O anda olanlari kavramaya calisiyordum. Korku tum bedenimi kaplamisti. Gozlerim, adamin telefonu fırlattığı yere takılı kaldi. Demek bana instadan yazan o hesap bu adamdi.
Foto istememekle aptallik etmistim adam bildigin moruktu. Her seyi o anda kavramisti adam beni iyice dibime girmisti.
Ellerini saclarima götürup, bir tutamini kulagimin arkasina itti. Bu hareketi yapmasiyla ben, igrenircesine gozlerimi kapattim. Basim ona donuk degildi.
"Hey..." dedi gozlerim hala kapaliyken. "Ne o? Beklentini karsilayamadik mi?" dedi kisik ve yumuşak bir sesle.
Gozlerimi acip basiki ona cevirdim ve gozleriki gozlerine diktim. "Yuzunu gormemistim bile. Evimi basarak ne yaptigini saniyorsun..." dedik dislerimi sikarak. "Sen... Torunun yasindayim!"
Bunu dememle adam elini saclarimdan cekti geri cekildi ve buyuk bi kahkaha patlatti. Sonra boxerinin kenarlarini tutarak koltuga yayilip oturdu. Sirtim ona donuk kalmisti. Biraz uzaklasarak ona dondum. Sorgulayici bakislarima soyle cevap verdi. "Güzelim, sennsuggar daddynin ne demek oldugunu biliyor musun?"
Sasirdim. "Elbette!"
"ahahhah buradan akinca pek oyle durmuyor." Beni belimden tutarak kucagina oturttu ve elleriyle belimi sararak sikica tutmaya başladı. Bu sayede kacmam imkansiz hale gelmisti.
"O halde bir daha orada burada ilan verirken iki kere dusun" dedi alayci bir sesle. Ben sorgukayan gözlerle ona bakar ve hareketlerini anlamaya calisirken yuzune imali bir gukus yerlestirdi ve beni omzuna atip yurumeye basladi.
"Aaa! Hey!" Dedim sirtini yumruklarken. Basim sirtindan asagi dogru sarkiyordu. Dusmemek icin ciplak sirtina tutunmak zorunda kaldim. Bu sekilde kaslarini cok daha rahat hissediyordum. Aman Allah'im tas gibilerdi. Ben cirpinirken o yurumeye devam etti ve altimdaki sortu cikardi. Sort dusmesin diye ayaklarimla tutmaya calisirken cekip atti. Bunun sonu nereye gidiyordu?
🥵🥵🥵
😨😨😨
😫😫😫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kucuk Sggar Daddy Meselesi
Teen Fictionsuggar daddy hikayeleri +18 bolumlerden olusmaktadir