12

0 0 0
                                    

Bu bölüm için çok heyecanlıyım bu bölüm o bölüm arkadaşlar Eren ve Sıla nın kavuşma bölümü :)

Güneş gözüme gözüme vuruyor içimde bi heyecan var içimden bi ses bu günün en güzel gün olabileceğini söyledi camı açıp güzel köy havasını içime çekerken yan tarafta benden farksız Eren'i gördüm buna bi son vermemiz gerekiyor dedim güldüm . Sana da günaydın .
Meriç'i uyandırma ben uyandırırım . Odadan çıkıp yüzümü yıkadım . Kapıyı çaldım Eren gel dedi . Meriç'in yatana yanaştım saçlarını okşadım hadi sabah oldu . Yorganı üstüne çekti . Meriç hadi ama teyzemi çağırmamı ister misin son seferi hatırlıyor musun ? Ani bi hararetle yataktan fırladı koştu gitti . Arkasından kahkaha attım Eren merakla sordu Ne olmuş ki ? Teyzem tavukla geldi odaya yata attık Meriç'in tavukla imtihanı adlı filimi izledik hepimiz Oskar ödülü alabilirdi .

Karşılıklı gülüşürken Ece geldi o bu ne güzel bi manzara sevgilim nerde ? Tavuklar yemediyse bahçededir dedi Eren .

Ben daha güçlü bi kahkaha attım Ece anlamdı için aşa indi . Yata toplayıp Eren'in yatana döndüğümde o da kendi yatanı toplamıştı odadan çıkıp odama girdim Ece iki yata da toplamış üstünü değiştirdim saçımı iki yandan ördüm köylü ve bizim buranın bandanasını taktım . Ya çok güzel olmuşsun dedi Ece .

Sen de ister misin al bakalım dedim bandanayı uzattım . Saçımı da örsene . Gel bakalım saçlarını özenle ördüm mavi saçlarına da bu bandana ne yakıştı ama dedi Eren kapıdan bakarak . Abi ya çok kötüsün biliyorum Sıla kadar güzel olmadı ama en azından abim olarak güzel de de sevinsin bu garip . Abine bakma bebeyim çok güzel oldun .

Kahvaltıda teyzem dayanamadı Eren'e döndü .
Tutamıyorum ayol oğlum senin neden küpelerin var ? Gözlerimi kocaman açıp teyzeme baktım . Ne var ayol öldüm meraktan .
Bi anlık oldu bi nedeni yok . Annen baban kızmadı mı ? Gençlik işte deli cesareti kimseye sormadan yaptım babam çok kızdı annem de kızdı tabi . Bu hiç yabancı gelmedi bana dedi annem .
Anne . Ne var sen de burnuna şu teli kimseye sormadan yapmadın mı ?

Abimin haberi vardı babam da biliyor gibiydi sen de biliyordun sadece ne zaman yapıcağımı bilemedin . Bi de konuşuyor hala ne saman  biticek bu heves hanım hanımcık bi kız olucaksın . Hanım hanımcık demişken ben de saçımı mavi yapmak istiyorum uzun zamandır . Sana yakışmaz ki dedi Eren . Fe suban allah ben ne diyorum bu ne diyor. Konuş Oğlum konuş ben anlatamadım belki sen anlatabilirsin . Kaşlarımı çattım benim böceğimi kim kazdırdı yine dedi ulaş masaya oturdu . Saçımı mavi yapmıyorlar . Sana olmaz ki . Of sen de mi ? Bak Ece'ye yakışmış mavi gözleri açılmış ama senin yeşil gözlerin kızıl mı yapsak ? Akıl verme ulaş dedi annem . Saçının rengi güzel neden bozuyorsun ki dedi Eren.

Ben de diyorum İŞTE dedi annem . Bu Eren'i çok sevdim dedi teyzem tam aradığım çocuk olmanız gereken örnek küpeleri de olmasa . Örneğimize bile kusur buluyorsunuz dedim kahkaha attık . Gündüz gezdik dolaştık ulaş gezdirdi . Yine akşam oldu odalara dağıldık bi taş sesi geldi hemen camdan dışarı baktım .
Elimde gitar aşa gel dedi Eren . Ne alaka şimdi ? Gel işte çabuk ol kimseye gözükme .
Üstüme kapüşonlu geçirip gizlice aşa indim .
Hadi gel benimle dedi beraber ormana girdik nereye gidicez ? Sürpriz gel işte baya yürüdük bi bank buldu bankın üstünde sokak lambası vardı . Otur hadi . Karşıma geçip gitarı çaldı öncelikle hayalindeki gibi annen bana deli deyemediği için üzgünün kapında da çalmadım camdan da izleyemedim belki ama umarım beğenirsin .

Şakı söylüyordu bana şarkı söylüyordu .
Şakı bitti yanıma oturdu .

Sıla sen çok yanlış anladın bak ben yara gibiyim şarkıda da dediğim gibi ben görmedim her şeyi o gün seni sevmediğimi söyledim korktum emin değildim çünkü ama emin oldum artık Sıla ben seni seviyorum ben seni çok seviyorum akılların almadığı kadar çok seviyorum.

Ne?

Kısacık zamanda seni tanıdıkça aşık oldum sana.

Tepki bile veremiyorum dondum galiba .

Yoksa sen öyle düşünmüyor musun ?

Aya kalktım o da kalktı gözlerinin içine baktım emin oldum gerçekti elimle yüzüne dokunup kanıtlayıp sarıldım ona öyle sarıldım ki sanki bi daha ayrılmayacaktık o da bana sarıldı .

Bu ne demek oluyor neden konuşmuyorsun?

Biraz böyle kalalım anlatıcam olur mu ?

Olur dedi ellerini saçlarıma götürüp tokayı çıkardı saçını hiç açmıyorsun biraz da böyle kalsın .

Yeniden oturduk

Ben ben ilk kez aşık oldum galiba o ses senin sesinde o akşam delirdim sandım tesadüfler zinciri içinde kendimi bi anda sana aşıkken buldum o gün beni sevmesini söyleşinde ne diyebilirim ne yaparım bilemedim o yüzden yalan söyledim en azından kendime gelene kadar uzak durmak istedim .

Sen benim yüzümden mi ağladın yani o gece .

Kafamı salladım ben de seni seviyorum Eren .

Hiç beklemediğim bi şey yaptı Eren beni öptü öptü direk öptü domates dediğimiz sebze var ya an itibariyle farkımız yoktu . İyi misin sen kızardın mı sanki ? Ya Eren . Efendim güzelim . Utandım şimdi daha çok utandırma beni . Tamam utangaç sevgilim benim .
Sevgilim mi ? Evet .

Oha bi dakika ben şimdi senin sevgilinsem beni bi sokakta vurmazlar dimi ?
Ne ?
Tehdit mesajları aldım sadece arkadaşımsın diye şimdi sevgilimsen öldürür bunala beni .
Eren sesli güldü korkma .ikimizin bi resmini paylaştı. .TEHDİT MESAJI ATMAYALIM LÜTFEN . @ SıLa_09
@ SıLa_09 bu durumdan o kadar zevk alıyor ki adımı etiketledi daha rahat tehdit edebilirsiniz arkadaşlar hatta açık adres versin gelin vurun beni tek suçum vardı o da aşık olmaktı yazarsınız mezar taşıma .
@ Admin aşk mı ?
@ adminler aşık mı oldun ?
@ Eren'in keki ya Eren bizim .
@ Eren'in prensesi ya canım çok mutlu oldum .

Ben kendi kendimi ele verdim gibi oldu dimi ?
Sanki biraz öyle oldu . Artık gidelim mi ?
Gidelim dedi elimi uzattım . Elini tutup diğer eşini omzuma attı . Seni çok seviyorum iyi geceler rüyanda beni gör. Seni çok seviyorum iyi geceler.

YA SONUNDA ÇOK UYKUM VARDI DUYGUSAL OLDU MU EMİN DEĞİLİM Bİ KONTROL EDERİM .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PENCEREMDEKİ SEVGİLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin