1+1 evimin mutfaginda, benden 3 yas kucuk olan komsumum bozuk muslugumu tamir etmesini beklerken telefonumun calmasiyla arkami donfum kapi esiginde telefonu acarak mutfaktan iyice uzaklastim.
Arayan kankam Cemreydi.
"N'apiyorsun?"
"Ev selaleye dondu yine Selim'e tamur ettiriyorum." dedim ve gozlerimi devirerek mirildandim. "Becerebilirse..."
"Cocugun arkasindan demedigin kalmiyor, pes artik kizim."Selim, bizim apartmanda oturan, terli ergenlik biyiklari yeni cikmis, her aksam onun yasitindaki herkesin tanidigi Mia'nin videolariyla 31 ceken aptal saptal bir tipti ve bana halleniyordu. Bu yuzden elime gecen her firsatta onu tersliyordum. Isim dustugu zamanlar haric.
"E n'apayim isim dustu-" derken beni basenlerimden tutup kendine cektigini hissettim. Refleks olarak telefonu kulagimdan cektim ve cemkirdim.
"Naptigini saniyorsun be sen!" Cukune dizimle tekme atmamla one egildi. Yakasindan tutup surukledim. "Cik git evimden Allah'in veledi, pislik!"
"A-açanay?"
"Iyiyim..." dedim sertce kapattigim kapiya sirtimi yaslayip yuzumdeki daclari cekerken.***
Sefalet icinde yuzdugum bu hayatimdan cok sikilmistim. Koltukta yayilmis Tiktokta gezinirken bu siralar surklu kesfetime dusen suggar daddy muhabbetini fazlasiyla merak ediyordum. Yorumlardan gordugum kadariyla birisiyle duygusal olarak ilgilenecek, sevgi verecek -ya da verdigine onu ikna edecek- ve onun parasini alacaktin. Aslinda mantikliydi.Yine bununla alakali bir videoya yorum yaptim "Offf bana da lazım suggar daddy :(" Aradan 1-1.30 saat kadar zaman gecti ve bir bildirim. Elimdeki dondurmayi agzima tikip bildirime tikladim. Galip adli bir kullanicidan orumuma cevap gelmisti "Hmm, olmama ne dersin?" Hemen pp'sine bastim gun batiminda arkadan cekilmis siluet seklinde bir fotoğrafı vardi ama kaslari bu halde bile belliydi. Galiple yorumlasarak konusurken insta dm'e gectik.
Hic fotosu yoktu ama istemek aklima bile gelmedi cunku muhabbet fazlasiyla sardi onunla konusmaya kendimi kaptirmisken @YemekSepetiKampanya_MusteriDuyuru adli bir hesaptan mesaj geldi.
Yemek sepetinde 1 gunluk kampanya varmis ne yemek alirsak alalim 7,50 tl imis ve kapida odeme imis.
Karnim kazinmisti hemen hesaba konum attim ve lahmacun soyledim yaklasik 20 dk sonra kapi caldi kapiyi actigimda beyaz sakalli, gri sacli, yasli ama yasini gostermeyen, fazlasiyla karizmatik bir adam elinde 2 posetle capkin bir gulumsemeyle bana bakiyordu. "Merhaba guzellik, tanidin mi Açanay?" Diyerek goz kirpti. Bir dakika n-ne¿
Adam iceriye daldı posetleri giristeki kucuk sehpaya birakti ve lahmacunlar bekleyebilir derken beni surukleyerek koltuga cekti.
"Ahahahha far gormus tavsana dondun, taniyamadiysan ben Galip, suggar daddyn." Dedi ve kemikli, damarli ellerini beyaz dar gomlegine goturup dugmeleri acmaya basladi yuregim agzimda atıyordu.
Dostum bu da neydi adam dedem yasindaydi konustugum kisinin bu oldugunu bilmiyordum. Gomlegi cikarip bir kenara atti ve kasli kollarini daha rahat gorebilmemi sagladi. Gercekten patlayacak gibiydi. Ama patlayacak gibi olan bir sey daha vardi. Pantolinunun fermuar kismindaki sey...
Oh...😰
Adam pantolonunun kemerini acmaya calisirken ben telefonu aldim hemen cemreye mesaj atip durumu bildirecektim ki adam telefonu alip odanin en uzak kosesine firlatti. Hadi ama korkacak bir sey yok. Dedi ve goz kirpti bana yaklasirken pantolonu belinden dustu ve sadece boxer ile kaldi. Bu goruntu korkunctu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kucuk Sggar Daddy Meselesi
Teen Fictionsuggar daddy hikayeleri +18 bolumlerden olusmaktadir