Capitolul 3
Ii simteam respiratia lovindu-se de fata mea. Eu nu mai respiram. Buzele lui rozali s-au aplecat spre ale mele, dar nu s-au lipit asa cum ma asteptam. Au coborat pe gatul meu plasand acolo un sarut apasat.
Isi cobori mana pe coapsa mea apropiandu-si corpul mai mult de al meu, acum fiind sigura ca nu voi cadea jos din picioare ceea ce s-ar fi intamplat sigur daca imi dadea drumul.
Bratele mi-au ramas pe langa corp intepenite la fel ca si picioarele. Nu stiu de ce nu am protestat. M-am trezit cand i-am simtit dintili muscand din pielea gatului meu.
Isi ridica privirea zambind parca mandru de muscatura ce imi lasase sigur semn.
- Pana data viitoare, sopti sarutandu-ma pe obraz si disparand imediat.
Restul zilei am fost paralela cu tot ce se intampla in jurul meu.Imi tineam in continuu mana pe gat, acolo unde era muscatura facuta de Justin. De ce a facut asta? Alta intrebare pe lista mea interminabila.
Ma place? Nu. E ridicol. De ce m-ar placea? Nu ca as fi urata dar comparativ cu fetele din grupul lui ... Si nu ca el ar fi vreun print, dar pur si simplu nu vad logica in gandurile pe care le am.
Of, Darcy daca continui asa o sa inebunesti, ma certa constinta mea si avea dreptate.
- Bine, se opri Amanda pe hol in fata mea in timp ce ne indreptam spre ora de Biologie. Imi spui in momentul asta ce ai!
- Amanda, nu am nimic, o minti, din nou.
- Darcy Blake, nu ma minti.
Am oftat. De ce sa o mint in continuare? Trebuie sa vorbesc cu cineva.
Inainte sa pot sa mai scot vreun cuvant, am vazut-o pe Amanda facand ochii mari. Mi-a inlaturat parul de pe gat dezvaluind urmele de dinti care incepeau deja sa se invineteasca
- O Doamne, expira ea.
- Inceteaza!
- Zac a facut asta? intreaba.
- Ce?! Nu! De ce ai crede asa ceva?
- Pai, te-ai purtat ciudat in ultimul timp si Zac e indragostit de tine din clasa I. M-am tot gandit si singura concluzie la care am ajuns a fost ca si tu ai inceput sa ai sentimente pentru el.
Trebuia sa clarific situatia asta dar nu stiu cum.
- Da, m-am purtat ciudat, stiu. Dar nu din cauza lui Zac, crede-ma. Poate ca el ma place dar nu o sa il vad niciodata ca pe altceva decat un prieten.
- Si atunci? Cine ti-a facut aia? se incrunta ea nedumerita aratand spre gatul meu.
Am privit in pamant. Oh, nu puteam sa scot numele ala pe gura.
- Justin, am soptit, insa mult prea incet.
- Ce? intreba Amanda. Vorbeste mai tare Darcy.
- Justin, am spus putin mai tare dar in asa fel incat doar ea sa ma auda.
Isi duse mana la gura.
- Cum?! Tu si Justin?
- Nu! am spus imediat. Nu e nimic intre mine si el.
Chiar nu e? Mi-am adus aminte de vorbele lui. Pana data viitoare. Ce a vrut sa spuna prin asta?
Pentru prima data o vedeam pe Amanda fara cuvinte.Detesta vedetele, si cel mai tare il detesta pe Justin. Nu stiu motivul, stiu doar ca il uraste.
- Uite, Amanda, am inceput eu nesigura.Nu stiu sigur ce a fost cu mine zilele astea dar stiu ca a fost din cauzs lui. Nu stiu de ce. Pana acum nu ma bagat deloc in seama si nici eu pe el. Promit ca iti spun mai multe dar nu acum. La tine, dupa ore.
Vedeam socul de pe fata ei.bA aprobat din cap fara sa imi mai puna vreo intrebare.
- Te-ai indragostit de Justin Biber, nu era o intrebare ci o afirmatie. Una care mi se parea din ce in ce mai reala.
- Nu stiu, am spus sincer.
...
Am iesit in parcarea liceului asteptandu-i pe restul sa iasa de la ore si sa mergem acasa. Eram atat de bucuroasa ca s-a terminat ziua asta.
M-am sprijinit de masina lui Zac privind cum incet incet parcarea se goleste. Ce le ia atat? Trebuiau sa iasa de mult.
- Ce faci? am auzit o soapta in urechea mea si am tresarit speriata.
M-am intors si nu am fost surprinsa sa il gasesc pe Justin in spatele meu. Facea asta destul de des in ultimul timp.
- Ce vrei de la mine? am intrebat fara sa gandesc dar chiar eram curioasa de ce brusc ma baga in seama.
Ridica din umeri fara ca zambetul sa-i paraseasca chipul. Mai devreme nu reuseam sa leg doua cuvinte in preajma lui dar acum ma enerveaza.
- Si atunci? ridic vocea mai tare de cat trebuia. Ma uit in jur asigurandu-ma ca nu e nimeni in jur care sa ne vada.
- Darcy, se apropie mai mult de mine. Sunt proasta pentru ca ador felul cum imi rosteste numele?
- Nu te face ca nu sti ce vreau de la tine.
- Dar chiar nu stiu, spun desi o parte din mine stie ce vrea sa spuna. Serios acum. Suntem colegi de 4 ani, niciodata nu ai vorbit cu mine. Nu te-ai uitat niciodata la mine. De ce brusc ma bagi in seama?
Nu a raspuns lucru care ma enerva si mai tare. Unde sunt Zac si ceilalti. Ma uit dupa ei dar parcarea e goala.
- Te duc acasa? ma intreaba Justin.
- Nu. Prieteni mei trebuie sa ajunga, il refuz. De fapt, imi e cam frica sa raman singura cu el.
Imi dadu suvitele de par dupa ureche dezvaluind floarea mov ce se forma-se in urma muscaturi lui. Ma dau un pas in spate. Zambeste, cred ca mandru de semnul pe care mi-l lasa-se. Pentru prima data imi doream sa ii sterg zambetul ala de pe fata.
- Acum toata lumea va sti ca esti a mea.
- Poftim?!
- Esti a mea, repeta.
- Nu sunt a ta! il contrazic acoperindu-mi gatul.
Stateam in parcare de aproape 30 de minute. M- am decis sa plec pe jos spre casa. Desigur ca Justin s-a luat dupa mine. Nu inteleg ce vrea. Am ales sa il ignor.
- Hai, lasa-ma sa te duc acasa, se ruga de mine.
- Nu risti cam mult vorbind cu mine? Vedetele nu vorbesc niciodata cu sportivii.
- Nu e adevarat. Defapt, am vorbi cu voi daca nu ati fi asa snobi, spune si m-am oprit in loc.
- Noi?! Voi sunteti aia care se cred sefii scolii, il contrazic suparata.
- Ceilalti ne numesc asa. Noua nu ne pasa ce statut avem. Voi ne spuneti vedete, asa ca ne purtam ca atare.
Mi-am dat ochii peste cap.
Am dat sa plec dar el ma opri tragandu-ma la pieptul lui. Isi aseza una din maini pe spatele meu tinandu-ma lipita la propriu de el. Am incercat sa ies din stransoarea lui. Era imposibil.
- Nici nu ai idee de cat timp astept sa fac asta, imi sopteste inainte ca buzele lui sa se lipeasca de ale mele.
CITEȘTI
As Long As You Love Me [ Justin Bieber FanFic]
RomanceJustin si Darcy se iubesc mai presus de orice dar tatal lui Darcy nu este de acord cu relatia lor, din mai multe motive. Doar ca, atunci când vine vorba de dragoste adevarata nimic nu poate sta în calea ei.