Hermionino nudné léto

285 24 0
                                    

,,Tohle jim neříkej!" okřikoval svého bratra zrzek téměř při každé vtipné příhodě o něm.

,,Ale Rone," podívalo se na něho jedno z dvojčat, ,,o tohle je přeci nemůžu nechat přijít."

Zrzkova tvář náhle ještě více zčervenala, pokud to tedy vůbec bylo možné, a naštvaně si založil ruce v bok. Nejraději by po svém bratrovi ihned skočil a vlastní silou ho umlčel, ale naneštěstí druhý z jeho bratrů seděl vedle něho a byl připraven ho kdykoli zachytit, kdyby si všiml jenom sebemenšího náznaku toho, že má v úmyslu se zvednout.

Všichni ze skupiny se každé z historek hlasitě smáli a provokativně mrkali po zrzkovy, který každou chvíli vypadal víc a víc, že vzteky vybouchne. Dokonce i kudrnatá dívka sedící vedle jednoho z dvojčat nedokázala udržet svojí kamennou tvář, a když uslyšela o tom, jak se její kamarád snažil vyhnout míči při letu na koštěti, ztratil rovnováhu a vykoupal se v močůvce, hlasitě vyprskla smíchy. Oba dva zrzci příběhy vyprávěli neuvěřitelně barvitě a v obličejích se jim objevovaly velmi vtipné grimasy. Bylo poznat, že si ztrapňování svého bratra náramně užívají.

,,Ale už dost o Ronovi," ukončilo jejich zábavu jedno z dvojčat a zrzek, kterému se celá skupina hlasitě smála, si úlevně oddychl. 

Všichni ostatní z těžkostí rozdýchávali dlouhý smích, který s nimi několik posledních ninut cloumal. 

,,Teď vyprávějte vy, co Hermiono, ty jsi nějak potichu," šťouchlo druhé z dvojčat do kudrnaté dívky sedící vedle něho.

Na dívčině tváři se objevil rozpačitý výraz.

,,Jo Hermiono, nikdy takhle potichu nejsi, vyprávěj nám něco, nebo si začnu myslet, že jsi nemocná," přidala se k dvojčeti zrzavá dívka a vesele se na ní usmála.

Hermiona bezradně trhla rameny.

,,Nemám žádné vtipné historky," přiznala.

,,Ani jednu?" vykulilo na ní udiveně oči jedno z dvojčat.

,,Ne, ani jednu, oproti vám jsem měla zcela nudné léto." 

ℤ𝕣𝕫𝕒𝕧𝕖̀ 𝕤𝕡𝕚𝕜𝕟𝕦𝕥í | FremioneWhere stories live. Discover now