8 (Parti Devam)

117 17 20
                                    

Medyadaki video muazzam😭

= Jungkook =

Bogum ve Tae de barıştığına göre artık hep birlikte eğlene bilirdik Bogum, Jin ve Yoongi ile bugün tanışmıştı daha, ama onlarla da iyi anlaştı. Diğer iş arkadaşlarını bırakıp bizimle eğlenmeye başlamıştı.
Niye herkes tükürdüğünü yalıyor? Umarım bende aynı duruma düşmem.

Partinin sonlarına doğru yaklaştığımız da Bogum'un tüm arkadaşları evden gidiyordu saat yaklaşık 18:30 civarı idi ve biz tabiki daha gitmeyi planlamıyorduk.

Neredeyse herkes gitmişti ve artık vaktinin geldiğini düşünüp Bogum'a fısıldadım.

"Artık şu sevgililik olayını açıklamamız gerekiyor"

Bogum hızlıca kafasını onaylar biçimde sallamıştı,ne bu heves. Beni yine şaşırtıyor. Fakat bir sıkıntı varki parti boyunca sadece fotoğraflarda gülüp tüm parti somurtan Taehyung, bu sefer gözlerinden çıkan ateşle bana bakıyordu.

Umarım yemez...

Bogum kısa Bi süre sonra havuzdan çıktı ve benimde çıkmam için elini uzattı, elini kavrayıp çıktıktan sonra tüm vücudumun gerginlikten titrediğini fark ettim

Taehyung ne tepki verecekti?
Bizi destekliyecek miydi?
Desteklerse ne yapacaktım?

Kafamın içi bu sorularla allak bullakken Bogum tüm rahatlığı ile konuşmaya başladı

"Konuya nasıl giriceğimi bilmiyorum bu yüzden direkt başlıyorum" dediğinde

Taehyung bizi dinlememeye çalışıyor gibiydi, diğerleri ise pür dikkat dinliyorlar dı Jin hariç Bogum dan gözlerini alamıyordu salak.
Bogum devam etti.

"Biz Jungkook ile kısa bir süredir beraberiz ve bunu sizinle paylaşmak istedim" dediğinde eli yavaşça belime gitmişti, bu çocuk gerçek bi oyuncu.

Benim dizlerimin bağı çözülmüştü Bogum hâlâ gülebiliyordu ama tek gülen o değildi.

Taehyung o ateş püskürten gözlerini tekrar bana dikmiş sırıtıyor du karşımda, korkmalı mıyım?

Diğerlerinden tebrik yorumları gelirken Tae sırıtıyor du. En azından desteklememişti, sevinmeliyim.

Bogum ile tekrar suya atladığımızda Taehyung'a bakmamaya çalışıyordum, yüzümde yalandan Bi gülümsemeyle arkadaşlarımın bizimle eğlenmesini izliyordum

Bir süre sonra Taehyung'un bıçak açmayan ağzı açılmış ve gitmek istediğini söylemişti. Ona eşlik edebileceğimi söylediğimde beni tersle miş, sadece Jin i çağırmıştı, nasıl tepki vericeğimi şaşırmıştım artık.

Jin sadece Bogumcuğu ile vedalaştıktan sonra Taehyung la beraber evden ayrılmıştı

Taehyung ve Jin gittikten sora bende üst kata çıkıp kısa, ılık bir duş aldım ve yatağa uzanıp düşünmeye başladım.

||||

Kendinize iyi bakın bayss💜

Trap Love | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin