= Jungkook =
Herkes yavaş, yavaş bahçe kapısından içeri giriyordu. Ben erken gelmiştim ee 40 yıllık arkadaşım sonuçta.
Gözlerim sadece Taehyung'u arıyordu neredeyse herkes gelmişti o hariç ve evet işte o da geldi.
Üzerinde mavi, beyaz çizgileri olan bir üst onun üstünde ise Coca Cola yazan bir t shirt vardı, gerçekten iyiki gelmek istemiyordu altında da kırmızı şortu vardı yine her hâliyle mükemmeldi.
Umarım şu plan işe yarar ve gerçekten kıskanır. Bogum ve beni desteklediği nin düşüncesi bile kötü.
Taehyung doğruca yanıma yaklaştı."Selam Jungkook nasılsın"
Yüzü düşmüş, duruyordu karşımda.
"İyiyim Taehyung sen" diye sorduğumda beni geçiştirmişti
Neyi vardı bu çocuğun?
Bogum arkadan bize seslendiğinde partinin başlıyacağını anlamış, havuz kenarına doğru yürümeye başlamıştık.
Bogum iş arkadaşlarına kısa bir konuşma yaptıktan sonra eğlenmemizi söylemişti ve parti başlamıştı.
Önce Jin ve Namjoon'u yanıma çağırıp Tae ile Bogum'u barıştırmak adına plan yapmaya başlamıştık. Zaten küsme nedenlerini anlıyamamıştım.
Ne var yani doğum gününü unuttuysa. Tamam biraz kırıcı ama Bogum hatasını anlamışken bu denli uzatmanın ne anlamı vardı.
Onların da Bogum ve ben kadar eski olmasa da, eski bir arkadaşlıkları vardı, hem ben kutlamıştım yetseydi onada huh.Jin ve Namjoonla bir şeyler planladıktan sonra Tae'nin yanına gittik ve Bogum un fenağlaştığını bize yardım etmesi gerektiğini söyledik, o da dünden razı sanki hemen koşturdu. Ben bu kadar umursamazdım.
Aynı şeyi Taehyung için Boguma da söylediğimiz de o da hemen koşturmuştu ve onları tuvalete kitledik.
Evet plan kılişeydi ama her zaman etkili olmuştur, en azından Namjoon'un fikri olan mikrofonla Taehyung'a bağıra, bağıra özür dileme fikri değil di. Bunu hem Bogum kabul etmezdi hemde Taehyung utangaç Bi melek olduğu için mikrofon da ismini duyduğunda utanacaktı ve çıkışta o melek, şeytana dönüşücekti.
Yaklaşık 20 dakika sonra, telefonum çaldığında arayan Bogum du. Başta Taehyung konuşmamak da inat etsede Bogum'un ısrarıyla olayı çözmüşlerdi.
Gidip kapıyı açtığımda ikisinin de yüzü gülüyordu ama benim dikkatimi en çok Tae'nin gülüşü çekmişti. Beni görünce gülüşü büğümüş ve içtenleşmişti. Sanırım tekrar aşık oluyorum.
||||
Aşığım şu salaklara He tabi size de🙃💕
Parti'nin devamı 8. Bölümde olacak hepinize kocaman muah <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trap Love | taekook
FanfictionSelam sevgilim var ~jjk Sevdiğini, kaybedince anlarsın sözünü şimdi daha iyi anlıyorum ~kth Texting - düz yazı (Mükemmel bir fic değil, ilk ficim olduğu için hatalarla dolu. Sadece silmeye kıyamıyom tşkler.)