Daljava

222 9 2
                                    

"Moji novi prijateljici sem poslala pismo." sem ji čim bolj prepričljivo odgovorila. 

"Saj veš, da mi lahko poveš resnico. Res je, da sem najmlajša ampak to še ne pomeni, da sem neumna. Za katerega fanta je?"

Res nisem vedela kaj naj ji odgovorim. Ali res tako slabo lažem ali kaj? Sigurno bo vse povedala mami, če ji bom povedala resnico. 

"Kaj tebe sploh briga. To je moje življenje in lahko delam kar hočem. Ne rabiš vsega vedeti." postala je besna in jezno je zakorakala stran ter zakričala: Mammiiiiiiii!! Mia je s tvojo sovo poslala pismo nekemu fantu!"

Shit!! Kako je lahko taka razvajena smrklja moja sestra. Samo upam, da mama nebo kaj ugotovila. Za mojo varnost sem se raje zaklenila v sobo in tam počakala do jutra. Mogoče bo do takrat že pozabila vse skupaj.

Draco

Mie nisem videl že 2 dni in pogrešam jo malo. Mogoče sem malo preveč burno reagiral, ko sem pred njo zaloputnil  vrata. Samo veselil sem se druženja z njo. Po navadi sem vsako leto sam in ne delam nič. Domov pa nočem iti zaradi staršev, predvsem očeta. Mama je v redu. Samo na živce mi gre, ker mi vedno ukazuje kaj naj delam. V vsem moram biti najboljši v razredu in na šoli. Raws vse sporoča očetu in če kaj naredim narobe ni ravno dobro. Vso mojo praznino, ki sem jo imel vsa ta leta je zapolnila Mia in res sem zelo hvaležen, da jo imam. Šele zdaj sem se zavedel kaj vse sem delal drugim preden sem jo spoznal. Nekateri mi pravijo tudi deček, ki nima izbire. Vsa ta leta sem od sebe odvračal vse, ki so mi skušali pomagati in se do njih grdo obnašal. In žal mi je za to. 

Cel dan sem večinoma preživel v svoji sobi, kjer sem kadil travo. To me spravlja v boljšo voljo. Mogoče se malce čudno sliši ampak je res. Zelo me zanima kaj Mia počne ta trenutek in želim, da bi bil v njeni bližini.

Mia

Zjutraj me je zbudila sončna svetloba, ki mi je svetila v oči. Ura je že 11.30. Hitro sem ostala iz postelje in previdno in tiho odšla iz sobe. V kuhinji ni bilo nobenega, zato sem si naredila zajtrk in razmišljala o vsem. Slišala sem korake in hitro sem pospravila nered, ki sem ga naredila in se poskušala skriti. Samo prej je za mano Fred zaklical: "Kam se ti pa tako mudi?"

"Am... nikamor samo gor v svojo sobo grem." sem mu odgovorila.

"Ginny mi je vse povedala. Kdo je?" me je namrščeno vprašal.

"Prosim ne še ti. Kako naj vam dopovem, da ni nikogar. Itak bi pa že prej izvedela, če bi imela koga." sem mu čim bolj sproščeno odgovorila.

"Komu si potem napisala pismo? Če ni nikogar ali lahko potem preberem pismo, ki si ga poslala?"

"Ne, ker so v pismu napisane stvari, ki se te ne tičejo." sem mu hladno odgovorila.

"Slej ko prej bom zvedel kdo je boš že videla in ne piše se mu dobro." šel je skozi vrata in jih za sabo zaloputnil.

Kaj njega briga mojo življenje, saj sem dovolj stara. Komaj čakam, da bo konec teh peklenskih počitnic. Vidim, da bojo še dolge. Zaprla sem se v sobo in tam bila preostanek dneva. Good, kako ga pogrešam. Morala bi poslušati Dracota in ostati z njim, ne pa da moram poslušati mojo družino kako se vtikava v vsako malenkost. Najraje bi odšla do njega in ga močno objela. Kaj pa če zbežim od doma? Ron mi bo sigurno pomagal. On me edini razume. 

Celo noč sem načrtovala kako bom pobegnila od doma na Hogwarts. Naredila sem 3 različne plane. Takoj, ko sem se zbudila sem odšla do Ronove sobe in potrkala na njih.

"Ja kdo je. Mami smeti bom odnesel pol, zdaj se mi ne ljubi." je zaklical.

Odprla sem vrata in mu po tiho rekla: "Jaz sem. Imam neko prošnjo in upam da mi lahko pomagaš." sem ga prijazno prosila. Razložila sem mu vse plane in najprej ni bil ravno za. Spomnila sem se kaj mu lahko ponudim, da bo takoj za.

"Kaj pa če ti zrihtam zmenek s Hermiono?" sem mu ponudila. 

Njegov obraz je zardel in v zadregi se je nasmehnil. "Am ne vem no, lahko. Samo to ostane med nama ja?" 

Zasmejala sem se in mu odgovorila: "Ja itak, se razume. Potem sva zmenjena? Danes zvečer ob 1.00 zjutraj pred hišo. Pa bodi previden, da te kdo ne bo opazil." Bila sem zelo vesela in navdušeno sem odšla do svoje sobe. Cel dan sem komaj čakala, da izvedem plan.



Him and I💚 (slo)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang