Bu bölümü milyonuncu atışım sürekli önceki bölümlerinin arasına giriyor yine aynı şey olursa bu uygulamanın ırzına geçerim.
Uzun bölüm attım çarpılacağız🤪
= Taehyung =
Saat 13.00 olmuştu, yeni evden çıkmış yakınlarda bir kafeye gidiyordum, bugün okuldan izin almıştım.
"Umarım geç kalmaz salak" diye söylenirken, telefonum çalmaya başladı,telefonumu elime alıp baktığımda arayan Jungkook idi
"siktir hissetti mi lan? " düşüncelerimden kurtulup telefonumu açtım..."Efendim Jungkook" dedim titreyen sesimle.
Kısa bir süre konuştuktan sonra telefonu kapattım. Evde sıkıldığını ve benim evime gelmek istediğini söylemişti, hemen onu onaylayıp telefonu yüzüne kapatmıştım, ne yapsaydım stresliyim.
Kafeye vardığımda boş bir masaya oturup hemen Woojin'e konumu attım ve bir kahve söyleyip Woojin'i beklemeye başladım.
"Üff yarım saat geçti nerede bu çocuk" derken telefonum tekrardan çaldı arayan yine Jungkook idi, "of ölücem ama stresten" . Kendimi sakinleştirdim ve telefonu açtım.
" Ne var Jungkook , ne istiyorsun? " telefonu açar, açmaz tekrar stres olmuştum ve ne dediğimi duymuyordum...
"Ne oluyor ya, ne bağırıyorsun? "
"Ah özür dilerim seninle bir alakası yok. Hmm sadece, sadece birine sinirlendim"
"Peki, şey diyecektim, ben eve geldim ama evde yoksun niye söylemedin"
Ah tabi ya akıl mı kaldı.
"Şey evet acil bir işim çıktı da haber veremedim, anahtarların yerini biliyorsun sen gir ben geliyorum"
Derken Woojin kapıdan içeri girdi ona elimi sallayıp yerimi belli ederken bir yandan da Jungkook'u geçiştirip telefonu kapatmaya çalışıyordum ve evet başardım.Woojin elinde bilgisayarı ile yanıma gelmişti sonunda, selamlaştıktan sonra hemen işe koyulmamız gerektiğini söyledim, o da beni ikiletmedi ve bilgisayarını açtı.
Woojin'e, Jungkook'un telefon numarasını verdikten sonra yaptıklarını izlemeye başladım.
Tabiki hiç bir şey anlamadım.Neyse ki ona güvenebileceğim tek konu buydu, işinde iyiydi.
Kafenin kapısı açıldığında kafamı o yöne çevirdim."Jin! Jin mi o?"
"Evet ben çağırdım" demişti Woojin. Sorgular biçimde yüzüne baktığımda devam etti.
"Sen Jimin ile küstün değil mi? ama Jin küs değil, belki yardım eder diye çağırdım"
Ah bu çocuk asla pes etmeyecek Yoongi'den yiyeceği dayağı umarım kaçırmam.
Jin yanımıza gelip, bir sandalye çektikten sonra oturdu. Selamlaştık ve Woojin'nin ne yaptığını izlemeye başladı, ne yaptığını anlamayınca yüzü değişik bir hâl aldı, gülmemi tutamadım, sanırım biraz sesli gülmüştüm kafedekilerin bana baktığını fark edince yüzüm birden düştü. Ne yani hiç mi gülen insan görmediler?
Kısa bir süre sonra Woojin'nin "işte oldu" diye bağırmasıyla kafedekilerin bakışları yine bizim masayı bulmuştu. Bu sefer sıkıntıdan sinirlenen Jin sert bakışlarını kafedekilerin üstünde gezdirdi, ee hâli ile hepsi önüne döndü.
Bir elimle Jin'in omzuna tebrik edercesine vururken, yerimden kalkıp Woojin'nin yanına gittim.
Bilgisayar ekranında, Jungkook'un telefonunun ana ekranı vardı. Jin ile aynı anda birbirimize baktık ç-çünkü Jungkook'un duvar kağıdığında benim fotoğrafım vardı.
Gözlerimin dolmaya başladığını hissettiğimde ağlamamak için kendimi sıktım, bir yandan da kendi kendime ne ara bu kadar aşık oldum diye söyleniyordum.
Hemen kendimi toparlayıp Woojin'e döndüm ve WhatsApp konuşmalarına girmesini söyledim. Tam Bogum ile olan konuşmaya girecektim ki Jeon Taehyung yazısı dikkatimi tamamen etkisi altına aldı. Heycandan titrerken yanağımda hissettiğim ıslaklıkla bu sefer dayanamayıp ağladığımı fark ettim.
Jin yine ağladığım için homurdanırken Woojin'e, Bogum ile olan konuşmaya girmesini söyledi.
Biraz yukarılara çıktığında gördüğü Jin'den beri gayim yazısıyla çığlık atıp tek, tek kafedekilere sarılmaya başladı.
Bende Jin'in çığlığıyla kendime geldim. Jungkook'un beni sevdiğini anlamıştım artık fakat şimdi ise merak ettiğim, neden Bogum ile sevgili numarası yapmıştı?
Woojin'i iteleyip sandalyesine oturduğumda, Jin'in konuşmayı Allah katına çıkardığını fark ettim ve biraz aşağılara indim, Kim Taehyung yazısını gördüğüm de duraksadım
"Ee hani ben Jeon Taehyung dum"
Kafamı iki yana sallayıp bu düşünceden kurulduktan sonra mesajın devamını okudum.
Kim Taehyung? O asla birine açılmaz yazıyordu
Beynimde oluşan planlarla sırıtmaya başladım.
Bu ficde herkes Jungkook'u şaşırtıyordu değil mi?
||||
Woojini özledim diyenler👉
Özledim diyenleri sikecek olanlar👉
BB🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trap Love | taekook
FanfictionSelam sevgilim var ~jjk Sevdiğini, kaybedince anlarsın sözünü şimdi daha iyi anlıyorum ~kth Texting - düz yazı (Mükemmel bir fic değil, ilk ficim olduğu için hatalarla dolu. Sadece silmeye kıyamıyom tşkler.)