yatak odasi

36.3K 46 7
                                    

Koridorda galipjn sirtinda yatak odasina dogru ilerlerken dizlerimden sikica tutuyordu ve bacaklarim onun ciplak bedeni ile temas halindeydi.

Odaya girdigimizde beni yataga birakip kipirdamama dahi izin vermeden direkt üzerime çöktü. Belimden tutup basim yastiga gelicek kadar yukari cekti. Ve iki elini basimin yanina koyarak beni hapsetti. Kalbim agzimda atiyordu. Bana bakip yuzune imali bir siritis yerlestirdi.

"Korkma."

Yutkundum. Bogazimdaki yumru konusmama engeldi sanki. Uzerimdeki soku zar zor atabilip "N-napiyorsun?" Dedim ve kolunun altindaki bosluktan kacmaya calistim. Bogazimdan tuttu.

"Hicbir yere gitmiyorsun kucuk hanim."

Elini boğazımda yukari dogru ilerletti ve cenemi kavradi. Dudagima minik opucukler kondurduktan sonra elini vucudumda gezdirmeye basladi. Gozleri gozlerime sabitlendiginde sesi daha boguk ve kasvetli cikiyordu. "Gozlerindeki bu sehvet... beni daha da tetikliyor."

"A-ımh" konusmaya calismistim ama olmadi. Agzimi geri kapattim.

Eliyle bogazimdan tutup beni kaldirdi. Bu hareket boynumu acitiyordu. Basimi kendine yaklastirip dudaklarimi uzun uzun optu. Alt dudagimi emmiyor adeta somuruyordu. Sute ac bir bebegin biberonu emdigi gibi sevismeye ac bir sekilde dudaklarimi emiyordu.

Her saniye boynum daha da aciyordu. Sonunda bu acidan ve beni durmaksizin opmesinden nefes alamaz hale geldim. Yuzum yaniyordu, kipkirmizi oldugumdan emindim. Gozlerim büyüdü ve kurtulmak istercesine ona bakiyordum.

Boynumu sert bir sekilde itti ve kafam yataga hizla carpip sekti. Derin ve sesli bir nefes aldim. Nefesim duzene girene kadar psikopatca sir8tarak beni izledi.

"B-beni..." diye konusmaya calistim nefesim biraz olsun duzene girmis ve yuzumun kizarikligi gecmeye baslamisken. "bogacaktin." dedim güçlükle. "A-az kalsin boguluyordum."

"Nefesini mi kesiyorum?" dedi.

Ne?

"Ahhahahah. Saka yapiyorum. Sen bana lazimsin. Becermeden olmene izin vermem."

Laflari fazlasiyla korkutucu gorunse de bu baskinligi cekici gelmiyor da değildi.  Omg! Yalan soyliyemicem cok karizmatikti!!! 🥵

Bacaklarini bacaklarimin arasina koydu ve dizleriyle beni cevirdi. Bunu 1 saniyede yapmjsti neye uğradığımi sasirmistim. Dizlerimin uzerinde dururken agzim acik kaldi.

"Agzini kapat yilan girer ahahhahah" hangi yilandan bahsediyordu

Heyy arkam donuktu beni nasil goruyordu? Utanctan yerin dibine girecektim. Demeye kalmadan baska bir sey (bahsi gecen yilan) bana girdi.

Bir Kucuk Sggar Daddy MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin