Dimineata
Razele soarelui ma atingeau fin si mai ca urlam ca un vampir care a fost rapuns de soare. Am fugit spre baie si am facut un dus rapid,am imbracat o pereche de blugi cu lanturi,si un tricou negru simplu,mi-am pieptanat parul si l-am lasat sa imi cada pe spate. Am coborat jos si tata era deja acolo.
-Neata'
-Buna dimineata! Cum ai dormit?
-Ca o pisica lenesa.
-Bun. Mergem la micul dejun?
-Mhm.
Am mancat un bol de cereale cu lapte si am iesit la alergat putin.
*Dupa jumatate de ora*
-Paige!
-Ce e Alberta?
-Tatal tau te-a chemat putin.
-Spunei ca vin in 2 minute.
-Bine.
Am alergat pana la el si era in fata casei era ceva langa el dar nu am putut vedea ce e pentru ca era acoperita.
-Ce e?
-Scumpo, imi pare extrem de rau pentru toate aniversarile pierdute si ca sa ma ierti iti daruiesc asta.
Spune si trage de chestia de deasupra.
-O doamne! A fost tot ce am putut spune. Era o masina.
-Iti place?
-Glumesti? Visez la o masina de asta de mica!
Era un Ferarri negru exact pe gustul meu. Si avea taruat pe portiere niste aripi de inger.
-Deci ma ierti?
-Tată nu am pentru ce să te iert, ti-am spus ca nu sunt suparata pe tine. Sunt pe ea.
-Bine. Haide vreau sa vad cum conduci.
-Acum?
-Da!
-Ok.
Tata mi-a dat cheile masini si am urcat in ea. Am aruncat o privire spre chei si am vazut ca au un P foarte frumos atarnat de ele. Am pornit si am iesit in strada,am mers putin cam repede, "putin" zburam la propriu printre masini.
-Who Paige,de unde sti sa conduci asa?
-Habar nu am! E prima data,crezi ca opelul ala poate sa mearga asa repede?
-Deci e prima data cand bagi o asemenea viteza?
-Da!
-Scumpo te rog las-o mai moale.
-Bine.
Am mai incetinit viteza aveam 120 la ora,nu pot sa cred ca am mers asa de repede.
...
Dupa ce am ajuns acasa am urcat in camera mea si am asteptat un telefon de la Amber.
-Paige?
-Intra! Buna Alberta
-Tatal tau te-a chemat.
-Multumesc.
-Pentru nimic.
Am iesir din camera si cred ca tata era in birou.
-Tata?
Am intrat si nu era nimeni, biroul tatei era dragut avea o usa de sticla ca cea din camera mea ce duce spre balcon. Am iesit afara si l-am vazut pe tata.
-Si ce vrei sa fac?... Daca ea vrea sa stea cu mine... nu imi pasa tu esti de vina din cauza ei...da? Si de ce acum e un inger salbatic?... Bun lasa ca de acum e in grija mea... e minora daca vrea sa plece pleaca... nu! Eu nu sunt un parinte rau,eram cei mai buni prieteni inainte si acum mi-e frica sa nu ma urasca la cate prosti i-ai bagat in cap... Bine vorbeste cu ea cand sunt si eu.. Pa!
Tata a inchis telefonul si s-a uitat prin jur,nu cred ca vroia sa aud ce a vorbit el cu mama. Am fugit in birou apoi afara din casa in gradina.
-Tata?
-Hei! Tocmai am vorbit cu mama ta,spune incet si balbait.
-Macar tu esti sincer cu mine.
-Nu te-as minti niciodata scumpo.
-Stiu tata,nu iti face grij. Prietenia dintre noi nu s-a rupt.
-Ai auzit?
-Da,eram in balconul biroului tau.
-Ah am uitat complet. Am vorbit cu mama ta si am uitat.
-Ce ai uitat?
-Vezi magazia din spatele gradini?
-Da.
-Du-te si vezi ce surpriza te asteapta.
Am mers usor spre magazia de lemn ce semana cu o mini-cabana si am apasat pe clanta. Cand am intrat am ramas socata,uimita si paralizata nu pot sa cred. Asta era o magazie pliba cu instrumente de pictat si fosta chitara a tatei.
-Surpriza!
Am tresarit speriata de persoana care se ascundea dupa usa. Amber
-Amber?! Am spus si am sarit in gatul ei.
-Tatal tau a trimis pe cineva dupa mine mai devreme.
...
Dupa ce s-au clarificat treburile am vorbit cu tata si am fost sa ii arat camera mea lui amber.
-Wow!
Dupa ceva timp un ciocanit un usa a facut-o pe Amber sa se sperie.
-Intra!
-Buna fetelor! Dranjez?
-Hei tata! Bineinteles ca nu.
-Hei nu vreti sa mergeti la niste cumparaturi?
-De ce?
-Am primit o invitatie pentru o saptamana la Londra si vreau sa veniti cu mine.
-Amber?
-Sigur!
-Bine mergem!
-Super! Poftim. Spune tata si imi intinde un card de credit. Codul e 1997. A si fetelor inca ceva il vreau gol cand veniti acasa.
-Ce?!
-E al tau.
-Haide Paige.
-Ok,stai, ai pus data mea de nastere ca cod?
-Da acum fugi si cumparati-va ceva dragut.
-Bine. Pa tata!
-La revedere domnule Taylor!
-Amber te rog nu sunt asa batran. Spune-mi James.
-Bine. La revedere,James spune Amber putin mai timida si am chicotit.
-Mai taci! Ma loveste in umar.
-Asta ar trebui sa doara?
-Da!
-A pai atunci auuuu ce ma doare.
-Da da.. Spuse Amber.
Am mers in fata unde era parcata masina mea si Amber m-a intrebat.
-Hei Paige unde e masina ta?
-Asta e masina mea.
-Masina?! Asta e un Ferrari.
-Gresit e Ferarri-ul meu.
-Nu cred!
-Uite! Spun si scot din buzunar cheile masini impreunate cu brelocul si cheile casei.
-Wow!
-Da acum hai sa mergem.
CITEȘTI
Tată & Fiică (H.S. fan-fiction)
Novela Juvenil... Hey asta e cartea mea si sper sa va placa... :)