Pov Kirishima
Nie biegliśmy długo, zanim zorientowaliśmy się, że Amai zniknęła.
Bakugo szybko mi wytłumaczył, że wziął ze sobą bohaterów.
Prawie mi się wyrwało: ty jesteś moim bohaterem, ale to wciąż nie był dobry moment.
Siedzieliśmy chwilę, dysząc bo wyczerpującym biegu, kiedy Bakugo nagle się odezwał
Pov Bakugo
- Debilka, prawda? - powiedziałem, aby przerwać ciszę
- Tak... - odpowiedział Kirishima.
Nie wytrzymałem więcej, kusiło mnie tak bardzo...
Pocałowałem go, a on bez zastanowienia odwzajemnił pocałunek. Siedzieliśmy tak chwilę, złączeni, nie martwiąc się otoczeniem. W głowie usłyszałem dźwięk powiadomienia, kiedy dostawałem wiadomość od Rekinka...
Kiedy wreszcie się od siebie oderwaliśmy, Kirishima nie odzywał się ani trochę. Widać było, że jest zawstydzony, ale też na to czekał.
Mruczał coś pod nosem typu: gej, męskość itp.
Przyglądałem mu się z błyskiem w oku. Wreszcie to się stało i nie musiałem ukrywać swoich uczuć.
Mogłem być z nim, a ta kocica nie mogła nam stanąć na drodze. Kirishima prawie umarł, prawie...
- Wracajmy do dormów. - powiedziałem i szybko wstałem z ziemi.
Pov Kirishima + TIME SKIP
Usiadłem koło niego na kanapie w jego pokoju.
Nie wiedziałem co powiedzieć, nie chciałem niczego zepsuć czy coś.
Nie mogłem się jednak powstrzymać. Rozpłakałem się, ukrywając twarz w dłoniach.
- Hej... - Bakugo odsunął moje ręce, pokazując swoją soft stronę. - Już jej nie ma...
- A-ale... - powiedziałem, a raczej wyjęczałem - tego było za dużo... i taki jestem szczęśliwy... i-i smutny...
- Debilu, no nie płacz... - nie zbyt dobrze szło mu pocieszanie. - Jestem przy Tobie... - powiedział przysuwając się bliżej.
Nie mogłem przestać wylewać z siebie tych wszystkich uczuć w postaci łez...
Odwrócił moją głowę w swoją stronę i z delikatnym uśmiechem powiedział:
- Uśmiech, idioto.
------
DLA WASZEJ INFORMACJI. Rozdział krótki, ale nie chciałam się rozpływać nad uczuciami Bakugo podczas pocałunku, bo ja bym to pisała 10 godzin, wy czytalibyście dwie. Zlagowałby się Wattpad no i po wszystkim.
KONIEC, mam nadzieję, że się podobało i widzimy się w... ONE SHOTACH, które zamierzam napisać i innych rzeczach z BNHA i może z Dream SMP.
Zostańcie na dłużej, bayo!
CZYTASZ
Uśmiech, idioto | Kiribaku Story [Completed]
RomanceUwaga! Okładka będzie jeszcze zmieniana (chyba)! 😎 Pokaż nam swoje rekinowe ząbki... ~~~ Tak rzadko się uśmiechasz... 🦈💥🦈💥 Kontynuowane. Rozdziały co 2 dni. Bez request'ów, bo wszystko już mam jako tako zaplanowane w głowie.