Multi: ELÍF BULUT
Tel örgülü halı sahaya vardığımızda diğerlerinin gelmiş olduklarını gördük . Ali top sektirirken diğerleri somurtarak onu izliyorlardı, hale bakılırsa Ali artistlik yapıyordu , güldüm .
Sahaya girdik ve yanlarına gittimiz gibi Ali sektirmekte olduğu topu Ozan'a yolladı , Ozan topa göğsüyle karşılık verip bir kaç kere sektirdi. Onlarla selamlaştıktan sonra topu Ozan'dan alıp sahanın ortasına gittim . "Evet beyler ve bayanlar hadi eşleşelim." Ozan sinsice sırıttı " eşleşmeye gerek yok ben ve Ali olucaz."
Dediginde biz kızlar abartılı bir sekilde gözlerimizi devirdik . Ali sırıtarak " Tamam oğlum ne ağlatiyorsun kankalarını , ayıp ama"Demesiyle aslıdan karnına bir dirsek yemesi bir oldu ." Kapa çeneni !"
Ali geri çekildi ve güldü " tamam ya şakaydı." Tekrar gözlerimizi devirdik.
Gizem " Ali ve Ozan, anlaştığımız gibi ikiniz aranızda eş seçin hadi . Adil olsun ."Herkes onaylarken Ali Ozan'a dönüp "önce ben eş seçicem." Dediginde ozan başını salladı . " Aslı ve Gizem bende" diye eklediginde Ozan bu sefer başını olumsuz anlamada salladı .
"Olmaz abi ya , Elif niye benden ." Elif gözlerini devirdi . "Sanki ben bayılıyorum seninle aynı takımda olmaya." Dediginde Ozan ona döndü . " Seni takımımda istemiyorum kızım." Elif saçlarını geri attı ve kaçlarını çattı . " 1.'si bana bir daha kızım deme 2.'si dediğim gimi ben senle aynı takımda olmaya bayılmıyorum . " Bilmem kaçıncı kez gözlerimi devirdim . Bu ikisi böyleledi işte . "Kesin şu atısmayı ."
Ali araya girdi . " Ozan , abi tamam ya kesin atışmayıda top mu kale mi seçin."
Ozan Elif'e onaylamayan bakışlar atıp kaleyi seçti . Bizde kaleci ben oldum Ali'lerin takımında da Gizem kaleci oldu.Ali topu sürükledi ve maç başladı, Ozan Ali'ye atıldığında Ali ustaca Ozan dan kurtulup bizim kaleye yaklaştı , topa vuracağı sırada Elif Ali'ye omuz attı ve topu kaptı .
Ali homurdanırken Elif güldü ve topu sürüp onların kaleye yaklaştı Ozan ondan pas istedi ama Elif duymazdan gelip bir şut attı ama Gizem topu yakaladı. "Tüh be!!"
Ozan somurttu Elif'in ona pas atmamasına bozulmuştu anlaşılan , Elif'ten beklenilen hareketti zaten .
Gizem topu Ali'ye yolladı ama Ozan araya
girip topu kaptı Ali Ozan atıldığında Ozan yönünü çevirdi ve onların kaleye yaklaştı , Aslı koşup Ozan'a omuz attığında güldüm .
Bu maçta omuz atan atanaydı , Ozan homurdandı . Aslı Ali'ye pas attı .
Ali tapu kaptığı gibi bizim kaleye sert bir şut çekti , zıplayıp topu yakaladım. Elif bağırarak "Helal olsun kankime." Gülümsedim ve topu Ozan'a yolladım .Ali her ne kadar harika oynasa da Ozan kadar iyi değildi . Ozan bu konuda ustaydı . Ali'nin basketbolla arası iyiydi ve okulda basketbol takımındaydı. Ben ve Ozan atletizm(koşu) takımındaydık.
Elif de voleybol takımındaydı.
Tayfaca yetenekliyiz Allah a şükür:)
🌟Bölüm sonu 🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYFA
RandomLiseli 4 kişilik bir arkadaş grubunun eğlenceli arkadaşlıkları ve aşka atılan maceraları ...