Capitolul 6 - O seara de neuitat!

126 9 0
                                    

Am ajuns in mall si am luat magazinele pe rand.

-Bun! Ne-am uitat peste tot acum incep cumaparaturile

-Ok,spun plictisita.

-Hai Paige,putin entuziasm avem un card de credit pe care trebui sa il golim.

-Ok,hai sa mergem!

Am intrat intr-un magazin si am inceput sa ne algem haine. Mi-am luat o pereche de colanti de piele, blugi si un maieu, toate negre.

-Hei? Am?

-Aici! Spune intre haine.

-Esti gata?

-Nu! Tu?

-Da.

-Who pe bune?! I-a fato ceva mai altfel.

-Ok in 15 minute ne vedem la casa,ok?

-S-a facut!

Am mers printre haine luand o camasa neagara care arata wow! Dupa ca sa ii inveselesc pe tata si Amber am luat o pereche de blugi roz. Am mers catre casa ca sa platesc si am intalnit-o pe Am.

-Hei!

-Esti gata?

-Da. Hai sa platim.

-Am ai patit ceva?

-Nu doar ca il ti minte pe Alexander?

-Prietenul tau?

-Nu mai e. Spune si ma îmbrătisează.

-Oh! Imi pare rau. Am inpins-o pe Am de pe mine si i-am spus. Oricum era un bou,nu te merita si nu are rost sa fi cu un idiot.

-Mersi...

-Spune-o!

-Ce?!

-Hai stiu ca vrei!

-Ultima oare ai zis ca imi rupi capul daca iti zic asa.

-Of m-am razgandit.

-Ok pai Kath,sa megem!

Numele meu este Kathrine Paige Taylor,inainte toata lumea imi spunea Kathrine sau Kath cu exeptia lui tata. Cand el a plecat am spus la toata lumea ca daca imi mai spun asa le voi rupe capul. Tata a spus atunci ca imi spune asa pentru ca e unic ca si mine. De atunci toata lumea imi spune Paige. Poate trebuie sa ma intorc la Kathrine.

-Am!

-Hai sa ne luam cate o rochie sau mai multe,si bijuteri!

-Tu vorbesti serios?!

-Mhm! Nu am mai purtat de mult o rochie si poate e timpul.

-Bineînţeles!

Amber m-a tras spre un madazin plin ochi cu rochi de vara,seara,etc.

-Kath! Spune nesigură.

-Hm? Intreb simplu.

-Ce fel de rochi iti ei?

-Nu stiu inca.

M-am plimbat printre rochi si o rochie alba simpla mi-a atras atentia,era putin vaporoasa pana sub genunchi si era uimitoare.

Am luat rochia punând-o pe brat si plimbandu-ma prin cele de seara. Am zarit iar o rochie neagra mulata mai sus de genunchi,si numai buna pentru o petrecere,plus tata a zis sa ne luam ceva elegant.

-Hei Kath ce parere ai?

-Imi arata 3 rochite foarte frumoase. Una neagara pana jos la gamba crăpată in partea dreaptă,cealaltă era albastru marin cu pietricele albe vaporoasa si pana la genunchi,iar ultima era superba,era turcoaz avea o curelusa cu o fundita mica in fata si fara bretele.

Tată & Fiică (H.S. fan-fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum