השיער המדהים + טאג

149 14 24
                                    

אז היום יש גם טאג!!

אבל נתחיל בציור, שהוא ציור בלוח גרפי שבכלל לא סיימתי אבל וואו השיער יצא מדהים ופעם ראשונה שהו א יוצא לי ככ טוב. בלוח גרפי.



ולחלק השני!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ולחלק השני!

הטאג!

ובכן, TheSelectionGirl42 תייגה אותי בתאגה, אז הי, למה שאני לא העשה. 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


1. TheSelectionGirl42 
אז למה שלא נתחיל עם זאת שגררה אותי לוואטפד מלכתחילה? היי אמריקה. את מדהימה. חברה טובה גם במציאות, חולת פרוזן בע"מ, לא נשכח גם את המועמדת, אבל סליחה שאני לא קוראת את העילית אבל באמת שהספריות סגורות וזהו. הפרוייקט שלה שהייתי ממליצה עליו לעוקבים קוראים המסכנים שלי? תשכחו מספרי הפנארטים, לכו תקראו סיפור איכותי, מרגש עד דמעות, מקורי אך נאמן למקור, האמנם פאנפיק לסרט, אבל לא הייתה דרך יותר טובה להעביר אותו לכתב. מורדת. תודה.

2.hadas91 hadas99
נכון שתייגתי פה שני חשבונות, אבל זו באמת אותה אחת, ואני לא יודעת מה היא מגדירה כחשבון הראשי שלה אז תייגתי את שניהם. תכירו, עוקביי קוראיי האהובים, אחותי הקטנה, היא כמעט בת שנה, (הומור, אנשים) אז הדסוש היא חולת הארי פוטר, ובדרך כלל יש לה רעיונות נורמאלים, אבל אף לא הבטיח כישרון כתיבה. פרוייקט מומלץ? לא ככ קראתי את הספרים שלה (אני באמת חייבת להקדיש לזה זמן ביום מין הימים) אבל נזכיר את הספר שכן קראתי ואהבתי מלאנתא עובדות לא חשובות, שבגלל שהוא אקראי, לא היינו צריכים לסבול מחוסרו הבולט של כישרון הכתיבה שלה.

3.someonefrompg
אמילי!! חביבתי. אני לא מכירה אותך במציאות, אבל בתור אדם אקראי בוואטפד את נהדרת. את מחלוצי העוקבים שלי (עוקבת חמישית, מספר המזל) ואני חייבת לציין שאת בהחלט מפרגנת נהדרת. את מציירת ומעצבת חמוד, וקורותיה (האמיתיים) של הרמ-און-ניני הפיל אותי מהרגליים מרב צחוק. ואיך אפשר שלא להזכיר את בין הלהבות! שזהו הסיפור שעליו אני גם ממליצה בסעיף שלך, שהוא ההמשך המדהים לסיפור בעל הסוף המאכזב שלי, והשאר כבר היסטוריה. 

4. thelionfire325 
העוקבת השישית שלי! האמנם אין לך ככ ספרים, סתם, בכלל לא, שזה טיפונת חבל, כי אם יש לך זמן פנוי את בהחלט יכולה לנצל אותו אם לא לכתיבה אלא לחפירה, או עיצוב או כל דבר אחר. חייבת לך תודה על כל התגובות מחממות הלב באייבר.

5. LibiAsiag 
היי ליבי! וואו, גם את עם התגובות המדהימות באייבר. תודה שהסבת את צומת ליבי לזה שלא רק אני שמתי לב שאיבר, השם הקודם של אייבר, באמת נשמע כמו איבר, של גוף, ותודה שהמלצת לי לתקן את זה לפני שכל הקוראים של אייבר הגיעו. שלחת לי חומר גם לכריכה יותר טובה בשביל אייבר, סליחה שלא עשיתי עם זה כלום, אני באמת עצלנית. וגם מה התעם לעצב כריכה לסיפור במחסום כתיבה? הספר היחיד של ליבי הוא בקיצור, הכל... אבל גם אם הוא לא היה הספר היחיד שלה הייתי כנראה ממליצה עליו. ספרי חפירות הם אחלה, לא?

6. Lunaparker193
לונה הנחמדת! גם כן, תגובות מחממות לב, ולא רק באייבר, אם כי הייתי יכולה להכיר אותך יותר.  הספר אתה יודע שאתה תולעת ספרים כשאתה... הצליח להצחיק גם אותי.

7. rodrik13
היי רודריק. אתה האמנם צייר יותר טוב ממני, אבל לא שכחת לפרגן גם לספר הציור שלי. בלי להיות מודע לכך, חיזקת את הרצון שלי ללקנות לוח גרפי, ולבסוף גם קניתי אחד כזה. דחיפה נוספת עם ההמלצה לתוכנת הציור וכבר בנית לי סטודיו שלם. אז דבר שני תודה. והספר המדהים שלך! ספר הציורים שלי! שבו אתה מפגין עוצמה ומראה לכולם איזה צייר מדהים אתה.

8. oriyatsuri
את לא מבינה כמה העלת לי את הביטחון העצמי שלי עם פתחת הספר מחאת הצמחונים. באמת שלא. ככ חששתי איתו ואיך ששימחת אותי וואוו. האמת שלא קראתי אף אחד מהספרים שלך, ואני צריכה לעשות את זה בהזדמנות, אבל אני בטוחה שהם טובים.

9. MikaCohen6
מיקה! אני לא יודעת עליך הרבה אבל את נשמעת חדשה בוואטפד. בואי נתחיל אם הפרגון שלך אלי, ונסיים אם הפרגון שלי אלייך, ובאמצע נטבל בזה שאני העוקבת הראשונה שלך, וגם אני הנעקבת הראשונה שלך, והסיפור החדש דנדש המסע אל הלא נודע ששווה לקרוא רק בגלל הרעיון המדהים למרות שהכתיבה לא מושלמת, ולמרות שאני נשמעת כמו אחת שמתנהגת כאילו את הפרוייקט קידום שלי, אני חושבת שבאמת יש בך פונטציאל ותנצלי אותו.



ווהו! לקח לי מלאן זמן לכתוב את זה.

נתייג עוד כמה אנשנושים: rakrap NicoleUlfsky 


ספר הציור שלי👩‍🎨Where stories live. Discover now