Proolog

942 33 6
                                    

- Tata nu!Oprestete! tip încercând sa îl îndepartez de Justin pâna nu îl baga în coma dar ma împinge de lânga el dândui înca un pumn.

- Ti-am spus sa stai departe de fica mea nenorocitule, îl ridica de jos dar asta doar ca sa îl poata lovi din nou.

Am tipat din nou la el sa se opreasca dar nici nu cred ca realiza ca sunt si eu aici.Oricât încercam sa îl opresc nu reuseam.Puteam doar sa privesc cu lacrimi în ochii cum îl desfigureaza pe iubitul meu, singura persoana care a reusit sa ma faca fericita, dar cu care îmi era interzis sa ma mai vad.Dar nu mi-a pasat de asta.Nu mi-a pasat de nimic si uite unde am ajuns.

Am crezut ca atata timp cât ne iubim si suntem împreuna totul va fi bine.Am crezut ca vom trece cu bine peste toate astea, ca vom scapa de tata si ca ne vom putea începe viata unul alaturi de celalalt.Dar am fost si proasta crezând ca vom scapa atât de usor.

- Te rog ...îl trag de încheietura înca sperând ca voi reusi sa îl opresc.

Nu mai vedeam bine din cauza lacrimilor.Justin zacea aproape inconstient pe trotuar.Am încercat sa merg spre el dar am fost trasa de tata spre masina.

- Nu! tip tragandu-ma din strânsoarea lui.Justin, m-am întors spre el.

L-am privit fix în ochii lui caprui care se chinuiau sa ramâna deschisi.Era plin de vânatai si sânge pe fata si daca nu stiam sigur ca e el nu l-as fi recunoscut.S-a mai batut, de multe ori, dar niciodata nu a iesit în halul asta dintr-o bataie, nu ca ar fi încercat sa se apere în vrun fel dar ...

Am fost împinsa cu forta în masina dar înainte am reusit sa citesc pe buzele lui doua cuvinte care m-au facut sa izbucnesc în plâns, stiind ca nu le voi mai auzi de acum în colo."Te iubesc".

As Long As You Love Me [ Justin Bieber FanFic]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum