Hey.. Sunt Kathr... adica Paige, am 14 ani si am scris acest jurnal pentru a ma descarca pe altceva inafara de Amber. A trebuit sa imi suporte toate fazele mele nasoale. Ok pe scurt azi e ziua in care mama mi-a luat buletinul zicând ca sunt o panarama ce sta in casa ei. Bunica a murit la scurt timp la implinirea celor 14 ani si tata, ei bine... nu stiu, nu mai am un semn de la el de cand aveam 5 ani. De ziua mea am auzit-o pe mama vorbind la telefon cu tata, de unde stiu? Am tras cu urechea. Mama a doua zi a venit si mi-a zis ca tatal meu ne-a parasit fiindca nu ne iubeste, si pe deasupra a lasato însărcinată. Ma lasi mama mea e o c***ă. Am promis sa nu folosesc acel cuvant, cand tata a plecat Hugh, "un prieten al mamei" a venit sa ne sprijine si a stat o săptămână cu noi. De ce o săptămână? Am făcut tot posibilul de al da afara. Aveam chitara tatalui si o tranteam de sus din pod noaptea, pana cand a venit mama si mi-a dat cu ea in cap si a aruncat-o,am trait un chin in casa asta nenoricita in care ma bucuram de muzica si flori. Azi e o zi foarte specială. Ma mut in pod. Am aranjat camera toată neagră si e total opusul fostei camere roz.
Gata! Am terminat, sunt moarta de oboseala, maine cred ca ma duc cu Amber la cel mai ieftin magazin sa imi iau haine pentru liceu, mama iar nu vrea sa imi dea bani.
Dupa 2 ani.
Vara!!!! Cea mai buna si rea.
Buna pentru ca am scapat de scoala, si rea pentru ca sa terminat. Inainte mergeam la scoala si mai scapam de crizata de mama. Acum sunt in camera.mea facand cea ce fac de anul trecut. dar nu am de gand sa spun nimanui, in rest azi am aflat ca baiatul care ma batjocorea si ma batea mereu e îndrăgostit lulea de mine, a zis ca s-a schimbat si chiesti de genul. Boul daca crede ca are sanse cu mine se inseala, nu am nevoie de iubit atata timp cat am un bloc de desen, pe Amber si bratara mea de argint.
Dupa o săptămână.
Wow am facut ceva genial,doamne daca afla mama ma omoara! M-am tatuat!!! O doamne! Ce am facut? Nu regret nimic! ABSOLUT NIMIC! Am niste aripi de inger negre pe spate. Sunt incredibile! Doar ca betivul care le-a facut a gresit doua,trei pene. Dar ma bucur mult ca am facuto, maine imi fac o bratara de spini la picior si atat imi ajung doua. Cred ca vara asta voi petrece din greu. Doar am 16 ani corect?
Dupa un an.
Hei jurnalule,
Sunt vanata toata si asta se datorează satanei mele de mama, ce fel de adolescent de 17 ani isi i-a bataie de la mamă?
Sunt groaznică daca nu stiu sa imi tin mainile acasa, mama m-a prins încercând sa-i iau o ţigară si asa am ajuns varza.
Frumoasa vârstă de 18 ani..
La mulţi ani Ka.. Paige!
Da la propriul meu majorat stau in camera mea cu Amber desenand. Amber canta cat o tine gura, a inceput sa aiba voce pustoaica. Sincer habar nu am ce voce am,daca s-a schimbat, nu imi pasa nu voi canta decat cu colegul meu. [Tata].
Adica niciodată.Si acestea au fost cuvintele scrise in JURNALUL CHINURILOR!
Sfârşit.
Kathrine POV.
Priveam cum tata varsă... lacrimi?
-Nu! Deajuns!
-Katy.
-Nu! Am tipat tare. Nu mai vreau sa vad lacrimi in ochi persoanelor care le iubesc.
-Imi pare atat de rau!
-Si mie. Spun si imi ridic blugi acolo unde e bratara de spini. Dar nu regret. Spun si ii arat spatele.
-E foarte frumos. Spune Harry si mama o ia razna.
CITEȘTI
Tată & Fiică (H.S. fan-fiction)
Teen Fiction... Hey asta e cartea mea si sper sa va placa... :)