sana çıkma teklif etmeyecekti, cehennemde hiçbir şekilde. onu aynı şekilde görmediğinden emindi
ama sinsi Felix gerçeği senden çıkarmayı başardı ve Binnie'ye anlatmaya başladı.
böylece, bu yeni bulunan güven ile sizi aradı ve size çıkma teklif etmeye başladı. "Hey e / n .... bir randevuda dışarı çıkmak ister misin?"
kendinden emin görünüyordu ama gerçekte titriyordu
Tabii ki evet dedin.
Ne zaman ve nerede takılacağını ayarladıktan sonra ve o kelimenin tam anlamıyla yere yığılmış gibi eridi (9'uncu'da çıkıp New York'u ziyaret edebileceklerini öğrendiğinde olduğu gibi).
Chan yatağından bir şey almak için odaya girdi, kafasının karıştığını söylemek yetersiz kalıyordu. "Muhtemelen y / n ile ilgisi var"
ilk buluşma:
iki kelime: LAZER ETİKETİ
kasıtlı olarak tamamen siyah giydiği için onu bulmak daha zor olacaktı.
seni yenmeye çok hazırdı.
"Tamam, kaybeden kazanan için bir şeyler yapmalı" diye önerdiğin, sırıtışını gördükten sonra pişmanlık duyarak.
bir kez oynamaya başladığınızda, tam bir savaştı
Onu yakalamakta biraz zorlandın, çünkü o tamamen siyah, sinsi küçük şeytan giyiyordu.
ama sonunda onu köşeye sıkıştırdın. kelimenin tam anlamıyla onu vurmaman için yalvardı. İyi bir insan olduğun için yedekledin, sadece onun seni vurması ve rezervasyon yaptırması için.
ve hayal kırıklığınız için çok şey, sonunda changbin kazandı.
"Yaptığımız küçük bahsi hatırlıyor musun? ben kazandım "diye sırıttı. "Hmm benim için ne yapmanı istiyorum? ah biliyorum! "
öne doğru eğildi, yüzünü çevirdi ve yanağına hafifçe vurdu.
küçük bir göz rolüyle eğildin ve yanağını gagaladın
Lazer etiketinden sonra yemek yemeye gitti, seni eve götürdü. Kapınızda sizi sımsıkı kucakladı, yurda geri dönmeden önce alnınızı gagaladı.
ilk önce seni seviyorum:
hepimiz bu çocuğun flört ettiğini biliyoruz.
bu yüzden muhtemelen ilişkinizde oldukça erken oldu
sen ve binnie odanızda rahatça diz üstü bilgisayarınızda rastgele bir K-drama izliyordunuz. Changbin size odaklanmışken, tamamen sahneye odaklanmış olarak onun göğsüne sarılıyordunuz.
Onun tişörtlerinden birini giydiğinizi görmek kalbinin çarpmasına neden oldu. seni çok fena öpmek istedi, o yüzden yaptı.
"E / n ..." diye seslendi. Ona bakmak için başınızı çevirdiğinizde eğildi ve dudaklarını size doğru bastırdı.
sonunda geri çekildi, ama sadece en ufak bir kısmı ve dudaklarına karşı "seni seviyorum" diye mırıldandı.
Bunu ilk defa söylediğini görünce titriyordun, yine de karşılık verdin ve onu tekrar öptün.
Diyelim ki .... öpücük yavaşça daha fazla bir şeye dönüştü, eğer benim sürüklenmemi yakalarsan;)
ilk argüman:
changbin işiyle gurur duyuyor, bunu biliyoruz.
tüm müzikal işlerini yapıp yaparak stüdyoda saatler geçiriyor.
Zamanın% 99'unda, bir şeylere müdahale etmek istemeden onun işini yapmak için ayrılırsınız.
ama son zamanlarda binnie neredeyse bütün gün ve bütün geceyi stüdyoda geçiriyordu, hatta bazen orada uyuyakalıyordu ve bu seni endişelendiriyordu.
bu yüzden çok güzelsin, ona aynı yemeği yaptın ve stüdyoya götürdün
ve inatçı olarak, iyi olacağını ve yemek yemesine gerek olmadığını ve işi bitirdikten sonra yemek yiyeceğini söyledi.
"Binnie, diğerini söyledin. yemeye ihtiyacın var, yaptığın şey sağlıklı değil "
ve o birden parladı.
Milyonlarca kez iyi olacağımı söyledim, beni bu kadar rahatsız etmeye devam etmene gerek yok !! Sen benim annem değilsin her iki dakikada bir beni rahatsız etmene gerek yok, sadece beni rahat bırak ve çalışmama izin ver !! "
ani patlaması karşısında şok oldunuz, başınızı salladınız ve kapıya doğru yöneldiniz "tamam, sadece onu eve getir"
Gittiğinde koltuğuna çöktü, ne dediğini anladı ve 'kahretsin, onlara saldırmamalıydım' diye düşündü
o gece ortak dairenize gitti ve sessizce yanınızdaki yatağa kaydı. kollarını sana doladı ve omzunu öptü. "Gerçekten üzgünüm bebeğim, haklıydın, sana böyle yapmamalıydım"
Öpücükler:
Changbin öpücükleri sever
alın öpücükleri, yanak öpücükleri, boyun öpücükleri, her tür öpücük
sana sarılmayı seviyor ve boynundan ve omzunun üzerinden öpücükler bastırıyor
o bir alay
iş, changbin'i öpmeye gelince hiç de utangaç değil
o sadece seni öpmeyi seviyor
ellerini göğsünden aşağı doğru koş, o seviyor
makyaj seansları genellikle sessiz gerçekleşir ve bazen bazı şeylere yol açar;) ama bu başka bir zamanın hikayesi
pda'da büyük, erkeklerin önünde seni öpmekten çekinmeyeceğim
sarılmalar:
ooooo binnie aynı zamanda büyük bir kucaklaşma hayranı
Felix'le ne kadar sevimli olduğunu görüyorsun, şimdi bunu al ve çarpı 10000 ile
o seninleyken böyle
Eğer yapabilse her gün bütün gün kucaklaşmak için
Geri sarılmayı SEVİYOR
Kollarına atlarsan ve ona bir koala gibi yapışırsan eriyecek
Yemek pişirirken ya da biraz pislik yaparken arkandan gizlice yaklaşacak ve kollarını beline dolayacak
ona geri sarıldığınızda veya genel olarak ona sarıldığınızda kalbi çıldırmaya başlar
lanet okur seni çok seviyor
genel olarak:
changbin çok iyi bir erkek arkadaş olurdu
ona iyi davran
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
Bu gün kaç bölüm attım bilmiyorum kkk