בנות!!! פרקקקקקקקקקק
יצא יותר ארוך והרגיל, וגם קצת יותר רומנטי ;)
בפרק הבא תתכוננו לדרמה שתחזור :)
מחכה למלא מלא מלא תגובות והצבעות.
אוהבת המון!
====================================================================
לייטון עידכן אותי שמיה בחרה ללכת לפאסיפיק פארק עם חברה שלה, והציע לי לשבת על חוף הים במקום להסתובב איתן.
חזרתי הביתה כדי להחליף בגדים לשימלת קיץ קלילה בצבע אדום. כשניסיתי להבין מה לעשות עם השיער שלי, שנראה טוב היום אבל בטח יתנפח מהלחות, התקשרתי לג'סיקה.
אמרתי לה שאני יוצאת עם כמה חבר'ה מהתחנה כערב גיבוש והיא לא שאלה מעבר, רק סיפרה שכנראה לוקאס ישן אצלנו היום.
כשניתקתי את השיחה חשבתי לעצמי שכבר כמה ימים לא ישבתי איתה ודיברנו, ככה סתם על החיים ולא על דברים מלחיצים שקשורים אליי.
עדין לא סיפרתי לה שלילה לפני מישהו עמד מחוץ לדירה שלנו, ואמרתי תודה בלב שג'סיקה בחיים כנראה לא תיפתח את מצלמת האבטחה שניל התקין רק כדי להציץ על הדלת שלנו.
לבסוף החלטתי לאסוף את שיערי בגולגול מרושל על הראש, בחרתי לא להתאפר בכלל ויצאתי לדרך.
בזמן שנהגתי לפאסיפיק חשבתי על מה שצץ בראשי בצהריים, על ניל ואחותי. ככל שעבר הזמן המחשבה נראתה לי מטופשת יותר ויותר. אחותי הייתה מאוהבת בו מעל הראש. איך אני יודעת? כי ראיתי אותם ביחד, ראיתי איך היא מסתכלת עליו. ראיתי איך כל תגובה או מבט שלו משפיעים על מצב הרוח שלה.
אבל מה אם עליתי כאן על משהו? אלוהים, אם אני אעז לשאול את ניל על הנושא הוא יתפוצץ עליי בוודאות. איזו תאוריה מגוחכת...
הכבישים היו ריקים באופן מפתיע, ותוך פחות מחצי שעה מצאתי חנייה באיזור של הפאסיפיק. כשיצאתי מהרכב רוח קרירה ונעימה נשבה ואני לקחתי נשימה עמוקה. היום הולך להיות ערב כיפי. בלי דרמה. בלי מחשבות על ניל או על רייגן. או על פאקינג מירנדה.
אני הולכת להנות עם לייטון ולשחרר מהכול. אני חייבת את זה לעצמי.
התקדמתי לעבר הכניסה לפארק עם נחיל האנשים מסביבי, תוהה לעצמי כמה תיירים המקום הזה מכניס בשנה. לבסוף נעצרתי בשערים הענקיים, נותנת לאנשים לחלוף על פניי, העדפתי להתקשר ללייטון ולפגוש אותם לפני שהמוזיקה המחרישה תהדהד באוזניי.
"בדיוק חניתי," לייטון ענה בצלצול השני והלב שלי קפץ במקומו.
"אוקיי," בלעתי את רוקי. "אני מחכה לכם בכניסה."
"כן, אני רק אקנה להן כרטיסים ואנחנו יכולים ללכת," שמעתי אותו צועק לאחותו משהו, "אני רואה אותך." ואז הקו התנתק.
YOU ARE READING
The devil and i - השטן ואני
Tajemnica / Thrillerקייט מונקלר מתמודדת עם אסון שקרע את כול המשפחה האהובה שלה לגזרים. בכוחות עצמה היא מנסה לחבר את כל השברים שנשארו ולהמשיך בחיים. כשהכול כמעט חוזר למסלולו הגורל מכין לה הפתעה נוספת - הוא מפגיש אותה עם לייטון קרטר, נראה כי הוא השטן בכבודו ובעצמו, שמאיי...