🖤7🖤

15 5 2
                                    

Müdür odasının kapısında beklerken Miray'a ölümcül bakışlar atmayı bırakıp Elif'e döndüm . Saçımız başımız dağılmıştı + bir de benim yüzüm , döktüğü ayran yüzünden ıslaktı , nöbetçi hoca apar topar bizi buraya getirdiği için yüzümü yıkama fırsatım olmamıştı . Mirayları fena benzetmiştik , makyajları akmış ve gerçek suratları ortaya çıkmıştı , bütün iğrenclikleriyle karşımızdaydılarr ve feci uçant durumundaydılar da çaktırmıyorlardı.
"Onun yüzünden düştüğümüz duruma bak ya . Mal!" Ali ve Ozan hızla yanımıza geldiler , halimizi gördüklerinde bastılar kahkahayı . Bizse somurtup göz devirmiştik. "İkinizde kesin gülmeyi yoksa dayak yersiniz." Diye tehdit etti Elif.
Gülmeyi bırakıp Miray' lara göz attılar .
"Oww onların hali daha betermiş ." Dedi Ozan . "Özellikle Pelin 'i feci benzetmişsiniz." Dedi gülerek .
Bende güldüm ." Onu Elif benzetti ." Dedim. Bakışlarını Elif'e çevirdi. " Onunda Pelin 'den bir farkı yok ." Dedi alayla .
Zaten kavgadan dolayı sinirli olan Elif daha da sinirlendi . "Sesini kesmezsen seni de öyle benzetirim.."
"Uww çok korktum ." Elif bakışlarını havaya kaldırıp bir ' Ya sabır ' çekti
Ali araya girdi . "Asya konu ne ?"
Olayı kısaca anlattım ...
" Dua etsin nöbetçi hoca geldi yoksa elimde kalırdı ." Diyen Elif'e baktık sinirli bakışları pelin'in üzerindeydi .
Müdür bizi odaya çağırdığında Ozan'ları bırakıp içeri girdik .
Müdür bize onaylamayan bakışlar atıp konuşmaya başladı .
" Kızlar hiç yakışıyor mu size böyle şeyler . Şu halinize bakın . "
Ah kesin bize ceza verecekti , Miray rahat tavırlarla müdüre baktı . " Kovun bunları !" Dediğinde hiç şaşırmadım . Ne de olsa babası okulun sahibi istese kovdururdu .
Müdürün kaşları havalandı . " Karar vermek ne zamandan beri sizin elinizde küçük hanım ?" Dediğinde o şaşkınca müdüre bakarken biz ' Ne oldu hı , aldın mı cevabını ' bakışları atıyorduk .
" Tabiki benim elimde bu okulun sahibi benim babam hatırlatırım size ." Dedi pişkin pişkin , cidden egoistlikte üst seviyedeydi .
Müdür istifini bozmadı . " Okul babanın , bunu hepimiz biliyoruz ama babanın disiplin konusunda nasıl hassas olduğunuda ben sana hatırlatırım ."
Dediğinde Miray kaşlarını çatıp sustu .
Susar tabi . Müdür sözlerine devam etti;
" Neyse uzatmayalım , öğle arasında okulun bahçesinde yerdeki çöpleri temizleyeceksiniz , bu sizin için iyi bir ders olur ." Dedi keyifle " Ayrıca bir daha böyle bir şeyle karşılaşırsam ailelerinizi çağırırım , haberiniz olsun " diyede ekledi.
Bende dahil herkes itiraz nidaları atarken müdür ayaklanıp kapıyı açtı . " İtiraz istemiyorum , hepiniz bu cezadan sorumlusunuz üstelik başınızda nöbetçi hoca olacak , son sözüm budur !" Dedi idari bir şekilde , umutsuzca odadan çıktık .
Koridorda bizi bekleyen Ozan ve Ali bizi görür görmez yanımıza geldiler . " Kendimi adliyeden çıkar gibi hissediyorum " dedim sesli bir şekilde . Sinir bozukluğuyla güldük .
" Ne oldu müdür ne dedi , kızdı mı ?"
Diye sordu Ozan.
" Keşke sadece kızsa , öğle arası okul bahçesinde yerdeki çöpleri toplayacağız ." Dedi Elif üzgünce .
" Kısaca rezil olacağız " dedim.

Zil çalınca Ozan'lar giderken bizde spor salonuna indik . Soyunma odasına geçip önce yüzümü yıkadım . " Şu halime bak ya!" Diye isyan ettim . Kendimizi toparlayıp eşofman takımlarımızı giyindik ve Miraylardan önce salona geçtik . Beden eğitimi hocamız Selim hoca bize " nerde kaldınız ?" Der gibi baktı . Olanlardan haberi yoktu tabi sınıftakilerinde mi haberi yoktu , hayret !
ama öğle arası hepsi durumu anlayacak ve dalga gececeklerdi . İçimden ' hadi sevinin, size günün dedikodusu çıktı ' diye geçirdim
Elif " Geciktiğimiz için üzgünüz hocam , müdürün odasındaydık" dedi ve hocanın onaylar bakışlarına karşılık sıraya geçtik ...

***

Bahçe temizliğimiz bitmiştik ve o anki sabır kotamızın dolduğunu farkettik ama yinede bizimle dalga geçenlere dalmadık , bir ceza daha kaldıramazdık normalde kavgacı insanlar değildik ama o anki bulunduğumuz ortam bunu gerektiriyordu ,
Kantinde oturmuş son ders zilini bekliyorduk .
Ali ve Ozan 'ın bizimle dalga geçme çabaları son bulmuştu ve normale dönmüştük sonunda .
" Ne gündü yaa , rezillik !" Diye isyan ettim . Elif de somurttu
" Hiç sorma , ulan bu ceza işi olmayacaktı var ya ben bunun intikamını almasını bilirdim ." Dediğinde araya girdim
" Aman kanka boşver , başka ceza kaldıracak halim yok salla gitsin ."
Ali " Siz akıllanmazsınız." Dediğinde güldük . " Haklısın . Miray malları bir halt etmezse iyi ama bize bulaşmaya kalkışırsa karşılığını da alır." Dedim .
"Aynen" dedi Elif.
" Onca lafı yedi kudurdu tabi ." Diye de ekledi .
Zil çalınca sınıflarımıza gittik , sınıftakilerin alaycı bakışlarına karşılık göz devirip sıralarımıza geçtik .

✨Bölüm sonu✨

TAYFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin