Bengü'nün ağzından;
Kronos açıkladı;
- "Diğeri görevini bıraktı."
Düşündüm de; yapması gereken zaten buydu. Biz Hazal'la onların yapamayacağını yapacaktık.Biz sonsuz ikizler olacaktık.
~İki Saat Sonra~
Hades'in yanındaki görevimizi bitirdik. Odamıza girdiğimiz an Demeter de bizimle geldi.
- "Kızlaaar! Kronos'tan izin aldım.Gerçek Dünya'ya gideceğiz. Biraz alışveriş yaparız ha?
Hazala baktım. O da şaşırmıştı. Aynı anda kafamızı olumlu anlamda salladık ve birlikte Kronos'un odasına gittik. Bugün normal kızlar gibi alışveriş yapıp eğlenecektik. Bunu yapmayalı uzun zaman olmuştu.
El ele tutuştuk ve Kronos sayesinde açılan renkli şeriştten oluşan geçitten geçerek gerçek Dünya'ya gittik. Bulunduğumuz yer tam da bir alışveriş merkezinin önüydü. Hemen içeri daldık. Sonra cebimde bir cüzdanın olduğunu fark ettim. İçinde para da vardı. Şu büyü ne güzel şey.
Birkaç mağaza dolaştıktan sonra yemek yemek için oturduk ve Demeter sipariş vermek için sıraya doğru ilerledi. Biz de Hazal'la başbaşa kaldık. ( multide o anın fotosu )
O anda bir gürültü koptu. O tarafa baktığımızda Demeter'in düştüğünü gördük. Kola ve patatesler üzerine dökülmüştü. Hemen yanına koştuk. Demeter yerde katıla katıla gülüyordu ve herkes bize bakıyordu. Hazal , Demeter'le birlikte lavaboya gitti. Ben de yeni kıyafetlerin içinde olduğu poşetlerden birini kapıp peşlerinden gittim.
Demeter üzerini değiştirdikten sonra bizde dayanamayıp gülmeye başladık. O an aklıma geldikçe daha çok gülüyordum. Gülmeyi kestiğimizde acıktığımı farkettim ve gidip yemeklerimizi yedik.
Birkaç mağaza daha gezip dost grubumuza hediye aldıktan sonra evimize yani Ütopya'ya dönmek için el ele tutuştuk ve Ütopya'yı düşünerek geçidin bizi Ütopya'ya götürmesini sağladık.
Tüm grup bahçede oturmuştu. Biz de gidip katıldık ve hediyelerini verdik. Demeter'in düşüşünü ve başka neler yaptığımızı anlattık. Bugün gerçekten çok güzel geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkiz Tanrıçalar
FantasyNormal bir gün gibi başladık güne. Normal bir Pazartesi günü gibi. Okula giderken olanlar karşısında olabildiğimiz kadar güçlü kaldık ama Tanrıça olduğumuz gerçeğine bir türlü inanamıyorduk. O kaza olmasaydı yine buraya gelecek miydik? Neden bizi s...