,,Ukaž!" procedil skrz zuby Malfoy a několikrát s klikou zalomcoval.

,,U Merlina, co si s nimi provedl?" vykřikl, když tím ničeho nedocílil.

,,Já nic, asi se nějak zasekly."

,,Co budeme dělat?" ozvala se Pansy.

,,Goyle, zkus je vyrazit,"

Chvíli na to se ozvala hlasitá rána díky nárazu, který s dveřmi mírně zatřásl, kouzlo ale nezlomil.

,,Nejde to," zkonstatoval Goyle.

,,Sakra tak něco dělejte, za chvíli se bude stmívat," namítl zmijozelčin hlas.

,,Nox," zašeptala po těchto slovech Hermiona další kouzlo.

Hned na to se z chýše ozval pisklavý výkřik.

,,Kdo to udělal?" bylo slyšet, jak ten někdo vší silou zadržuje vystrašené vzlyky.

,,Klid Malfoyi, jenom zhaslo světlo," snažil se ho uklidnit Crabbe.

Hermiona s Fredem a Georgem měli co dělat aby nepropukli v hlasitý smích.

,,Koho to tam držíte?" ozval se jim najednou za zády známý hlas. Otočili se od dveří a spatřili překvapeného Nevilla.

,,No..vlastně je mi to jedno, jen...jen jsem rád, že už nejsem vaším terčem já," vykoktal ze sebe. Cítil se nejistý, když na něho všichni tři zírali a proto se od nich raději vydal pryč.

,,Okamžitě nás pusťte!" ozvalo se ihned po jeho odchodu zpoza dveří doprovázeno hlasitými údery. Samozřejmě, že Nevilla slyšeli a okamžitě jim došlo, že se dveře nezasekly samy od sebe.

,,Konec srandy," špitla Hermiona a rukou naznačila, aby se dvojčata rychle vydala pryč, sama se také rozeběhla od chýše, až když byla v bezpečné vzdálenosti vyslala hůlkou ke dveřím poslední kouzlo, které je otevřelo.

ℤ𝕣𝕫𝕒𝕧𝕖̀ 𝕤𝕡𝕚𝕜𝕟𝕦𝕥í | FremioneWhere stories live. Discover now