Evet,Hayır

271 14 1
                                    

Saskınlıkla anneme baktım aynı seyle bana baktı sonra birden yaz ifadeszini değistirip gülümsedi eliyle koytuğu isaret ederek annem "semih bey buyrun oturun " adam bı baktı donuk ifadısıyle aynı bora benziyordu suratı kırısıklar vardı kalıplı ve uzun boyluydu bisey demeden oturdu bana baktı bende karsınıa gectim elim ayağım dolastı ne yapacağımı bilemedim benn borayla evlenecek kisi ben ic sesimle mücadele ederken bora bababısı semih sessizliği bozdu "kendimi tanıttığım sana arya ölmüş babanla biz ortaktık sonra baban ortaklığı bozup kendisi is kurdu ölünce tüm mülkünü sana verdi eğer evlenirseniz ve artıdan çoçukluğunuz beraber gecti siz kaçzakken sevğiliydiniz smdi noldu size ortaklık bozulunca siçde gorusemediniz ve tüm anılar yok oldu uzun lafın kısası evlenirseniz bu sirketleri birlestireceğim " dedi yerinde kasıldı parmaklarıyla oynuyor ayaklarıyla rıtım tutuyordu ordan boranın suratına baktım oda aynı donuk sasırmıs yüzüyle bana baktı benim küçüklük askım karsımdaydı borayla evlenmekte hosuma gider di peki ya o o beni sevebilirmiydi ? seviyormudur ? baska kızlar mı vardır kı aklımda delice sorular donerken bora birden "Arya cevabını vercenmi biz kalkıyoruz " diyip ayaklandı bende birden ayağğa kalktım kolundan tuttum annem o sıra bana masum bakıs attıyor tabsı evet dememi bekliyordu ve o an "EVET" dedim ne yaptığımı bilmiyordum semih bey ayağa kalkıp gülümsedi bora da aynı sekilde semih bey " Arya kızım yarın 9.00 hazır ol seni almaya gelcekler alısveris yapın yarın aksam hazırlan nikahin kıyılcak " diyip cekip gittiler yerimde cakılı kaldım oylece bakakaldım ne yani yarın nikah ne aceleleri var bunların ya okuluda aksatıyorum -_- neyse bundan daha onemli konular var bende direk annemin yanına gittim mutfaka açım ya sabah bişey yiyemedm camdan baktım hava ne ara karardı ya uf masa oturdum annem soğmus yemekleri tekar ısıtmıs saolsun ya üvey felan da yemekler koyuldu yiyorken birden annem sessizligi bozdu "kabul ediceğini biliyordum canım kızım " dedi saskınlıkla suratına baktım yemeğimi koyuldum evlenmekte neden herkez benden cok seviniyor kı acaba bilmediğim biseyler mi vardı yemekleri bitirdik anneme toplamada yardım ettim snra yatağıma gittim pjamalarımı giyip yattım uykumu almam yazım yarın büyük gün :) :) :) :)

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin