4.5 "Final"

5.5K 553 413
                                    

Yazar'dan

Je Su'nun kaçırılması olayında, Sung Jae psikolojik sorunlardan dolayı hastaneye yatırılmıştı. Onun düşündüğü gibi, Min Jun biriyle görüşmüyordu. Min Jun, hâlâ aynı evde kalıp, kızına en iyi şekilde bakmaya çalışıyordu. Ona kızı konusunda en büyük desteği veren ise Sun Hee teyzeydi.

Esha, sınav sonuçları açıklanana kadar Yoongi'nin ikinci sınava girmediğini öğrenmemişti. Sınavlar açıklanınca da, Sun Hee teyze ağzından kaçırmış ve Esha böylelikle öğrenmişti.

Hayal kırıklığına uğramıştı, tam anlamıyla. Kendisi tıp fakültesini ve istedikleri üniversiteyi kazanmasına bile sevinememiş, Yoongi için üzülmüştü. Hatta 1 sene daha bekleyip, beraber kayıt yaptırmak istese de, Sun Hee teyze izin vermemiş, tıp fakültesi 6 yıllık olduğu için ve Yoongi'nin okuyacağı bölüm de 4 yıllık olduğu için, birbirlerini dengeleyeceğini söyleyerek ikna etmişti Esha'yı.

Yoongi ilk sene okula gitmese de, Esha ile birlikte istediği evi tuttular. Esha okula giderken, Yoongi hem işe gidip hem de ders çalıştı. Eskisinden de daha sıkı çalışıyordu.

Esha ile Yoongi arasında sorunlar çıkmaya başlamıştı, ilk senesinde. Esha'yı sürekli, gereksiz kıskançlıklarıyla boğuyor, Esha ne kadar alttan almaya çalışsa da, artık katlanılamaz hâle geliyordu.

Sun Hee teyze, her ay onların evine gelip, dolapları yaptığı ev yemekleriyle ve marketten aldıklarıyla donatıp, haftasonu onlarda kalıyordu. Arada sırada Je Su'yu getirmeyi de unutmuyordu.

Yoongi'nin durumunu anlamıştı, psikolojik sorunlarının ortaya çıkmasından şüphe duymuştu.

Sadece şüphe duymakla kalmayıp, psikolojik destek almak için onu ikna etmeyi aklının bir kenarına yazmıştı.

Derken, bir iki hafta sonra intihar haberi geldi. Sung Jae, daha fazla dayanamayıp intihar etmişti. Bir hastane odasında, kesici bir aleti alıp, damarını kesti ve kan kaybından öldü.

Herkese bıraktığı son notta ise, şunlar yazıyordu.

"Neden beni hiç sevmediniz?"

Herkesin kendine göre nedenleri vardı. Sung Jae, herkese göre kötüydü. Ama kimse, neden bu kadar kötü olduğunu sorgulamadı.

Yoongi, intihar eden babasını öğrenince iyileşmeye başlayan yaraları, tekrardan kanamıştı.

Düşündükçe kahroluyor ve herkesten uzak durmak istiyordu, buna Esha da dahildi.

Esha, ne kadar ona yakın davransa da, Esha'nın bazı arkadaşlarına yakın davranması karşılığında Yoongi yine kıskançlık krizlerine girdi ve onu kendinden uzak tuttu.

Esha çoğu gece, Yoongi'den habersiz ağladı.

Yoongi, yine girecek olan üniversite sınavına çalışmayı bıraktığı vakitlerde, Sun Hee teyze onu psikoloğa götürdü. Yoongi ilk geldiğinde, buranın klinik olduğunun farkında değildi.

Ona göre, psikologlar deli insanları tedavi edermiş.

Sun Hee teyzenin cevabı ise, aynen şöyleydi.

"Her insanda, biraz da olsa delilik yok mudur?"

Sun Hee teyze sırf Yoongi'nin psikolog randevuları için her hafta sonu, Daegu'dan Seul'e geldi. O gelmese, Yoongi'nin gitmeyeceğini biliyordu.

𝐂𝐚𝐟𝐮𝐧é「 MYG 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin