"Alıştığımız yolun dışına çıktığımız zaman her şeyimizi kaybettiğimizi düşünürüz; ama yeni ve iyi bir şey ancak o zaman başlayabilir."
— Tolstoy.•••🌸•••
1. Bölüm➰
Sıcaktan dolayı ensesine gelerek ona rahatsızlık veren saçlarını geriye atarak, bir yandan da boğazında atan kalbinin sesine dikkat etmemeye çalışarak Bilge Hanım'ın sözlerini bitirmesini bekliyordu Leyla.
"Bugüne kadar bu çatı altında hiçbir anlaşmazlığa şahit olmayan sizlerin Akın Bey ile de iyi anlaşacağını düşünüyorum. Umarım güzel bir başlangıç olur herkes için."
Bu sözlerden sonra tekrardan Akın'dan yana bakarak ekledi.
"Aramıza hoş geldin diyelim o zaman."
Leyla'nın gözleri, heyecanla etrafına bakan Akın'ınkilere denk gelmemek için âdeta bakacak yer arıyordu.
"Teşekkür ederim." dedi her zamanki kibar ama tok sesiyle. "Hoş buldum."
Ortamdaki herkes elini sıkmak üzere onun etrafına doğru toplanırken, Leyla derin bir nefes almaya ihtiyacı olduğunu hissediyordu.
"Ben biraz hava alacağım." dedi Arzu'ya yanaşarak. "Bahçedeyim."
Adımları birbirini kovalarken arkasından kimsenin gelmemesini diliyordu içinden. Ama en büyük dileği az önce burada yaşanan her şeyin, tıpkı bundan öncekiler gibi, yalnızca gördüğü rüyalardan biri çıkmasıydı.
Sarmaşıkların yanındaki masaya elleriyle yaslandı.
Her şey gerçekti.
Az önce o kapıdan girmişti. Bundan sonraki her yeni günde de o kapıdan girecekti.
Şu anda buradaydı ve bundan sonra hep burada olacaktı.
Öyle herhangi bir yerde, herhangi bir karşılaşma gibi değildi bu.
Bir şeyler değişiyordu... Hem de o gün değiştiğinden çok daha keskin bir değişimdi bu. Hissetmemek, hissizlik olurdu.
308 gün önce...
"Yani çoğu insan," dedi Leyla, kuruyan dudaklarını hafifçe ıslatarak. "iyi bir anlatıcı olabilse de aynı boyutta iyi bir dinleyici olamıyor. Ancak etkili iletişimin, bu iki faktörün sınırlarının eşit derecede korunmadan sağlanması mümkün değil. Kişi, hem anlatıcı hem de dinleyici rollerine eşit yüklenmeli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nar Çiçeği
Romance'Nar'ı bilir misiniz? Parçadan bütüne bir yaşam hikayesidir nar. Esas cevheri içindedir ama çok güçlü bir kabuğu vardır onun, çok zor kırarsınız. İçindeki onlarca parçaya ulaşmanız çok zordur. Ulaştığınızda ise eski hâline bir daha geri getiremezsi...