Tayfaca kantinde oturmuş zilin çalmasını beklerken Elif ballandıra ballandıra dün gece izlediği filmden bahsediyordu . " Kankalar harika bir filmdi yaa!" göz devirdim . "Kızım tamam anladık harika, çok güzel , efso da anlatta bizde bilelim yahu." Elif başıyla onayladı . "Tamam anlatıyorum . Şimdi bir kurt adam var." Demesiyle Ozan lafa daldı
"Kurt adam mı ,Ciddi misin ? Ergen misiniz kızım .?"
Elif kaşlarını çattı . "Evet ergeniz , Sanane be ! Dinlemek zorunda değilsin ." Dediginde Ozan göz devirdi . "Laf söylemeye de gelemiyor hanfendi."
"Git laf söyleyecek başkasını ara o zaman yanlış kişiyle uğraşıyorsun."
Ozan'ın kaşları havalandı . "Öyle mi ?"
"Evet öyle !"
"Ya gitmezsem?"
"Kes o zaman sesini !"
" Bana emir verme kızım !"
" Emir vermiyorum . Rica ediyorum ." Dedi alayla
"Rica etme kabiliyetin 0 ."
"Bana laf atana bak kendisi 10 numara sanki ."
"10 numara değil . Ben her zaman 1 numarayım."
"Hah , haspama bak sen fazla hayalperestsin ." Dediginde Ozan küçük çaplı bir kahkaha attı .
"Bunu az önceki hayalperest filmler izleyip birde ayılıp bayılan mı söylüyor ?"
Demesiyle bizde gülmeye başladık . Elif daha bi sinirlendi . Tam Ozan'a doğru bir hamle yapacakken zil çaldı ve Ozan sınıfına koşmaya başladı . " Ne oldu? Ezildin mi?"
Demeyide ihmal etmedi . Ali ' de gülerek onu takip etti ve gözden kayboldular.Vee karşımızda burnundan solan bir adet Elif BULUT. " Mala bak ya . Adam gibi film anlattırmadı . Öküz , piç kurusu , kalas , ibne..."
Sınıfa girene kadar Ozan' a sayamadığı küfür bırakmadı . Bende arkasından. kıkırdıyordum , altını çiziyorum arkasından . Ona karşı bu davranışta bulunursam burnumdan getiridi .
Neyseki Ozan a olan öfkesinden bir şey gördüğü yoktu , ve ben onu bir nebze olsun tanıyorsam bunun intikamını alırdı . Sıramıza geçerkem Elif Ozan'a ölümcül bakışlar atmayı ihmal etmedi. Ben Elif 'le Ozan'da Ali ile otururdu ve istediğimiz yerde oturmakta serbest olduğumuzdan en arka sıralardaydık .
Sebebi hocanın gözünün önünde olmamak ve sınıftaki burnu bir karış havada , erkek meraklısı gıcık kızların suratını görmek istemeyeyişimizdi , bu kızların başında Miray , Pelin ve Sude geliyordu . Göz önünde olmak ve ortamın dikkatini çekmek onlardan sorulurdu , tabi bunu 10 ton makyaj , aşırı mini etekleri ve dikkat çekmeye olan meraklarından doğuyordu ve bir de tabiki okulun sahibinin Miray' ın babası olmasıydı . Olumsuz bakışlarımı onların üzerinden çekip sırama oturdum .
Hoca sınıfa girdi ve hiç vakit kaybetmeden yoklamayı almaya başladı bende Elif 'e döndüm hala sinirliydi "Huhu , kanka burda mısın?" Dedim alayla
" Yok kanka burda değilim, şu an karakoldayım." Dedi Elif .
Söylediği şeye anlam veremedim. " Karakol ne alaka lan."
" Birini deşmekle gözaltına alındım." Dediginde neyi kastetmek istediğini anlamıştım ve gülmeye başladım. Ozan'ı deşmiş ve hapse düşmüş güya . " Naptın kızım , bu genç yaşta hapishanelere düştün ." Diye espriyi sürdürdüm .
" Yaptıklarımdan pişman değilim . Aklım hala yapmadıklarimda." Dediginde sessizce kahkaha attık . O da gülmeye başladı ve az önceki sinirinden eser kalmamıştı.
Ozan ve Elif in bu denli birbirleriyle olan soğuk konuşmaları cidden aralarındaki gerginliği de artırıyordu. Ama bir taraftan da tatlı oluyorlardı be . Yani en azından benim açımdan öyleydi . Sesizce kıkırdamamız son bulduğunda derse döndük .
***
Zil çalıp hoca dersten çıkınca sesli bir "oh" çektim . " Bir an ders hiç bitmeyecek sandım ." Dedim
Bu dersimiz beden eğitimi olduğundan tüm sınıf uçarcasına çıktılar..
Biz de ayaklandık .
Elif'in "Ben açım ." Demesiyle kantine gittik . Tost ve ayranlarımızı alıp bir masaya geçtik . Aklıma yarın koşu yapacağımız gelince panikle ona baktım .
Artık nasıl baktıysam endişeyle bana baktı.
" Kanka iyi misin ?"
"Yarın koşu varr , Kilometremizi ölçecekleerr ve hoca kötü derece yapanı eleyecek . takımdan ayrılmak istemiyorum ya . "
"Kanka dert ettiğin şey bu mu? Yaparsın sen takma." Dediginde ona hak verdim . "Siz asıl bomabaya gelin ." Dememle pür dikkat kesildi . "Takıma Miray da katılmış ." şaşkına döndü ve gülmeye başladı. "Sen ciddi olamazsın . O makyaj abidesi nasıl oldu da koşuya katıldı . Makyajı falan akar şimdi ." Diye dalga geçti.
"Bilmiyorum ama eminimki bana inat yapmıştır . Takımdan çıkartılırsam rezil olurum onun gözünde ..."
"Heleki o takımda kalmayı başarıp sen elenirsen ." Diye lafımı tamamladı Elif .
"Aynen."
"Endişelenme kanka . Sen yarışmayı 3.lükle bitirmiş birisin . Seni o mu yenecek be!" Dediğinde şöyle bi havaya girdim . " Haklısın ya . O koşu yaparken makyajının akmaması derdine tutuşsun ." Biz gülüştüğümüz sırada Miray ve ayrılmaz ikilisi Pelin ve Sude yanımıza geldiler . "Hayırdır Miray , tostumuzun kokusunu mu aldın ." Dedi Elif alayla ve tostunun içine bakıp tekrar ona döndü " Aaa yanlış zamanlama oldu tostta kaşar yok , sen git kaşarlı tost aldığımızda gel o zaman seninle da paylaşırız ." Dediğinde biz gülerken Miray iğrenerek ona baktı . " Tatlım o yağlı sucuklu tostu yemeyi ne zaman keseceksin . Biri sana kilo aldın dediği zaman mı ? Dur ben söyleyeyim o zaman . Canım baya kilo almışsın haberin var mı ?" Dediğinde Elif biran bozulur gibi oldu ama renk vermeyerek alayla güldü ve onun taklidi yaparak konuştu . "Tatlım peki sen o yüzündeki fondoteni ne zaman silmeyi düşünüyorsun . Biri sana o yüzündekini çıkar yüz yüze konuşalım dediği zaman mı ? Dur ben söyleyeyim.
Canım o yüzündekini çıkar da yüz yüze konuşalım ."Dediğinde etrafımızdaki öğrencilerde dahil gulmeye başladık .
Araya girdim . " Miraycım buraya laf yemeye mi geldin tatlım . Ki görüyorumda lafını yedin hadi ikile ."
Dediğimde Miray sinirlenerek masadaki ayranımı aldığı gibi yüzüme boca etti . Şaşkınlık ve sinir bütün bedenimi kaplarken kendimi kaybetmemem normal mi ? Saçlarına yapıştım . Çığlık atıp saçlarını kurtarmaya çalıştı yandaşı Sude de benim saçıma yapışınca Elif Sude 'ye tekme attı, Pelin Elif'e hamle yaptı , herkes birbirine girdi . Biz bu vaziyetteyken bizi ayıran nöbetçi hoca olmuştu ...✨Bölüm sonu ✨
Oy vermeyi unutmayın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAYFA
RandomLiseli 4 kişilik bir arkadaş grubunun eğlenceli arkadaşlıkları ve aşka atılan maceraları ...