Bang chan
Fotoğrafları kendisine gösterildiğinde, aptalca mutlu bir sırıtışla ağzı açık bir şekilde orada otururdu. Fotoğraflarınızı giderek daha fazla gördükçe çok sessiz bir kaçış duyacaksınız. Senin ne kadar tatlı olduğunu kabul edemedi !!!!!
"Aman tanrım, e / n! Bu gerçekten sen misin?!? Bunun bu kadar sevimli olduğuna inanamıyorum !! " * fanboy *
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
Lee knowSeni sonsuza kadar kızdırır. Size daha utanç verici fotoğraflara güler, ama cesaretinizin kırıldığını görürse, çok sert gülmekten kendini alıkoyacaktır. Sevimli fotoğraflarınızı görünce yumuşak yapışkan maddeye dönüşür.
Neredeyse benim kadar sevimlisin, y / n. *
* çok gurur duyuyorum "
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
Changbinyumuşak çocuk! Birkaç fotoğrafın fotokopisini çekip çekemeyeceğini sorar çünkü yüzünüzün ne kadar çılgınca sevimli olduğunu ve hala öyle olduğunu hatırlamak ister.
"* Kıkırdar * Seni zar zor tanıyorum, y / n! Hâlâ küçükkenki kadar sevimlisin! Belki daha da fazlası !! "
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
HyunjinSeninle dalga geçmekten zevk alacak, ama çoğunlukla seni bir ayı kucaklamasında ezer.
"Ahhhhhh e / n çok tatlıydın !!! Ve yine de çocukken birlikte sevimli görünebilirdik !!!! "
"Hyunjin teşekkür ederim ama GİT NEFES ALAMIYORUM "
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
JisungHer fotoğrafta zekâ aşırı çığlıklar atıyor. Karşılığında, size onun çocukluk fotoğraflarını, hatta en utanç verici olanlarını gösterir, böylece birlikte gülebilirsiniz.
"BU ÇOK SEVİMLİ SENİN NE KADAR KADAR OLDUĞUNU SEVİYORUM !!!"
"JISUNG SENİN YANINDA SAKİN KALAMAZ
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
FelixTüm zaman boyunca kıkırdamak omg. Tüm sevimli fotoğraflarınıza bayılır ve daha sonra bunun hakkında konuşmayı bırakmaz. Daha utanç verici olanlar için de sizi kızdırır.
"E / n Senin böyle bir şeyi yapabileceğine inanamıyorum * kıkırdamalar *"
"Sen konuşacaksın !!"
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
SeungminFanboyfanboyfanboyfan—
Her fotoğrafı sevdim ve utanç verici bir fotoğraf yüzünden yüzünü her sakladığında sana çok daha fazla aşık olur. Sadece kıkırdar ve ne kadar sevimli olduğuna kıkırdayarak ellerini yüzünden kaldırmaya çalışır mıydın?
"E / nnnn utanma !!! Bu resimlerde çok tatlıydın ve çok güzeldin!
🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
JeonginTüm fotoğraflar için seni kızdırırdım ama iyi söz veriyorum.
Bu çocuğun hiç tanışmadığı iğrenç bir şekilde sevimli davranmaya çalıştığınız utanç verici fotoğraflarınız varsa yunus çığlık atıyor.
"Neden bu kadar tuhaf bir surat yapıyorsun?"
Resim için sevimli davranmam mı söylendi?
"Nopenopenopenope"