الله اكبر،الحمدلله،الشكرلله،لا إله إلا الله،صلى على سيدنا محمد،،استغفر الله العظيم
"أصبحت لا اعلم ماذا نحارب بهذا العالم،هل نحارب أنفسنا ام أعدائنا،ولكننا نظل نؤذى دائما ونخسر لكى نربح شئ نظن أنه يعنينا ولكننا مع الوقت نرى أننا لم نكن نحارب سوى نفسنا،وانه ذلك الشئ الذي فعلنا من أجله كل شئ ماهو الا سراب ،هيئه لنا عقلنا أن أثمن مايكون وفى النهايه فقدنا ذاك الامل الذى نظن أنه من يبقينا على قيد الحياة"
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
فى دار النشر
أيه بصدمه:إنت اللى ..
ليقاطعها بابتسامه:ايوه انا اللى سيادتك خبطيه وكمان بدل ماتعتذرى غلطى فيا،شوفتى انا فاكر ازاى.
أيه بهدوء:وحضرتك عاوز اى دلوقتي،ولى فى الاول
مرضتش تقابلنى.مراد بغموض:لانه كل حاجه فى وقتها حلو.
أيه بنظره بارده:انا مابحبش جو الالغاز ده ،لوعندك حاجه قولها لو معندكش سلام.
مراد بابتسامه:أهدى بس وقولتلك اللى انتى عاوزاه هتفهميه بس مش دلوقتى،بس هو انتى مش خايفه مثلا من انى اطردك.
أيه ببرود:ده على اساس انى هموت من الجوع لو انت طردتنى ،اولا انا بالشهاده بتاعتى اللى تعبت فيها اروح لأى مكان واتقبل.
مراد بإعجاب:وثانيا.
أيه ببرود: وثانيا الرزق ده حاجه بتاعه ربنا لانه لو كان على الناس كان زمانها خربت.
مراد بابتسامه:ممكن أسألك سؤال انتى من ساعه ما شوفتينى وانتى معاديانى هو انا عملتلك حاجه مثلا.
أيه بهدوء:احم لاء بس هو يمكن سوء تفاهم.
مراد بابتسامه واسعه:تمام اووى إذا كان سوء تفاهم انا عن نفسي مافيش اى مشكله بالنسبه ليا.
أيه بابتسامه بسيطه:وانا كمان.
مراد بحماس:إذا كان كده يبقى لازم نتعرف من جديد.
ثم مد يده إليها ليقول بابتسامه:انا مراد خالد صاحب دار النشر وهكون سعيد جدا لو تقبلى أنه يكون فى تعاون بينا.لتنظر أيه له باستغراب من طريقته ثم قالت"
امم وانا أيه سيد واقبل التعاون لو فى حاجه كويسه ومفيده للناس ومقتنعه بيها طبعا.مراد بابتسامه غامضه:طبعا مفيده،احم هو انا ممكن أسألك سؤال شخصى لو ماعندكيش مانع.
أيه باستغراب:اه اتفضل لو اقدر اجاوب هجاوب.
مراد بنظره غامضه:هو انتى ارتبطى قبل كده.
أيه بنظره بارده:اه.
مراد:وسبتو بعض ليه.
أيه باستغراب:وإنت عرفت منين أننا سبنا بعض.
أنت تقرأ
عشق ممزوج بالنيران2
Mystery / Thrillerبقلم"أيه سيد" تركها محطمه ليلة زفافها ،ليحطم عشقها له ،آمالها واحلامها تركها بين شفقة وحزن أهلها وأصدقائها.. وبعدها واجهت قسوة المجتمع وجحوده لتواجه مجتمع لا يعترف بأن الرجل من الممكن أن يغلط... فقط يشكك بأخلاق المرأة وإنها من المؤكد فعلت ما يجعله ي...