Yeni Arkadaşlar

2.2K 109 1
                                    

Arkadaşlar bir önceki bölümde efsane tanrısı yazıcağımıza tanrıçası yazmışız.Logan Efsane Tanrımız ;)Multide Bengü ve Hazal var :) Esmer Bengü Sarışın Hazal ^_^
Hazalın Ağzından
Kısa zamanda çok yakın arkadaş olduk Afrodit ve Logan ile çok iyiler :)
Ama eski evimi özlüyorum.Ve sonsuz bir hayat bana biraz ürkütücü geliyor.Burada sonsuza kadar nasıl yaşarım? Ama iyiki Bengü var.O olmasa burada kafayı yerdim.Afrodit bize okulu gezdirmek istedi ve bizde severek kabul ettik.Kronos bize önemli bir şey söyledi.Eski arkadaşlarımıza kesinlikle burası hakkında bişey söylemek yok.Her neyse.Bu arada bizim ormanda gördüğümüz kız Afroditmiş.
Afrodit ve Loganın peşine takıldık gidiyoruz.Bizi bir odaya götürdüler.Burası korkunçtu.Ve ufak ufak hapislerle doluydu.Daha doğrusu zindanlarla.
Afrodit: Burası kötülükler zindanı.Kötü büyücüleri buraya hapsediyoruz.Yoksa Ütopyayı yok etmeye çalışıyorlar.Ve birleşirlerse kötü şeyler olabilir.O yüzden hepsi zindanda.
İlerlemeye devam ettik ve en arkada boş bir zindan vardı.
Burası neden boş? dedi Bengü
Logan hemen söze atladı ve buranın Kirkeye ait olduğunu söyledi.Afrofit onu susturmaya çalıştı.Ama biz duymuştuk.Kirke de kimdi?
Afrodit:Bakın ikiz tanrıçalar Kirke hakkında bilgiyi size biz değil Kronos verecek.Dedi
Bizde başımızla onayladık.Ütopya büyüleyeciydi.Bengüyle odalarımız aynıydı.İstersek ayrı ayrı odalar verebilirlermiş ama biz aynı odada kalmak istemiştik.Afrodit burada bir deniz olduğunu söyledi.Poseidon orada yaşıyorumuş.Oraya ziyarete gitmeye karar verdik.Resmen etrafımız tanrılar ve tanrıçalar ile doluydu.Tıpkı okuduğumuz kitaplardaki gibi.
Burası İstanbulda ki gibi bir deniz değildi.Denizin altında bir krallık olduğunu öğrendik. Gerçekten çok büyüleyiciydi.Ama biz çok yorgun olduğumuz bellirtik ve tekrar okula geri döndük.Aklıma bir soru takılmıştı.Bunu Afrodite sordum.
-Afrodit burada matematik gibi dersler mi göreceğiz? Dedim ve Afrodit kahkahalara boğuldu
Tabikide hayır.Burada tanrıça olmak ile ilgili bilgiler öğreneceksiniz.
Bengüyle bakıştık.(Multide o anın fotoğrafı var) Ve odamıza çekildik.Herşey için çok heyecanlanmıştık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım hikayeyi beğeniyosunuzdur :**

İkiz TanrıçalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin