.
..
...
.....
........
.............
.....................
.................................
אז אמ... כע, עוד דיוקן עצמי.
סוג של דיוקן עצמי שמנסה איך שהוא לבטא את ההרגשה שלי.
לציור הזזה יש הרבה משמעות בשבילי.
כבר המון זמן שאני רוצה לצייר את הציור הזה, אבל פשוט לא מצאתי אומץ.
ציור הוא הדרך שלי לבטא את התחושות, הדעות והרגשות שלי.
אבל לפעמים אני לא יודעת בדיוק מה אני מרגישה ולא יודעת מה לצייר.
את הציורים בפרק הקודם ציירתי הרבה לפני שפרסמתי אותו.
היה לי מין מחסום ציור בתקופה האחרונה.
כי קשה לי להבין ולקבל את התחושות שלי, כי אני יודעת שברגע שאבין מה אני מרגישה יהיה לי יותר קשה להתמודד עם זה. חוסר מודעות זה לפעמים קל יותר.
אז אממ...
כע.
יש עוד כמה משמעויות מאחורי הציור. הרבה פחות קלות להסברה.
בסך הכל אני חושבת שזה טוב שאני מפרסמת את הציור הזה. זה עוד מדרגה בלהבין..
..
...
.....
.......
............
.....................
...............................ו- מרמאי (Mermay).
דווקא רציתי לעשות אותו בהתחלה.
אבל זה לא יקרה. מהרבה מאוד סיבות.1. אין לי זמן בעליל
2. כבר הזכרתי שאני סוגשל במחסום ציור?
3. אנשי ים זה פשוט נורא שטחי. אני לא אסבול לצייר משהו כל כך חסר עומק (אוך, משחקי מילים אירוניים).
4. אממ.... אני יודעת שזה נורא מכליל להגיד דבר כזה, אבל רב נשות הים שאני מכירה לובשות בגדים חושפניים למדי. ו... זה פחות הדברים שאני אוהבת לצייר.
5. אני לא אוהבת ים.
בשום צורה.
ליטרלי בשום צורה.
לא אוהבת ריח של ים, לא אוהבת להיכנס לים, איכסה מלח פויה חול.
ים זה מגעיל, קיי?
יש תמונות מדהימות של נופים מתחת לים וכל זה, אבל זה פשוט לא יפה בעיני, אני הרבה יותר אתלהב תמונה של בקעה במדבר, ברצינות.
ים זה מפחיד. חושך, רטיבות, יצורי ים.
הפוביה שלי זה לטבוע, אף פעם לא נכנסתי לים העומד של מעל למותן שלי ואין לי תוכניות גדולות לעשות את זה.
אני פשוט לא אוהבת ים. זה לא מקסים אותי בשום צורה, סורי.6. בנות ים זה מיתוס די טיפשי.
כאילו, איך אתםן מסוגליםות לשבת על חבורה של כוסיות מנצנצות עם זנבות כשיצורים כמו אשכרה *חתולים* מסתובבים חופשי על פני כדור הארץ?
כאילו קצת היגיון בריא, בבקשה.7. זה שהאתגר מתחיל בשבת לא נותן לי הרבה מוטיבציה, ואני יודעת שלא חייבים לצייר את כל האתגר וכל זה. פשוט אדק.
8. אדק. ליטרלי אדק.
---- ועכשיו תהנו אם כמה ציורים שיצא לי לצייר בזמן שיעור מדעיכס וכאלה.
כע מדעיכס עושה לי ניסויים כימיים כושלים המוח שלי ומפוצץ את החלק שאחראי לכישרון. פפפ.
YOU ARE READING
ספר הציור שלי👩🎨
Randomתדמיינו כיתה. כיתה מלוכלכת, שולחנות רעועים, תלמידים מחורפנים. בשולחן בפינה יושבת ג'ינג'ית מוזרה שתאמינו או לא - יושבת ומציירת. ובכן, זו אני, לפני נגיד שלוש שנים. המצב כרגע לא שונה. רק שעכשיו החומרים יותר איכותיים וזה. זה ספר ציורים. הציורים שלי. אש...