Üvey annem

317 12 2
                                    

O koltukda ki boraydi elimi kafamla kasidim bu nasil olur annem mutfakdan geldi mis yemek kokulari burnumu doldurdu annem "Bora oglum gemek hazir aa kizim arya nasılsın yemege gel kızım misafirimiz var" dedi gulumsedi bora bana kacamak bakislar atıp gülüyor du dalga gecer gibi hizli adımlarla merdivenlerden ciktim kimseye bi tepki vermedn sasrdim ne yapacağımı ne ne nasil davrancagimi bilemedim odama gectim kapıyı kapattim sertce cantayi firlattim bi kose gectim basımı ayağımin arasini aldim ikeri geri ileri geri hareker ederken icer biri girdi basimi kaldirmadim basimda duruyordu "Arya" dedi sakin bi tonla ve kafami kaldirdim Bora duruyordu bana gulumsedi ganzeleri de cikmisti bu cocuk cok tatli ya tabi ben birden ayağa kalkdim ve"sen neden burdasin ne isin var evimizde ?" Dedim sertce az bagirmis olmaliydim bora bana bakip tekrar hafif gülüm sedi birden kolumu tutup duvara carpti bedenimi yapistirdi ve burnumuz degecek sekilde durdu gözlerini gözlerime dikdi ve konuamaya başladı"Bana bak arya beni iyi dinle ailemiz bizi evlendirmeyi düşünüyor ve ben bu konuyu komusmak için geldim cok merakli degilim senin evine ." Dedi ve ben saskinca ona bakiyirdum o bi eli basim yanindaki duvara koymuş diğer eliyle kolum tutuyor ve sinirlenmisdi acittirydu sonra gözleri dudagima dogru kaydi ben birden ittirdim ve merdivenlerden inmeye basladim sert ve hizli adimlarla annem salonda oturuyor bizi bekliyordu yemege bn iner inmez salona anneme " Benim haberim olmadan nerden çıktı bu evlendirme ve Borayla Boraaa" diye sesimi yükselttim bagirdim elime gelen vazoyu yere attim elimi saclarima getirdim kriz gecrydum galiba ordan bora yavas yavas merdivenlerden iniyordu beni izliyirdu annem sasrmisti ve kolumdan tuttu koltuga oturtturdu beni yakamdan tutup koltuga basdirdi kaslarini catmis " Arya ne yaomaya calisiyon sen sirket batti ? Anliyon mu bu evlilik olmassa sirket kapanacak ve bu evlilik olacak olmak zorunda seni onlara verdim artk orda kalacaksin anladin mii " bagirdi ne yapcagimi bilemedim ellerini cekti ve karsima oturdu ellerini ayagibi koydu benden cevap bekler gibi bakti bende dogruldum o sira yan koltukta da bora oturmus bizi izliyordu salak cocuk ya zevk aliyor benim bu hallerimden gicik kapi caldi annem kapı yöneldi kapiyi acti an bi erkek olgun galiba bora nin babasiydi direk bosey demeden karsimdaki ktuga yurudu oturdu bana bakti evet cevabinizi düşündünüz mu ?

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin