6+1

768 84 83
                                    

+1

Pes etmişti esmer adam. En azından bir süreye kadar. Anlaşılan Steve'e çıkma teklifi edemeyecekti.

Üstündeki örtüyü üstünden çektikten sonra masanın üzerindeki su bardağını aldı ve dudaklarına götürdü. Ilık sudan birkaç minik yudum aldıktan sonra bardağı dikkatlice masaya bıraktı ve ayağa kalkıp kapıya doğru adımladı.

Odasının kapısını açtığında ellerinde kırmızı lale tutan ve kendisine son derece mahcup bir şekilde bakan Steve ile karşılaşmıştı.

"Tony, selam." dedi sarışın adam kısık bir sesle.

"Yüzbaşı?"

"Bana sinirli misin biliyorum ama inan bilerek olmadı. Eğer arkamdakinin sen olduğunu bilseydim asla böyle bir şey yapmazdım, Tony. Çok özür dilerim."

Tony'nin yüzü aniden yumuşadı ve büyük bir tebessümle sarışın adama baktı. "Steve, sorun yok. Ben iyiyim..." Steve'in elindeki çiçeklere bakıp iki kaşını da havaya kaldırdı. "Çiçekler bana mı?"

"Ah, şey. Evet..." Steve elindeki çiçekleri Tony'e uzattıktan sonra sağ elini ensesine koydu ve utangaç bie şekilde gülümsedi. "Tony, ben sana bir şey sormak istiyorum."

"Sorabilirsin."

"Acaba, acaba bu akşam benimle yemeğe çıkar mısın?"

"Bekle, sen bana çıkma teklifi mi ediyorsun?" Tony'nin gözleri kocaman açılırken, Steve hızla bir adım geriye gitti.

"Evet ama... Özür dilerim. Bunu yapamamalıydım. Lütfen arkadaşlığımız bozulmasın, Tony. Ben gerçekten de çok özür dilerim."

Steve hızla geriye döndü kaçmak için fakat Tony onu kolundan tutup kendisine çekti ve dudaklarını dudaklarına bastırdı. Steve ilk başlarda şaşkınlıktan karşılık veremese bile birkaç saniye sonra rahatlayarak esmer adamın yumuşak dudaklarına karşılık verdi. Birkaç dakika sonra ise oksijen ihtiyacı yüzünden birbirlerinden ayrılmak zorunda kalmışlardı.

"Evet..." dedi esmer adam gülerek. "Seninle çıkarım."

+1) Tony altı kez Steve'e çıkma teklifi etmeye çalıştı, Steve bir kez Tony'e çıkma teklifi etti...

6 + 1 » ѕтoɴy [Çıkma Teklifi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin