10

6 1 0
                                    

Duydun işte Ece anlatıcam sana He eşeyi ama Trabzon'a gitmemiz gerekiyor şimdi Meriç'in arayıp konuş tamam mı ?

Neden abi ?

Çünkü Sıla'yı görmem gerekiyor ben galiba  .yardım et işte kızım kimseye anlatma ama ben galiba ...

Anladım tamam ama çok kötü şeyler oldu Sıla seni duydu o gün .

Ne ?

Seni dinledi daha doğrusu o senin onu sevmediğini düşünmüştü bence o yüzden gitti Trabzon'a .

Sen bunu neden anlatmadın bana ?

Söz verdim çünkü .

Deliricem şimdi git Meriç ikna et yarın ilk uçakla gidiyoruz . Tamam abi gidiyorum .

...

Yarım saat ne konuştunuz ağaç oldum burda ?

Sakin ol abi tamam yarın gidiyoruz biletleri aldık .

Hadi çantanı ayarla da yat o zaman .

Tamam iyi geceler .

İyi geceler .

Çok tuhaf sılanın camları açık . Meriç bi kaç saniye sonra cama çıktı  ne oldu abi .
Hal burda ne işin var hazırlansana ? Abi Sıla bu kadar dert etmedi odasında  kalmamı burda kıyafetlerim var annem çantamı hazırladı geçerken uğrayıp alıcam .
Tamam şimdi o odada mı kalıcaksın sen ?
Evet .

İyi geceler .

Odası yok sanki sılanın odasında kalıcakmış zibidi .

Mutluluk  her bi zerremi ele geçirmişti erkenden kalktım Ece'yi uyandırdım o çok huysuzdu Meriç bey telefonları bile açmıyordu cama baktım cam açık yani kalkmış . Meriçe seslendim odadan çıktı sonra yeniden odaya geldi ne oldu abi ?

Yeni uyanmıştı .

Hadi git çantanı al geç kalma. Tamam .

Hep beraber babamın arabasıyla gidelim demiştik ama MeriçSon anda ekti bizi babası bırakacakmış biz  havalimanından geçişimizi bile yaptık ama Meriç bey hala yoktu uçakta sesini duydum .

Burdayım abi ben şimdi sen Ece ile oturmamada izin vermezsin kesin .

Kaşlarımı çattım cevabını almıştı zaten .

Ece ilk kez ben cam tarafında oturmak istemiyorum dedi biraz korkuyorum galiba .

İlk kez binmiyorsun Kİ güzelim ?

Abi anlasana ordan zorla sevgilime bakmaya çalışmak istemiyorum burası iyi işte .

Tamam ama ödeşmiş oluruz .

Sen öyle  SAN sana yapacaklarım daha bitmedi abicim.

Bu ne demek şimdi ?

Artık her şeyi bildiğime göre Sıla ile. aramızı yapmam lazım .

Saçma sapan şeyler yapıp beni utandırma yoksa meriçe her şeyi anlatırım .

PENCEREMDEKİ SEVGİLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin