Cuma günü okuldan sonra Tetsuya bir kez daha müzik odasında ortaya çıktı.
"Ben de yarınki maçı kaydetmen için sana güveniyorum, bunu biliyorsun, değil mi?"
"Biliyorum. Şu anda pilleri şarj ediyorum. "
Kuyruklu piyanonun yanında video kamera ve tripod vardı. Tetsuya merakla onlara baktı, "Hey, bu şeyle videoları nasıl çekiyorsun?"
"Vizöre bakarsınız ve sadece düğmeye basarsınız."
Ah, yani oldukça basit, ha?
Video kamerayı eline aldı ve çömeldi.
"Bu kadar kolay olduğunu düşünüyorsan, neden kendi oyununu kaydetmiyorsun?"Bunu söylediğimde, Tetsuya yüksek sesle güldü. Bir sonraki anda, "Naomi seni tekrar nasıl görmek istediğini söylüyordu" derken yüzü birden ciddileşti.
Buna ne diyeceğimi bilmiyordum.
Neden gitmiyorsun? İlkokuldan beri sadece kızların özel okullarına gitti, bu yüzden neredeyse sahip olduğu tek erkek arkadaş benim. "
Ben gideceğim, diye cevapladım.
Yine de onu hastane odasında tek başıma ziyaret etmenin ne kadar cesaret gerektireceğini düşündüm. Onun hakkında hiçbir şey bilmiyordum, o halde birbirimizi tekrar görsek bile konuşacak ne olurdu?
"Yo!" Tetsuya aniden yüksek sesle söyledi."Başlamak için bu düğmeye basman yeterli, değil mi?"
Her neyse, bu şarkıyı çoktan çalmaya başladığım için, ortada durmamın bir yolu yoktu.
Başlangıçta, Tetsuya'nın tuttuğu kameranın fazlasıyla bilincindeydim, ancak müziğe girdikçe kalbim şarkı tarafından süpürüldü.
Notun sonuncusu düştüğünde, Tetsuya video kamerayı yere koydu ve alkışladı.
"Hey, sen yarı fena değilsin. Bahse girerim profesyonel bile olabilirsin. "
Sessiz kaldım.
Yüzünde gergin bir ifade parladı. Her şeyi düşündüğümden daha iyi hissetti. Dudaklarını büktü ve daha düşünceli bir şekilde yorum yaptı: "Ama sanırım profesyonel olmak göründüğü kadar kolay değil."
Ve bununla şakacı bir üslupla şunu ekledi: “Geçen günkü o maçtan sonra, özel liseler için ÜÇ işveren bana geldi. Sınıf ve yurt ücretlerimin karşılanması için beni burslu öğrenci olarak tavsiye etmeye istekli olacaklarını söylediler. Başka bir deyişle, beni üç yıl boyunca paralarıyla besleyecekler. Ulusal yarışmalara gitme sicili olan ünlü liseler olduklarından, finallere kalabilme şansım çok yüksek. Ve işler istediğim gibi giderse, profesyonel olmak için bile izlenebilirim. Geleceğim oldukça pembe görünüyor. İyi bir hikaye için bu nasıl? "
Evet, bu iyi bir hikaye.
Sanırım benim yaptığım gibi davranmamı beklemiyordu çünkü bakışları ciddileşti. Sonra sırıttı: "Çok tuhafsın, bunu biliyor muydun?""Maç sırasında iki home run yapabildim, ancak diğer takım sonuçta halka açık bir ortaokuldaydı, bu yüzden onları vurabilmem hiç akıllıca değil. Vuruş ve vuruş yapmama gelince, bu şehirde muhtemelen benim yaşımdaki düzinelerce adam tek başıma sahip olduğum şeye sahip. Bütün ülkeden bakarsanız, muhtemelen sayabileceğinizden daha fazlası vardır. Bu sayısız sayıdan, yalnızca birkaç atıcı ve bir avuç saha oyuncusu birinci sınıf bir profesyonel olabilir. Onların arasında olacağımı bilmiyorum. Beyzbol oynayan çoğu erkeğin onu büyütme hayali olmadığını söylemek yalan olur. Sanırım buna nadiren gerçekleşen çılgın rüyalardan biri diyebilirsin. "
Sesini yükseltti: "Ama bilirsiniz, profesyonel bir beyzbol oyuncusu olmak istediğinizi varsayalım. Bu tek seferlik bir rüya olurdu, biliyor musun? Bununla karşılaştırıldığında, hayalim çok daha fazla gerçekleşecek. Sağ? Katılıyorsun? Ama tam tersi için de durum aynı. Piyanist olmak istediğimi söyleseydim, asla senin seviyene ulaşamazdım. İşte sonuç bu. "
Bunu söylerken yüksek sesle gülmeye başladı. Onunla gülme havamda değildim, bu yüzden sessiz kaldım.
Yüzünü ciddi bir ifade değiştirirken kahkahası aniden azaldı. Duyguları sürekli değişiyordu.
"Yarın kaybedeceğimiz kesin."
"Diğer takım güçlü mü?"
"Evet. İnanılmaz derecede güçlü. "