Capitolul 4 - Camera mea

106 8 0
                                    

Eram curioasa asa ca am intrebat-o pe Alberta.

-Hei! Ce e cu camera de sus?

-Pai domnisoara Paige.

-Stai! Am intrerupt-o. Te rog sa nu imi mai spui domnisoara, sunt Paige,si atat.

-Bine Paige,camera de sus e cea mai mare camera din toata casa.

-Da?!

-Da! Si acolo ai un balcon minunat ai vedere spre gradina e uimitor,ai o baie mare.

-Stai stai stai am propria baie?

-Da!

-Wow. Eu stateam in pod deci iti dai seama.

-In pod?!

-Da,eu sunt genul de fata care nu suporta sa stea cu familia,nu merg la cina in familie,nu joc jocuri sau ceva de genul.

-Aici va fi minunat,vei lua cina cu tatal tau,te vei plimba cu el prin gradina,si daca vrei sa faci jogging o vei face cand vrei pe alee.

-Super.

-Aici e Thomas iti va aduce bagajul.

-A da poftim chieile.

-Daca ai nevoie de ceva ma strigi.

-Ok mersi Alberta.

-Cu mare placere Paige.

Am intrat in noua mea camera si am ramas paralizata. Era mare,avea un pat in mijlocul camerei,un dulap cu doua oglinzi,un birou negru asortat cu dulapul,un computer asezat pe birou,o usa,inca o deschidere cu doua usi. Cred ca era balconul minunat de care imi povestea Alberta. Dupa ceva timp cineva a ciocanit la usa.

-Intra!

-Buna seara domnisoara Paige,v-am adus bagajul.

-Spune-mi Paige,si atat te rog.

-Bine.

-Hei nu esti prea tanar sa fi majordom?

-Sunt carda de corp.

-Aaaa..

-Daca ai nevoie de mine,numele meu este Thomas.

-Mersi Thomas!

-O seara buna!

-La fel. Spun si cu asta Thomas paraseste camera.

Mi-am luat rapid bagajul si mi-am luat un maieu negru si colanti mei negri. Am fugit in baie si ce am gasit. O cabina de dus,o cada,o toaleta normal,o chiuveta cu o oglinga extraordinara,un gel de dus,un sampon,frate parca tata ar fi predatit toare astea. Am intrat in cabina de dus si m-am lasat lovita de apa fierbinte. Dupa dus m-amschimbat in hainele pragatite mi-am lasat parul pe spate sa se usuce si am iesit din camera coborand jos.

-Paige?

-Da!

-Eu tocmai veneam spre camera ta.

-De ce?

-Cina este gata si tatal tau m-a intrebat daca vrei sa vi sa sa iti aduc mancarea sus?

-Cobor eu.

-Doamne cate etaje are casa asta?

-Trei!

-A..

Am coborat si m-am dus in bucatarie. Era o bucatarie mare cu o masa normala,ma bucur ca tata nu e genul de om cu fite,adica poate e i vila cu trei etaje dar nu e luxoasa sau ceva de genul. E normala si asta imi place.

-Scumpa mea,mananci?

-Sigur, ce mancam?

-Ce vrei sa mananci?

-O salata.

-Bine.

-Tata s-a ridicat de la masa si s-a a plecat pe o usa dar nu cea pe care am venit eu.

O doamne am uitat complet sa o sun pe Amber. Nu pot sa cred ca am uitat.

-Alo?

-Amber,dormeai?

-Nu,doar stateam in pat mi-e cam rau.

-De ce?

-Perioada luni.

-Aaa..

-Tu? Ce ai facut?

-Pai tata mi-a oferit cea mai mare camera din casa, locuieste intr-o vila cu trei etaje,si are o gradina minunata.

-Ma bucr pentru tine!

-Poate vi in vizita.

-Voi veni.

-Cand?

-Pai mama pleaca intr-o excursie cu iubitul ei si mi-a zis ca pot merge unde vreau.

-Ce tare! Vrei sa te i-au maine?

-Dar tatal tau ce zice?

-Stai o srcumda.

-Tata? Spun si tata vine pe usa de unde a plecat.

-E e scumpo?

-Pot sa o aduc pe Amber aici cateva zile?

-Da! Amber e minunata e cea mai buna prietena a ta si asa trebuie sa ramana mereu.

-Ok. Alo? Amber am vorbit cu tats si nu are nimic in potriva.

-Spune-i ca maine il trimit pe Ian dupa ea.

-Amber,tata a zis ca il trimite pe Ian dupa tine,maine.

-Ian?

-Da, cred ca e soferul tatei sau ceva genul.

-Ok deci maine la ce ora?

-Pai pe la 2 de bine?

-E perfect!

-Ramane stabilit, mainr la 2.

-Bine draga mea,ne vedem maine.

-Bine paa.

Dupa ce am mancat ma fugit in camera mea si m-am pus la somn.

Tată & Fiică (H.S. fan-fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum