Capitolul 5
- Darcy! Darcy, trezeste-te! am tresarit in urma tipatului din urechea mea. Aproape am cazut din pat.
- Ce vrei? intreb iritata. Ma uit la ceasul de pe perete si vad ca e abea 8:23.
- N-o sa crezi ce filmulet am gasit postat pe net azi dimineata, chitaie entuziasmata.
- Ce naiba te-ai trezit asa devreme? Filmuletul poate astepta pana la 11, mormai intinzandu-ma la loc in pat.
- Aria mi-a dat mesaj sa ma uit, explica. Nu stiu cum reuseste sa fie atat de energica la ora asta. Eu abea de pot tine ochii deschisi. Nu am fost niciodata o persoana matinala. Iubesc somnul iar ea mi-l strica.
Amanda ma zgaltaie si ma trage de picioare pana cand ma da jos din pat.
- Au!
- Scuze, rade.
Arunc cu perna dupa ea dar se fereste. E clar ca nu voi reusi sa mai dorm. Aleg sa nu ma cert cu ea la ora asta.
Ne asezam la birou. Ea deschide laptopul si intra pe Youtube. Da drumul unui videoclip intitulat "Uniune intre Vedete si Sportivi?". Ma incrunt la ecran pana cand filmuletul se incarca. Nu prea intelegeam despre ce era vorba.
- Priveste, ma facu Amanda atenta.
Ecranul era intunecat, cateva firicele de lumina zarindu-se ici-colo dar se auzeau voci pe fundal.
- De cand? intreaba o voce de baiat ce mi se parea oarecum cunoscuta. Nu stiam de unde sa o iau.
- Din totdeauna cred, am tresarit la auzul acestei voci. Era vocea lui... Justin?
Am devenit brusc atenta.
- Pe bune? interveni o voce feminina. Domnisoara perfecta in fustita de pe terenul de sport e motivul pentru care te-ai purtat asa ciudat in ultimul timp.
Se auzeau rasete.
- Radeti cat vreti, spuse Justin.
- Uite frate, eu nu rad pentru ca nu ar fi frumoasa sau populara sau ceva, vorbi din nou primul baiat. Dar Darcy Blake? Ai vorbit vreodata cu ea. Si cred ca e cu capitanul echipei de fotbal.
Am paralizat. Vorbeau despre mine. Cand s-a intamplat asta? Le-a spus prietenilor lui despre muscaturi si sarut?
Amanda ma privi la fel de uimita. Am continuat sa fiu atenta la ecran.
- Ei sunt cum sunt, noi suntem cum suntem. Nu ne amestecam, vorbi fata si pot sa jur ca este vocea Brianei.
- Uite, nu credeti ca exageram cu statutul asta? De ce sa nu ne amestecam? Nu suntem atat de diferiti, ma surprise Justin spunand asta.
- Pur si simplu asa e.
- Nu ma intereseaza. Nu stiu de ce dar stiu ca o vreau. Si daca fraierul de Zac imi va sta in cale voi face intr-un fel sa il scot din peisaj.
Filmuletul se opri dar eu priveam in continuare ecranul. Cand s-a intamplat asta?
Am procesat cateva secunde tot ce am auzit. Somnul meu a fost compromis, dupa asta sigur nu voi putea inchide un ochii. Erau Justin si prietenii lui, de asta sunt sigura. Celalalt baiat cu care a vorbit probabil era Mike. Vorbeau despre mine iar el le spunea ca ma vrea si ca intr-un fel va face tot ce e nevoie ca acest lucru sa se intample. Atata informatie intr-o perioada atat de scurta de timp clar nu face bine sanatatii mele mintale.
M-am asezat pe marginea patului privind in gol.
- Esti bine? intreba Amanda.
- Da, spun. Cine crezi ca a pus video-ul online?
CITEȘTI
As Long As You Love Me [ Justin Bieber FanFic]
RomanceJustin si Darcy se iubesc mai presus de orice dar tatal lui Darcy nu este de acord cu relatia lor, din mai multe motive. Doar ca, atunci când vine vorba de dragoste adevarata nimic nu poate sta în calea ei.