Bang chan
Rap becerileriniz için size gerçekten hayran kaldı ve düzenli olarak birçok rapinizi dinledi. Seninle tanıştığında, nasıl hareket edeceğinden emin olamadığı için biraz gerildi. Senin aslında şimdiye kadarki en sevimli insan olduğunu anladığında, aradaki farka gülmeye başladı.
"Sizinle yüz yüze tanışmak gerçekten harika", diye kıkırdadı.
Şirin ve şaşkın bir ifadeyle başını yana eğdin. Neden kıkırdıyorsun?
".... çok sevimlisin...."
* deli gibi kızardığına işaret *
🌵🌵🌵
Lee knowNe kadar acayip YUMUŞAK OLDUĞUNA gülmekten vazgeçmeyecektim! Neden güldüğünü sorduğunuzda, Minho'nun da neden incelikle karşılaşmadığını söyleyecektir.
Neden gülmeye devam ediyorsun, Minho?
"Hmm çünkü, peki... sen bir kedi yavrusu kadar sevimlisin ve bu beni çıldırtıyor?"
* ikisi de deli gibi kızardı *
🌵🌵🌵
ChangbinSenin rapini duyduktan sonra seninle tanıştığı zaman hayatının şokunu yaşayacaktı. Dualite çok gerçekti. Alçakgönüllü bir aynaya bakıyormuş gibi hissetti çünkü ikiniz de çok benziyorsunuz. Ayrıca onun ne kadar yumuşak olduğu sizi de şaşırttı. İkiniz de elmanın içindeki bezelyeydiniz.
"Bu rap harikaydı" dedi endişeyle.
İkiniz de konuşmaya başlıyorsunuz ve o anlar ki bu aynı kişi mi?
🌵🌵🌵
HyunjinPşşş, seninle tanıştığında çok gergin olacak, senin oldukça ürkütücü bir birey olacağını düşünecek. Seninle konuşurken, kekelediğinde ve çok sessizce konuştuğunda yere bakmaya devam etti. Kıkırdamaya başladın ve ona gerçekten çok sevimli olduğunu söyledin ve o iki kez vurdu.
"O kadar utangaç olmana gerek yok Hyunjin", nazikçe güldün.
Bekle sen kimsin ?!
( I am you Ldmxkxl)
🌵🌵🌵
JisungHiç de ince değil. Seninle konuşmaya başladığında ve ne kadar sevimli ve yumuşak olduğunun farkına vardığında, sana kocaman gözlerle bakacak, ağzı hafifçe açılarak seni biraz korkutacak.
Sen: * yumuşak güzel oluyorsun *
Jisung: neler olduğunu bekle 0-0
🌵🌵🌵
FelixKonuşmaya başladığınızda Cool ™ ve Chill ™ rolünü oynamaya çalıştı ama gerçek bir yumuşak başlı olduğunuzu anladığı anda çocuğuna dönüşecek ve aynı zamanda kafanızı biraz karıştıracaktı.
Felix: * duvara yaslanıp düşmemeye çalışıyorum * Peki... En sevdiğin müzik nedir? 😎
Siz: Oh, Twice'ı gerçekten seviyorum! 😊
Felix: OHMAGAWD BENİ SONSUZA DEK TWİCE
🌵🌵🌵
SeungminSjfhsks bir şekilde yumuşak olduğunu biliyor muydun ??? İnsanlara sadece baktığında süper radarı varmış gibi, gerçekten iyi bir insan ya da meh, onlarla gerçekten uğraşmak istemiyorum. Ve sana baktı ve anladı. Seninle konuşurken hiç sorun yaşamadı ve ikiniz de birlikte yumuşak davrandınız, şimdi gerçekten yumuşakım!
Seungmin: * sana bakıyor * çok tatlı! Hey! Tanıştığıma memnun oldum! * Bebek gülümsüyor *
Sen: * aynı şekilde * erir *
🌵🌵🌵Jeongin
Seninle tanışmadan önce çok gergindi (kafasını ısıracağından ya da kafasını ısıracağından korkuyordu). Senin gerçekte neye benzediğini anladığında, aptal gibi gülümsemeye başladı ve OMG'nin çok tatlı olduklarını düşünmeye devam etti ama ben gerçekten onların arkadaşı olmak istiyorum.
Sen: * rasgele bir şey alıyorsun *
Jeongin: * yıldızlı gözlü *
( yiyecez sanki be korkuyon)