6+1

655 76 62
                                    

6

Tamam, edecekti bu sefer. Gerekirse kendisini ve Steve'i bir odaya kapatacak ve çıkmalarına izin vermeyecekti. Parfümünü sıktıktan sonra odasından çıkıp spor salonuna yönledi.

Spor salonuna girdiğinde Steve'in kum torbalarını nasıl yumrukladığını gördü. Aslında şu an durup Steve'in gerilen sırt kaslarını, sallanan poposunu izlemek ve ağzından çıkarttığı nefes seslerini dinlemek isterdi fakat oyalanmayacaktı.

Hızlı adımlarla Steve'in yanına gidip arkasına geçti ve gözlerini kapattı. Çünkü Steve'in ne tepki vereceğini bilmiyordu ve açıkçası bu onu korkutuyordu.

"Steve, bu sefer hızlı olacağım..." diyerek girdi konuya. "Seni seviyorum. İlk gördüğüm andan beri seni seviyorum. Tamam, belki ilk gördüğüm andan beri değil ama... Boş ver, bu çok saçma. Seninle akşam yemeğine çıkmak istiyorum. Bu akşam. Eğer müsaits..." Steve'in kum torbasını yumrukla sesi hâlâ kesilmediğinde, Tony gözlerini açıp sarışın adama baktı. "Ah! Kulaklık mı!? Ciddi misin? Tanrım!"

Tony elini Steve'in omuzuna koydu. Amacı sadece Steve'e orada olduğunu göstermekti. Beklemediği şey ise bir anda yüzüne inen sert yumruktu.

"Tony!?"

Esmer adam gülümsemeye çalıştı fakat karşısındaki üç tane Steve'den hangisine gülümseyeceğini bilemediği için bu fikirden vazgeçti.

"Elin gerçekten ağırmış. Tanrı düşmanlarına yardım etsin." dedikten sonra bedeni yavaş yavaş geriye düştü.

Steve son saniye onu tutup adamın kızarmış olan gözüne baktı ve yüzünü buruşturdu. "Tony, ben çok özür dilerim. Tanrım, kendimi kaptırmışım ve sen bir anda bana dokunca... Özür dilerim."

"Önemli değil..." Tony gülümsemeye çalıştı ama ağrıyan yüzü yüzünden gülümseyemedi. "Kaderin çok tuhaf bir planı var." diye mırıldaktan sonra gözleri yavaş yavaş kapanmaya başladı.

6) Yine çıkma teklifi edememişti.

6 + 1 » ѕтoɴy [Çıkma Teklifi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin