Okula, her sabah Ozan'la birlikte onun arabasıyla giderdik , ben kendi arabamla da gidebilirdim ama Ozan'la gitmek hem onun açısından hemde benim açımdan daha iyiydi, kankayız sonuçta. Ayrıca Selma teyze ve annem çok iyi arkadaş olduklarından onlarda böyle olmasına çok sevinmişti . Onların iyi arkadaşlıkları bize yansımıştı . Ozan'la kardeş gibiydik . Tıpkı annelerimiz gibi .
Koltukta huzursuzca dönüp Ozan'a baktım
" O 'gıcıkların' suratlarını sınıfta
gördüğüm yetmiyormuş gibi birde takımda mı görücem !" Bugün koşu vardı ve ben dünden beri Mirayları takımda göreceğimden dolayı isyan ediyordum .
" Hoca almış kızım , biz napabiliriz!?"
Dediğinde yüzümü buruşturdum.
"Kesin bize inat takıma katıldı ."
"Bencede ama biraz fazla tepki vermiyor musun?" Dediğinde ona 'ciddi misin' der gibi baktım .
"Tamam anladık sevmiyorsun ." Dedi kendine cevap vererek .
"Şükür anladın . "
" Cidden siz kızları anlamak çok zor , kedi , köpek gibi birbirinizle dalaşıyorsunuz."
Dedi keyifle , bende gülümsedim ve başımı cama yaslayıp bir süreliğine düşüncelerimi def ettim.
Ozan radyoda sevdiğim şarkılardan birini (multi↖️) açınca ona döndüm .
"Bu şarkı sende yoktu ki?"
"Sen seviyorsun diye yükledim ." Dediğinde gülümsemem genişledi .
"Şebeğim yaa. Çok sağol ."
Kaşlarını çattı . "An itibariyle siliyorum."
Dediğinde kahkaha attım . "Hayır silme!tamam sustum." Deyip eski pozisyonuma geri döndüm ve yol boyunca susup şarkıyı dinledim ...*
Beden eğitimi hocası Selim hoca bizi sıraya dizmiş esneme hareketlerini gösteriyordu , bizde onun yaptıklarını aynen uyguluyorduk .
Ölümcül bakışlarımı Miray'a çevirdim .
Aşırı kısa bir şort ve sırttan dekolteli bir büstiyer giymişti .
kendi üzerimdekiler baktım . Beşiktaş amblemi baskılı şortlarım -normal boyda- üzerimde de siyah kısa kollu crop vardı .
Temsili:Bakışlarımı tekrar Miray'a çevirdim . Bu kızdan cidden haz etmiyordum ve içimde yüksek derecede onu boğma isteği vardı .
Sağımda olan Ozan'ın beni dürtmesiyle ona döndüm .
"N'oldu ?"
" Katil olmak için çok gençsin knk ."
Dediğinde güldüm ve Selim hocaya konsantre oldum.
Takımın sonunda duran cenk'in bana göz kırpmasıyla göz devirdim . Cenk'i hiç sevmezdim takıntılı yavşağın tekiydi ve kendisi takımın 1.cisi olur .
Geçen yazki turnuvada onu ve Ozan'ı geçemeyip yarışmayı 3.'lükle tamamlamıştım , çocuklar sırık ve bacak boyundan şanslılar , bu Asya fakiri ne yapsın !?
*
Selim Hoca düdüğü çaldı ve fırladık.
Kızların çoğu yavaş koşarken Miray'ın ok gibi fırlaması beni şaşkına çevirdi.
Bende hemen arkasından depar attım
Miray'ın bu denli hızlı koşuyor olması ve koşarken bacaklarının böyle uzun görünmesine sinir oldum , Ayakları hızlıydı.
Miray başını çevirip bana dişlerini göstererek güldü , hiç arkadaşça bir gülüş değildi . Neydi bu şimdi! Beni geçiceğini falan mı sanıyordu!? Eğer öyle ise çok beklerdi .
Hızımı attırıp ona rahatlıkla yetiştim , ona kendi çapımda gıcık Miray derdim ve süper gıcık gülüşü atıp çeyrek mili gösteren noktada onu geçtim .
Koşu ayakkabılarım parkurun tozunu atarken Miray arkamdan koşuyordu , şu anki yüz ifadesini görmek isterdim . Kesin kıskançlıktan kızarmıştır hehe.
"Hızlı koşmak gibisi yoktur!" dedim kendi kendime .
Selim hoca parkurun ortasındaki sandalyeye oturmuş bizi kesiyordu .
Yanındaki radyoya tempolu bir müzik koyunca biran kendimi hızlı ve öfkeli filminde gibi hissettim .
Kendimi toparlayıp hızımı arttırdım ve Miray'ın yandaşları Sude ve Pelin'i geçtim .
'Onları geçememem mümkün mü ya!?' diye böbürlenip , erkeklerde en yavaş olan Kerem'i geçtim , göz kırpıp yanından geçtim . Hızını arttırıp bana yetişmeyi denedi ama başaramadı .
Sırada Ozan vardı . Yanına rahatlıkla süzüldüm . Ozan resmen bu dünyaya koşmak için gelmiş gibiydi , en ufak bir sıkıntı içinde değildi . Adımları hızlı ve atikti .
"Knk az yavaş soluk borun kopucak ."
Diye dalga geçince ikimizde gülüştük .
"Asıl sen yavaş be ! Bu ne hız !?"
Sırıttı . "Koşmak benim doğamda var güzelim ." Diye böbürlendi , haklı da yani.
Yanyana ve aynı hızda koşuyorduk , önümüzde bir tek Cenk kalmıştı . Sanki bebek işiymiş gibi pistte ilerliyordu .
Bizde arkasındaydık.
Bitiş çizgisi görünüyordu ve Ozan'ın aniden hızlanmasına afallayıp arkasından baktım, Göz kırptı . Belliki niyeti Cenk'i geçmekti .
Kendimi zorlayıp hızımı arttırdım ve ikisine de yaklaştım . Arkama baktığımda bir kaç kişi bana yakındı , Miray'da dahil .
Geri kalanlar baya geride kalmışlardı.
Bakışlarımı Ozan ve Cenk'e çevirdim yanyana koşuyorlardı , aralarındaki gergin bakışlar gözümden kacmamıştı ,
Bunlardaki hırs insanı bitirirdi yahu!?
1. olamayacağımı biliyordum ama en azından Ozan'ın olmasını istiyordum .
Bitiş çizgisine az bi mesafe kala Ozan Cenk'i geçmeyi başardığında heyecanlandım ve son nefesimi kullanıp hızımı arttırdım ve Cenk'e yetiştim .
Bana baktı "Selam " cevap vereceğimi falan mı sanıyordu o?. Dikkatimi önüme verdiğimde dibime yanaştı .
Bakışlarımı ona çevirdim ve çevirdiğime bin pişman oldum .
Bir an dengemi kaybettim , toparlanmaya çalıştım ama olmadı ve sarsılarak yere düştüm . Ayağımdaki acı yüzünden bir daha kalkamadım . Cenk manyağı hala dibimdeydi . Beni kurtarmak adına elini belime uzatmıştı ve birlikte yere düşmüştük . Ondan bir milim de olsa uzaklaştım .
"İyi misin?" Dediğinde yüzümü buruşturdum ve ;
" Sayende değilim ." Dedim sinirle .
" Seni tutmaya çalıştım ama olmadı ."
Dediğinde yüzüne ' Aman yareppi çok etkilendim !' bakışları atıp ayağa kalktım , sol ayağıma basamıyordum , burkulmuştu galiba.
"Niye dibime kadar giriyorsun . Çekilseydin !?" Diye çemkirdim.
Bu arada koşu bitmişti ve Cenk sağolsun
sonunculuğu elimize tutuşturmuştu .
" Eğer sırf bu yüzden takımdan ayrılırsak mahfederim seni !" Dediğimde sırıttı
" Rahat ol hoca ne kadar iyi olduğumuzu biliyor ."
"Sağol ya , yeterince rahatlattın zaten ." Dedim ayağımı kasdederek .
Yeni farketmiş olucakki elini belime koydu
"Ayağına ne oldu ?"
"Elinin körü oldu !"
" Çemkirme hemen . Yürüyebilicen mi?"
Ozan yanımıza gelerek hızla beni Cenk'in kollarından kurtarıp yanına çekti, kaşları çatıktı . Ozan da Cenk'ten haz etmezdi .
"İyi misin ?" Dedi .
"Ayağıma basamiyorum . Burkuldu galiba."
Belimden tutup beni parkurdan uzaklaştırırken ona baktım . " Vay be! Bu kadar korumacı olduğunu bilmiyordum kanka."
Güldü . "Cenk denen lavuğu gözüm hiçbir zaman tutmuyor bunu sende biliyorsun ."
Başımı salladım. " Sen 1. Oldun değil mi ?"
Keyifle başını salladı . "Helal kankama."
Salona gectik . Ozan beni bir sandalyeye oturttu kendine de bir sandalye çekip yanıma oturdu .
Diğerleri Selim hocayla birlikte yanımıza toplandılar . " İyi misin Asya?" Diye sordu Selim hoca , " İdare eder ." Diye
yanıtladım . " Aferim sana önceki rekorundan 1 dakka yükseldin ." Dediğinde gülümsedim . " Düşmeseydiniz belki 1. Bile olabilirdiniz " dedi ben ve Cenk'i kasdederek . Bu cümlesine karşılık ben ve Ozan gözlerimizi devirdik .
*Kantinde oturmuş ve üzerimizdeki yorgunluğu atmaya çalışıyorduk . Selim hoca takımda zayıf olanları elemiş ve Ben , Ozan , Cenk , Miray , Sude , Pelin , Merve ve Kaan kalmıştık . Bu sene geçen seneye göre koşu yarışmasını liseler arasında yapılacaktı . Bizim okula en yakın olan 3 kolej vardı . Yarışma yaz tatilinde olacaktı. Onlarla birlikte aramızdan 1. , 2. ve 3. seçilecekti . Liseler arası olması durumu değiştirebilirdi .
Düşüncelerimi bırakaktığım sırada diğerleri yanımıza geldiler .
Elif oturur oturmaz beni soru bombardımanına tuttu ;
"Nasıl geçti kanka ?Miray nasıldı ? hızlı koşuyor muydu ? kaçıncı oldun? Ay çok merak ediyorum ..."
" Kızım sakin , nefes al " diye lafını kesen Ozan'a gözlerini devirdi .
" Bana kızım demiyi keser misin !?"
"Bakarız. "
" Allahalla ya , bakarızmış!"
Araya girdim . " Miray hızlı koşuyor lan !"
Dedim ve dikkatleri çekebildim .
"Hadi be!?" Dedi Elif inanamayarak.
" Valla bende çok şaşırdım , takımda kalmayı başardı , Sude ve Pelinde . Ama tabiki bizim kadar olamadılar ."
" O kadarını biliyoruz kızım ."
Koşuda yaşadıklarımızı bir bir anlattım hepsine....✨ Bölüm sonu✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYFA
DiversosLiseli 4 kişilik bir arkadaş grubunun eğlenceli arkadaşlıkları ve aşka atılan maceraları ...