Multi: ASYA GÜNAY
"Asya, uyan artık kızım ."
Annemin pamuk sesiyle uykumun kollarından sıyrılıp gözlerimi araladım ,yeni uyandığımdan etraf bulanıktı gözlerimi avuşturup tekrar açtım ve esneyerek yorganı üzerimden atıp ayaklandım.
"Günaydın annelerin en güzeli "Diye iltifat edip yanağına bir öpücük kondurdum.
"Günaydın tatlım Kahvaltı hazır pijamalarını değiştir ve aşağı in."Deyip odamadan çıktı .
Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım . saçlarımı düzgünce bağlayıp çıktım.
Pijamalimi hızla çıkarıp üzerime günlük kiyafetlerimden giyindim ve odamadan çıktım . Merdivenlerden koşarak aşağı indim ve salona annemlerin yanına gittim, yemek masasına otururken
"Günaydın baba" dedim. Babam ağzındaki lokmayı bitirip "Günaydın " dedi.
Babam pek sıcakkanlı bir insan değildi ,onunla aramızda samimi baba-kız ilişkisi yoktu. Benimle daha doğrusu bizimle pek ilgilendiği soylenemezdi . Sürekli çalışır ,iş dışında pek konuşmazdı. Oysaki ben onunla samimi olup gerçek bir baba-kız ilişkisi yaşamak isterdim ama onun tek bildiği sürekli çalışıp ve sürekli iş hakkında konuşmaktı babam ve ortağı, aynı zamanda yan komşumuz olan Arif amcanın kendilerine ait şirketleri vardı .
Bu yüzden çok meşgul oluyordu . Kimi zaman iş için yurtdışına giderlerdi . Arif amcanın eşi Selma teyze'de annemin en yakın arkadaşıydı, oğulları Ozan da benim en yakın arkadaşımdı.
Annem babamın aksine sıcakkanlı ve sevecen biriydi. Zamanının çoğunu Selma teyzeyle geçirir , bazen de babamla şirkete giderdi. Babamda bulamadığım samimiyeti annemden fazlasıyla alıyordum bu yüzden halimden şikayetçi değildim .
Kadriye abla portakal suyumu doldururken
"Günaydın küçük hanım ." Dedi gülümseyerek.
"Öyle deme Kadriye abla ya , kendimi ilkokul çocuğu gibi hissediyorum . Büyüdüm ben artık yahu." Dedim gülerek.
Kadriye abla evimizin çalışanıydı, çok iyi kalpli biriydi ve onu çok seviyorum. Onu da bir nevi annem gibi görürdüm . Yıllardır bizimle birlikteydi.
Babam çayını bitirdi.
"Ben çıkıyorum bugün bir toplantım var ." Deyip kalktı, klasik Babam işte diye düşünüp göz devirdim ,
annem " Ben seni geçireyim." Deyip ayaklandı ve babama kapıya kadar eşlik etti. "İyi çalışmalar canım." Babam annemin yanağından öpüp bana döndü "Görüşürüz kızım. " Dedi "Görüşürüz baba " diye karşılık verdim. - en azından modern bir baba - diye düşündüm ve kahvaltıma geri döndüm . Bugün pazardı ve gün boyu evde olacaktım . Keşke hafta içi diye bir şey olmasa , bu sayede okula gitmezdim.
Ahh ne güzel olurdu , okulsuz bir hayat.
Düşüncelerime anlam veremeyip başımı olumsuz anlamda salladım ve kendi kendime homurdandım.
Annem masaya yaklaştı "Ben de çıkıyorum kızım Selma 'yla alışverişe çıkacağız. Gelmek ister misin?"
"Hayır anne ,size iyi alışverişler, Selma teyzeme selam söyle ."
"Söylerim . Görüşürüz canım."
Deyip yanağımdan öptü ve çıktı.
Kahvaltımı bitirip ayağa kalktım. Kadriye abla sofrayı toplamaya baslayınca "Yardım etmemi ister misin Kadriye teyzeciğim ."Gülümsedi "Yok canım , sen keyfine bak ."
Bende gülümseyip odama çıktım .
Yatağıma uzanıp leptobumu kucağıma aldım ve Instagram'da dolaştım bir süre .
Kendi profilime dönüp fotolarımda göz gezdirdim. Son paylaştığım fotoma(multimedyadaki foto)baktım.
1486 beğeni , 873 yorum yapılmıştı.
Yorumlarda göz gezdirdim. Yorumlara içimden cevap verdim.
***Çok tatlısın:-). -öyleyim.-
***Gözlerin çok güzel . -thank you-
***tatlılık abidesi. -iltifat ediyorsun.-
***Güzellik . -buyur benim -
***Ana ekranım renklendi. - Iyk abaza.-
Tanımadıklarımın yorumlarını geçip bizimkilerin-kankilerim,değerlilerim- yorumlarına baktım.
Ali_kaya : yavşamayın lan kankama.*
Ozann.karadağ: Bütün güzel genleri benden çaldı .*
Elif_Bulutt: kimin kankası bee.*
Gülümsedim ve yorumlarını beğendim . Kankalarımı çok çok çok seviyorum . Onlarla yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Onlar benim herseyimdiler.:-)
Onlara ayrı ayrı lakaplar takmıştım .
Ozan 'a *şebeğim* derim.
Elif'e *kuşum *. Ali 'ye de *meteorcuk* .
Onları telefon rehberime de bu şekilde kaydetmiştim .
Telefonumdan mesaj bildirim sesi gelince leptobumu komdine bırakıp telefonumu elime aldım bizim WhatsApp grubundan gelmişti ...Bölüm sonu ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYFA
RandomLiseli 4 kişilik bir arkadaş grubunun eğlenceli arkadaşlıkları ve aşka atılan maceraları ...