14

150 13 46
                                    


=Taehyung =

  Woojin ve Jin'i kafede bırakıp evin yolunu tuttum.

  Jin'e güveniyorum, Jimin'i o sapık Woojin'nin eline bırakmıyacaktır. Bebeğim de beni evde bekliyorken o iki salağın yanında biraz daha vakit kaybetmem hata olurdu.

  Hızlı adımlarla yürüdüğüm yol sonunda bitmiş, eve varmıştım. Tam zile basacaktım ki durup kendim ile konuştum;
 
  - Bak Taehyung, Jungkook'u öpüp mıncırmak istiyor olabilirsin ama böyle bir şey yapmak yok, sakın. Hiç bir şey çaktırmaman gerek. Hiç beklemediği bir anda itiraf edeceksin ki şaşırsın. Hadi dayan yapabilirsin.

  Bu cümlelerden sonra kendime inanmıştım, derin bir nefes alıp zile bastım.

  Hemen ardından kapı açıldı, Jungkook tüm güzelliği ile karşımda dururken ben yere bakarak içeriye girdim. Doğruca odama gidip kapıyı kapattım. Eminim ki şuan Jungkook ne olduğunu anlamaya çalışıyordur.

  Jungkook'dan ses gelmeyince dolabıma yöneldim. Üzerimdekileri değiştirdikten sonra salona, Jungkook'un yanına gittim. Karşısında ki tekli koltuğa oturduğumda Jungkook elleriyle oynuyordu, ne olmuştu şimdi buna?

  Bir süre sessizce oturduk ve sessizliği o bozdu "Taehyung" dedi ve devam etti.

  "B-biz Bogum ile ayrıldık "

  Ben gülmemi tutmaya çalışıyordum fakat nasıl dayanayım. Bağıra, bağıra gülmeye başladığımda Jungkook'un yüzünün aldığı ifade olaydan daha komikti

  Bir şekilde gülmemi durduğumda Jungkook neden güldüğümü sordu. Ne diyecektim şimdi ben?

  Tam o anda kapı zili çaldı, tüm şansımı en doğru yerde kullanmıştım. Hemen kalkıp kapıyı açtığımda gelen Yoongi idi. Selam verdi ve içeri girdi. Koltuğa, Jungkook'un yanına oturdu bende oturduğum tekli koltuğa oturdum ve Yoongi'ye neden geldiğini sordum o ise sadece "Canım sıkıldı geldim" dedi. "peki" diyebildim nedeninin Bir önemi yoktu sonuçta iyiki gelmişti.

  Konu açılmasın diye mısır patlatıcağımı söyleyip hemen mutfağa kaçtım.

  Mısırlar patlamaya başlarken odadan Jungkook'un sesini duydum "sen bir filim seç ben Taehyung'a yardım edeceğim" demişti.

  Hemen ardından yanıma geldiğinde çok şükür ki konuyu açmamıştı. Dolaptan çıkardığı meyve suyunu bardaklara doldururken mısırlar da olmuştu. Mısırları, kaselere boşaltıp tepsiye koyduktan sonra Jungkook ile beraber odaya geri döndük.

  Yoongi tabiki aksiyon filmi seçmişti, hemen kumandayı elinden alıp piçliğine boy love filmi açtım, Yoongi itiraz etsede Jungkook ve benim ısrarımla pes etti.

  Film, Wish You idi. Televizyonun karşısındaki koltuğa, Yoongi in yanına geçtiğimde Jungkook başka bir koltuğa geçmişti, pek önemsemedim.

[Buradan itibaren medyadaki şarkıyla okuyun plss]

  Hava yavaş, yavaş kararıyorken filmin sonlarına yaklaşmıştık birden karekterler öpüştüğünde gözlerim Jungkook'a kaydı. Şuan oturduğum yerden ona baktığımı görmesi imkansızdı bunun rahatlığı ile onu izlerken, o gözlerini televizyondan kaçırmış duvarı izliyordu, utandı mı o?

  Yoongi çoktan uyumuştu zaten o andan sonra Jungkook'u izlemekten filmi unutmuştum.

  Film bittiğinde Jungkook bana dönüp küçük gülümsemesi ile "çok güzeldi" dedi ben ise bir şey diyemedim sadece gülümsedim. Benim izlediğim şey daha güzeldi.

  Yerinden kalkıp bana doğru gelirken gözlerimi, gözlerinden çekemedim fakat o sadece Yoongi'yi uyandırmaya geliyormuş.

  "Yoongi hadi kalk, film bitti misafir odasına geç"

  Yoongi'yi uyandırmayı başarmıştı fakat o gideceğini söyledi, ne kadar ısrar etsek de gitmişti. Yoongi'yi uğurladığımızda Jungkook burada kalmak istediğini söyledi ve salona geri döndü elim ensemde onu onaylar biçimde mırıldandığımda, ona duş alacağımı söyledim o da umursamaz bir tavırla "peki" dedi.

  Alışmıştı sanırım, aynı şeyi bana söyleseydi...

  Uww bunu hayal etmemeliydim, anlaşılan duş biraz uzun sürecek.

||||

nE

Umarım bölümdeki olayları hissettire bilmişimdir

Sizi seviyorum canlarımm muahh <3

Trap Love | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin